2 от свещите ги бях сменял миналата година и сега реших профилактично да ги отвия, едвам се развиха и скърцаха много.Другите 2 дето не ги бях сменял не посмях да ги пипна.Каква е причината да спичат така зверски за 1 година ползване?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо спичат свещите
Collapse
X
-
Защо спичат свещите
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Студен. Свещите са от тънките 8 мм.Едната миналата година така скърцаше и накрая и се откъсна предния край на електрода от свеща.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Преди четири години като взех на бащата Пунтото имаше изгоряла свещ на 4-ти цилиндър. Дето се вика си ми мина през главата как разглобявам мотора за скъсана свещ и се чудих изобщо дали да я правя, понеже беше зимата и както знаем JTD-то пали и без свещи. Тъй като го дразнеше постоянното мигане на лампата за подгрева след всяко запалване беше ясно че ще трябва да я правя.Старата свещ се разви без никакви проблеми за мое учудване, изпука веднъж като я напънах с гедорето (1/4 инча от малките, че там голямо не влиза) и се разви. Продухах леглото и намазах тънко с грес резбата на новата свещ (Искра) и за мое учудване при навиването скърцаше, още на първите обороти я развих пак, премерих я отново с шублера, пак я проверих в каталога, визуално я сравних със старата - всичко си беше точно, никакви стружки по греста, нищо и в крайна сметка си я навих със скърцане. На моето Пунто още нямам изгоряла свещ.Та и аз съм си мислел много пъти какво става с тия свещи, ама като знам какъв филм бях с CDI-то докато му измъкна дюзите, това със свещите дори и със сваляне на главата ми се вижда песен
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
За щастие не :D W202 беше, комби. Ако не се бях ядосал за хилавата изработка на някои елементи по мотора сигурно нямаше да го продам. То направо си го подарих - сменени дифтунгите на дюзите /обратното гориво беше 5мл на минута и самите дюзи не съм ги пипал/, реших проблема с "незагряването" на "много ефективният двигател" дето за това не можел да се стопли ха ха ха, всичко сменено, турбината беше без никакви луфтове и течове, масло не гореше, изолиран ЕГР хардуерно и софтуерно, идеално работещ климатроник с дисплей, 4 ел.стъкла, кожа. Единствено дебитомера не достигаше максималните си стойности и след 2500 оборота се разминаваха искано и измерено количество въздух, ама на 2500 оборота на 5-та беше към 140км/ч та не ми е пречило, по-бързо няма за къде, 1400кг е все пак не е много тежка.И понеже така или иначе съм офтопик, говорим си с инструктора при който вече преди доста години изкарах книжка, да не казвам колко че са много, та той имаше учебна А-класа и му се оплаквам какви мъки съм имал с C-класата, а той като започна да ми обяснява за А-класата, там на какво се държат дюзите, как са ги мъкнали, как са сваляли мотора за смяна на съединителemzo написа:Някоя А класа ли ? :D
То не че има марка дето да не е мъка поддръжката де, особено немска, да не се обиждат колегите, малко на шега малко на истина го казвам. Сина му пък е голям фен на Мерцедес и си купи преди няколко години W124 2.5 турбо, колко пари наля не е истина, но фен. Пролетта за първи път я покарах и го питам каква е тая турбо печка да не върви, а той ми обяснява, че не винаги му работело турбото, че била без интерколер за това, такива работи. Е разкарах всичките глупости дето управляват уестгейта /вакуумен/, монтирах му такъв от предишният модел, който се управлява от налягането в колектора, настроихме да поддържа в колектора каквото налягане дават от Мерцедес и сега всичко спи. Даже искаше да се вдига още и от помпата да се увеличи и горивото от турбо-коректора ама му казах да стои мирен да не стопим някое бутало и да си я кара "сток"
Иначе emzo 147-цата е страхотна, ако имах парите веднага я взимам, като видях какво е правено по нея!
