Някой да погледна, свещи и реле подгрев?
Така, както си го описал, уж всичко трябва да е наред, колата не пали....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблеми с паленето на Fiat Doblo 1.9JTD
Collapse
X
-
Имах подобен проблем, накрая спря да пали изобщо на стартер, но виж на скорост по инерция палеше от ряз. Смених регулатора и проблема се оправи. Но сега пък оборотите на свободен ход ги държи нестабилни когато и скимне/2 години минаха от смяната на регулатора/. Без значение топла-студена. Като цяло щом не ти го прави всеки път проблемите може да са: регулатор или някой датчик се ебава/на разпределителния вал ми го беше давал като грешка на мен 1-2 пъти/ има и един на рейла за налягането. Да вметна само че на диагностиката всички данни ми бяха като по учебника/ вдигаше си налягане както трябва при въртенето и т.н./, съдя явно че на самия регулатор се получава някакъв механичен проблем с времето и спира да работи както трябва след като не го изписва като грешка при диагностика.Fiat Bravo JTD '99
Коментар
-
правена ли е профилактика на стартера? върти добре не значи много - за да пали колата добре трябва стартера да върти "отлично". най сигурно е - на парчета, измиване и проверка. ако има износени втулки/лагери - подмяна, после гресиране и на колата. акумулатора също трябва да е читав. ако не е - знаеш. ако всичко това е наред - значи помпата е ленива и не вдига налягане.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар