Здравейте колеги доста ми е интересно защо браво 1.9 jtd 105 кс има 200НМ въртящ момент а алфа 156 jtd 105 кс има 255НМ
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
браво jtd и алфа 156 jtd
Collapse
X
-
и аз бях пускал абсолютно същата тема преди няма и 2-3 месеца. Отговорите бяга различни но и аз залагам на софтуерни разлики най-вече заради разликата в теглото на двете коли. Мисля си така щото трактора на село е 68 коня ама има въртящ момент да вади дървета с корените и сме го правили.....така, че...лично мое мнение...Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
Мисля че колегата Томсан имаше в предвид, че кутията, маховика и съединителя са други, малко по- здрави от тези на фиата и позволяват по-висок въртящ момент.А той от своя страна е постигнат софтуерно!kris_dif95 написа:Различни предавки от тук ли да идва цqлата работа
FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Обратното е. Не е постигнат по-висок момент в Алфата, а в Браво умишлено е ограничено до 200, иначе е същия двигател, който си достига 255.mitaka_neikov написа:Мисля че колегата Томсан имаше в предвид, че кутията, маховика и съединителя са други, малко по- здрави от тези на фиата и позволяват по-висок въртящ момент.А той от своя страна е постигнат софтуерно!kris_dif95 написа:Различни предавки от тук ли да идва цqлата работа
Коментар
-
Това е малко от сорта на кое е първото яйцето или кокошкатаogi28b написа:Обратното е. Не е постигнат по-висок момент в Алфата, а в Браво умишлено е ограничено до 200, иначе е същия двигател, който си достига 255.
Двигателя може да достигне доста повече Нм, преценка на инжинерите е да го оставят само до 255, както и да оставят този на фиата само на 200Нм.Мисълта ми е че няма значение дали е намелен или повишем вертящия момент. До колегата Ивел, може да се смени, но ако ЕКУ-то на алфата няма ремап е безмислено, по- добре да се направи ремап на ЕКУ-то на фиата, резултата ще е много по-добър.
FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Има нещо такова и аз след ремапа първия месец ми правеше голямо впечатление сега свикнах и някак си се чудя малко да я засилим още...... :Dmitkosoft написа:Гаранция, че за 2 месеца след ремапа ще свикнеш с новия въртящ момент и няма да ти прави впечатление. И ще искаш да скачаш още нагоре.Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
Ex.Bravo 1997 1.8 GT
Коментар
-
Напротив, има значение, и е точно така - двигателят, който е проектиран да извади 255 нютонметра и това да е оптимално за живота, динамиката и др., в Браво е ограничен надолу до 200 Нм. Не забравяй, че ПЪРВО този двигател е въведен в Алфа Ромео, а после и в Браво, но ограничен до 200.mitaka_neikov написа:Това е малко от сорта на кое е първото яйцето или кокошкатаogi28b написа:Обратното е. Не е постигнат по-висок момент в Алфата, а в Браво умишлено е ограничено до 200, иначе е същия двигател, който си достига 255.
Двигателя може да достигне доста повече Нм, преценка на инжинерите е да го оставят само до 255, както и да оставят този на фиата само на 200Нм.Мисълта ми е че няма значение дали е намелен или повишем вертящия момент. До колегата Ивел, може да се смени, но ако ЕКУ-то на алфата няма ремап е безмислено, по- добре да се направи ремап на ЕКУ-то на фиата, резултата ще е много по-добър.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар