и майстори много а и частите да не знаеш от каде да купиш само ментета май ще се наложи да свалям главата а видя какво ще излезне притесняваме да не е спукала главата само
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
изхвърля вода от казанчето на Фиат Пунто 1.7 ТД
Collapse
X
-
Първо си оправи теча,после оставяш мотора да загрее до вентилатор на отвита капачка ,ако хвърли водата тиквата долу.Един път сменях гарнитура за нищо,на регата,на алфа 90 2,4 тд прегряваше и хвърляше водата от запушена тръбичка,рено 19 ме направи крив докато открия теча.Може и да е гарнитура,но първо провери по лесното и по ефтиноFIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
-
Колега и аз си мисля , че си за гарнитура , ако не и за глава. При мен беше същия филм , и след радиаторчето , беше един маркуч , след него втори и накрая свалих главата и се свърши. Ти видя ли я свалена главата? Ще ти покажа моята като я свалих как изглеждаше , и един комшия майстор ми вика: "слагай нова гарнитура и я ШИТКАЙ на някой балък докато не е протекла"...такава глупост не ми и мина през главата разбира се . Лошото е , че майстора ти е взел едни 200-300 лв , и сега ще трябва пак да ги дадеш. Съвет от мен , ако си малко технически грамотен , и горе-долу сръчен си го направи сам. Аз си я свалих сам , после я качих обратно сам , и за съжаление се разделих с колата , защото не можах да намеря свястна глава за под 300 лв , а в Мега партс имаше една която можеше да легне на максимум два от ъглите си.Fiat Marea Weekend
HLX 1,9 TD 100
1999
Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.
Коментар
-
Колега,ако правилно се ориентирам от най-долната снимка, проблема е станал от пробива на гарнитурата ,заради липсващо парче от главата.Ако съдя по-това,това е от тази страна от вакум помпата,то оттам има щуцер който посредством малък мъркуч,прави циркулация с големия крък/разширителен кръг-казанче/.Именно подобен проблем, ме навява мисълта че този мъркуч е бил запушен, и в вследствие на въздушна възглавница причинена именно на запушнането на това мъркуче, е довело покачване на температурата на този участък, след което последвало разрушаването на този участък.Не случайно е сложено това мъркуче,да отвежда въздуха към разширителното казанче,защото този участък е най-високо,и трудно за обезвъздушаване на главата.Има няколко случая упоменати тук в форума за подобен проблем,именно заради това запушване,се стигало до лоши последствия, последствия с прегряване и надуване на глава...що се отнася до Колегата с проблема, щом надува,и губи парно ,то пробема е или гарнитура,или спукана глава,което за мен повече клони за второто...tomito9902 написа:Колега и аз си мисля , че си за гарнитура , ако не и за глава. При мен беше същия филм , и след радиаторчето , беше един маркуч , след него втори и накрая свалих главата и се свърши. Ти видя ли я свалена главата? Ще ти покажа моята като я свалих как изглеждаше , и един комшия майстор ми вика: "слагай нова гарнитура и я ШИТКАЙ на някой балък докато не е протекла"...такава глупост не ми и мина през главата разбира се . Лошото е , че майстора ти е взел едни 200-300 лв , и сега ще трябва пак да ги дадеш. Съвет от мен , ако си малко технически грамотен , и горе-долу сръчен си го направи сам. Аз си я свалих сам , после я качих обратно сам , и за съжаление се разделих с колата , защото не можах да намеря свястна глава за под 300 лв , а в Мега партс имаше една която можеше да легне на максимум два от ъглите си.
Fiat palio 1.7td
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар