Здравейте от няколко дни след, като запаля ми светва лампата за подгряване- жълтата, като реотан, която е , в смисъл подавам на контакт светва и изгасва - това си е нормалното състояние, но от скоро след, като запали и започва да премигва за около минута, две и после си изгасва. А по рано само, докато подам контакт си светваше за малко и изгасваше и повече не светваше.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Светва лампата за подгряване JTD 105
Collapse
X
-
Re: Светва лампата за подгряване JTD 105
Изгоряла(и) свещ(и) или повреда в релето за подгрева!п.п Хубаво е първо да ползваш търсачката на форума!http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...F1%E2%E5%F9%E8aandro написа:Здравейте от няколко дни след, като запаля ми светва лампата за подгряване- жълтата, като реотан, която е , в смисъл подавам на контакт светва и изгасва - това си е нормалното състояние, но от скоро след, като запали и започва да премигва за около минута, две и после си изгасва. А по рано само, докато подам контакт си светваше за малко и изгасваше и повече не светваше.ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
-
Значи към момента имаш една изгоряла свещ, откакто колата е твоя. Така се държи индикацията когато изгори свещ. Мига известно време и спира. При поява отново на тази индикация, да знаеш че тогава ще ти е изгоряла втора свещ. И така докато опукат всичкоите. За релето мига докато не отстраниш проблема.aandro написа:Днес спря да мига, ще изчакам да видя, как ще се държи, иначе пали от раз, ще пиша за развитие по тематаОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
И това са ала бала приказки.От само себе си няма да се оправят.Или имаш лоша връзка някъде или "релето" ти е за ремонт.Дали да го правиш твое решение - ако имаш "зъл" акумулатор и добра комресия, то може да пропуснеш този ремонт. Ако ли не - действай, докато не е станало студено, но иди в сервиз, за да си "вържеш" гащите.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Е, нали и на мойта Мареа имам проблем с подгрева, но за сега не ми пречи. Като ми изгоряха подгревните свещи, така започваше да мига индикацията за около седмица и после спира за всяка свещ. Свещите не се оправят, просто ЕКУ спира да бръмчи за изгоряла свещ. След известно време като изгора втора свещ, нещата се повториха. При изгарянето на трета свещ отново същото - мига около седмица и спря. Накрая застудя и се наложи да сменям свещи - 3 изкорели и една здрава. Сега има някакви грижи с релето - от около 2 години индикацията мига след всяко палене, но нямям грижи с паленето и ремонта ще почака да "узреят нещата" :Demzo написа:И това са ала бала приказки.От само себе си няма да се оправят.Или имаш лоша връзка някъде или "релето" ти е за ремонт.Дали да го правиш твое решение - ако имаш "зъл" акумулатор и добра комресия, то може да пропуснеш този ремонт. Ако ли не - действай, докато не е станало студено, но иди в сервиз, за да си "вържеш" гащите.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Опа ! Сори, ама в случая с индикациите няма значение дали е комън-рейл или не. Като гледам че е JTD105, предполагам че е Bravo/Brava/Marea, а там има много сходстава между JTD & TD в обурудването и инструмент-панела. п.п. И комън-рейл имам, така че задръж малко с резките изказванияivel написа:Любенов,ти не се слагай в отбора на комън-рейлите,при теб подгрева е задължително да работи,че на студа ще бъдеш гола вода
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
И аз най-добре палех с мигаща индикация. След това оправих мигането...и си развалих паленето. :DИли, както старите хора хортуват: "Щом нещо си работи не го пипай". :Pogi28b написа:Аз имам изгоряла свещ и лампата мига на всяко палене - 30 секунди, всеки божи ден, от почти 3 години насам. Няма да спре да мига от самосебе си. Не мига единствено ако всичко е наред.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Любенов,просто ти казвам,че това поколение мотори като тд100 са с предкамерно впръскване и имаш ли изгоряла свещ е затруднено паленето,а моторите с директно впръскване и то под високо налягане като комън-рейл им е много по-лесно да си палят без свещи и то до минус 10,а ти с тд100 няма дори да ти се обади мотора при минус 10 без свещи.що се отнася до сходствата между двата мотора-да имат-кубатурата,блоковете,картерите почти,турбините и до там са сходствата или поне аз не се сещам в момента
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар