макар и да съм собственик на тази прекрасна печка от месеци, все още немога да си отговоря на следния въпрос- има ли компютър, управляващ турбото /ECU/ или е механично? т.е. дали трябва да се слага по-голямо турбо за тунинговане или може да му се направи чип тунинг.може да ви се стори лаичен въпроса, ама поне не ме е срам да си попитам
годината на производство е 1997 ако има значение и няма никакви екстри като борд комп или трип контрол.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
bravo td 100 sx: може ли да се тунингова двигателя?
Collapse
X
-
Re: bravo td 100 sx: може ли да се тунингова двигателя?
Ти оправи паленето пък после мисли за тунингsimps написа:макар и да съм собственик на тази прекрасна печка от месеци, все още немога да си отговоря на следния въпрос- има ли компютър, управляващ турбото /ECU/ или е механично? т.е. дали трябва да се слага по-голямо турбо за тунинговане или може да му се направи чип тунинг.може да ви се стори лаичен въпроса, ама поне не ме е срам да си попитам
годината на производство е 1997 ако има значение и няма никакви екстри като борд комп или трип контрол.
-
Re: bravo td 100 sx: може ли да се тунингова двигателя?
Тц, механика си е завалийката.Впръскването се управлява от прозаични механични помпа и дюзи.simps написа:макар и да съм собственик на тази прекрасна печка от месеци, все още немога да си отговоря на следния въпрос- има ли компютър, управляващ турбото /ECU/ или е механично? т.е. дали трябва да се слага по-голямо турбо за тунинговане или може да му се направи чип тунинг.може да ви се стори лаичен въпроса, ама поне не ме е срам да си попитам
годината на производство е 1997 ако има значение и няма никакви екстри като борд комп или трип контрол.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
doofiat: колега, не с такъв сарказъм де
след като си налях резервоара догоре, най-накрая доволна, колата спря да ми прави проблем!!! шегата настрана, ама сигурно е имало заседнал някой боклукпо въпроса: благодаря за инфото, и аз така предполагах, ама надеждата умира последна, нали знаете. въпреки това колата си е супер, с всеки изминал ден я ценя повече
Bravo SX TD100, 1997
Коментар
-
Цени си я, шото механичните неща според скромното ми мнение са по-издръжливи.Моето Пунто е атмосферен дизел, но помпата е електронно /от ECU-то/ контролирана, може да се сложи чип, но мен това изобщо не ме грее и винаги съм нащрек с едно наум.simps написа:по въпроса: благодаря за инфото, и аз така предполагах, ама надеждата умира последна, нали знаете. въпреки това колата си е супер, с всеки изминал ден я ценя повече
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
това, че турбото е механични, означава ли, че не трябва да ходя да си чистя грешките от компа след сериозен ремонт като при останалите модели? /да става натупване на грешките, както твърдят коеги/ примерно сега, след като месец съм карал с неработеща подгряваща свещ и ми е мигал датчика, трябва ли след ремонта да ходя да ми "reset"нат компа /ако има такъв/ ?Bravo SX TD100, 1997
Коментар
-
Ако е свалян акумулатора /колата е оставала без захранване/ най-малкото ще ти светне лампата на еърбега и ще трябва да се ходи за чистене на грешка.За неработеща свещ, едва ли.simps написа:това, че турбото е механични, означава ли, че не трябва да ходя да си чистя грешките от компа след сериозен ремонт като при останалите модели? /да става натупване на грешките, както твърдят коеги/ примерно сега, след като месец съм карал с неработеща подгряваща свещ и ми е мигал датчика, трябва ли след ремонта да ходя да ми "reset"нат компа /ако има такъв/ ?SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Аз като нямам възглавка, а съм свалял батерията да ходя ли?Nino написа:Ако е свалян акумулатора /колата е оставала без захранване/ най-малкото ще ти светне лампата на еърбега и ще трябва да се ходи за чистене на грешка.За неработеща свещ, едва ли.simps написа:това, че турбото е механични, означава ли, че не трябва да ходя да си чистя грешките от компа след сериозен ремонт като при останалите модели? /да става натупване на грешките, както твърдят коеги/ примерно сега, след като месец съм карал с неработеща подгряваща свещ и ми е мигал датчика, трябва ли след ремонта да ходя да ми "reset"нат компа /ако има такъв/ ?
Коментар
-
Не! Аз имам "възглавка" и, като съм свалял акумулатора не съм ходил да ми ресетват ECU-то.A относно тунихговането на този мотор-за съжаление са сведени до минимум за разлика от JTD мотора. Но пък може да смениш турбото и интеркулера например, или като начало въздушният филтър!doofiat написа:Аз като нямам възглавка, а съм свалял батерията да ходя ли?
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
"Има нещо гнило в Дания" Влади! Това което казваш ми се струва невъзможно ако всичко е наред.На предишната ми кола Брава 1.9d, атм.мотор 1996г, щом махнеш едната клема на акумулатора, лампата на еърега светва и отиваш до Ванто за чистене на грешка, срещу 20лв.Твоята е по-нова и това ми се струва абсурд.Няма да е лошо да си провериш еърбега!Vladim написа:Не! Аз имам "възглавка" и, като съм свалял акумулатора не съм ходил да ми ресетват ECU-то.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Лампата не възглавката може да е изгорялаNino написа:"Има нещо гнило в Дания" Влади! Това което казваш ми се струва невъзможно ако всичко е наред.На предишната ми кола Брава 1.9d, атм.мотор 1996г, щом махнеш едната клема на акумулатора, лампата на еърега светва и отиваш до Ванто за чистене на грешка, срещу 20лв.Твоята е по-нова и това ми се струва абсурд.Няма да е лошо да си провериш еърбега!Vladim написа:Не! Аз имам "възглавка" и, като съм свалял акумулатора не съм ходил да ми ресетват ECU-то.
Коментар
-
Това бе от първите неща, които проверих на компютъра във Ванто още преди да взема колата-възглавката и ABS-a! Няма проблеми, а пък и колата не е удряна отпред, за това съм 101% сигурен!Nino написа:"Има нещо гнило в Дания" Влади! Това което казваш ми се струва невъзможно ако всичко е наред.На предишната ми кола Брава 1.9d, атм.мотор 1996г, щом махнеш едната клема на акумулатора, лампата на еърега светва и отиваш до Ванто за чистене на грешка, срещу 20лв.Твоята е по-нова и това ми се струва абсурд.Няма да е лошо да си провериш еърбега!
А относно лампата doofiat, вички лампи ми светят!
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
колеги, нещо не разбрах: след като на моята бегачка турбото и нафтовата помпа се управляват механично, каква функция точно изпълнява този компютър, има ли го въобще и какво общо има с двигателя, че да го зачиствам при грешки? моята няма ABS и airbeg, единствените ел."екстри" са ел.стъклата, централното, имобилайзера и сервото, а и километража ми е механиченне виждам какви точно системи може да управлява такова нещо в моята колаBravo SX TD100, 1997
Коментар
Реклама
Collapse

Аз па не виждам логика като се махне акумулатора да трябва да се чистят грешки.То май не е задължително да пише грешка всеки път. Иначе.. баси кампютъра
Коментар