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Ама дума не може да става. Къде са немските инженери къде си ти... Има да се учат немците ехеееее....Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
Проблема не е в резбата, а в електрода. Самата свещ горе се отвива обаче електрода запъва и почва да се усуква според мен.Аз пръснах свещите с WD40 и ги вадих и слагах докато почнаха да влизат съвсем леко и да се навиват на ръка до край.ilko-gd написа:Преди четири години като взех на бащата Пунтото имаше изгоряла свещ на 4-ти цилиндър. Дето се вика си ми мина през главата как разглобявам мотора за скъсана свещ и се чудих изобщо дали да я правя, понеже беше зимата и както знаем JTD-то пали и без свещи. Тъй като го дразнеше постоянното мигане на лампата за подгрева след всяко запалване беше ясно че ще трябва да я правя.Старата свещ се разви без никакви проблеми за мое учудване, изпука веднъж като я напънах с гедорето (1/4 инча от малките, че там голямо не влиза) и се разви. Продухах леглото и намазах тънко с грес резбата на новата свещ (Искра) и за мое учудване при навиването скърцаше, още на първите обороти я развих пак, премерих я отново с шублера, пак я проверих в каталога, визуално я сравних със старата - всичко си беше точно, никакви стружки по греста, нищо и в крайна сметка си я навих със скърцане. На моето Пунто още нямам изгоряла свещ.Та и аз съм си мислел много пъти какво става с тия свещи, ама като знам какъв филм бях с CDI-то докато му измъкна дюзите, това със свещите дори и със сваляне на главата ми се вижда песен
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Аз съм сменял само 1 свещ на жтд-то, някъде на 12-13 година изгоря. Пръсках я с някакво от рода на ВД40 4-5 пъти в продължение на 2 седмици, като се седя и е студена колата- пръскам там. Не знам дали е имало ефект, но я развих с тресчотка 1/4infineon написа:Проблема не е в резбата, а в електрода. Самата свещ горе се отвива обаче електрода запъва и почва да се усуква според мен.Аз пръснах свещите с WD40 и ги вадих и слагах докато почнаха да влизат съвсем леко и да се навиват на ръка до край.ilko-gd написа:Преди четири години като взех на бащата Пунтото имаше изгоряла свещ на 4-ти цилиндър. Дето се вика си ми мина през главата как разглобявам мотора за скъсана свещ и се чудих изобщо дали да я правя, понеже беше зимата и както знаем JTD-то пали и без свещи. Тъй като го дразнеше постоянното мигане на лампата за подгрева след всяко запалване беше ясно че ще трябва да я правя.Старата свещ се разви без никакви проблеми за мое учудване, изпука веднъж като я напънах с гедорето (1/4 инча от малките, че там голямо не влиза) и се разви. Продухах леглото и намазах тънко с грес резбата на новата свещ (Искра) и за мое учудване при навиването скърцаше, още на първите обороти я развих пак, премерих я отново с шублера, пак я проверих в каталога, визуално я сравних със старата - всичко си беше точно, никакви стружки по греста, нищо и в крайна сметка си я навих със скърцане. На моето Пунто още нямам изгоряла свещ.Та и аз съм си мислел много пъти какво става с тия свещи, ама като знам какъв филм бях с CDI-то докато му измъкна дюзите, това със свещите дори и със сваляне на главата ми се вижда песен
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Колеги от пролетта се каня да развия свещите да ги погледна дали изобщо работят, първо мислех да ги премера както са на колата, но един майстор ми каза, че може свещта да е здрава и пак да не почервенява целия електрод...Взех си нови свещи обаче проблема с късането остава... Първоначално мислех да я закарам при някой майстор, ама нали уж трябва на студен двигател да се развият.... После при затягане как ги затягате без динамометричен ключ? Дайте някаква идея какво е най-добре да се направи в случая
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Затягаш леко, с късата тресчотка от гедорето и леко без да напъваш много. Те не се късат от презатягане.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Ето малко how-to, ако не сте го чели: http://download.fiat-bg.org/Books/Br...Glow_Plugs.pdf04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар