Здравейте колеги, пиша за кола която не е за този форум но все пак е дизел и пасва за този раздел.На колата са сменени ремъци ролки водна помпа и моторно масло. Колата като загрее започва да чукат повдигачи, или поне аз това си мисля че чука.Сипвах добавка за промивка на мотора преди смяната на старото масло и новото е 10в40meguinНякакви предложения проблема дали е в маслото или колата е била с някакви добавки .... Студена пали много леко няма изпушвания и работи добре без металното чукане като загрее. Вариант да има проблем с аванса на помпата да е мръднал 1 зъб (въпреки че беше застопорена )
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1.9 чист дизел поло чука като загрее
Collapse
X
-
Стария дизел с лукас помпа. Дали е възможно да е избягал аванса от помпата? Колата пали много леко и като загрее както казах започва да се чува чукането .Bravo_16v_103hp написа:Коя година е това поло ? Да не става въпрос за SDI мотор, или стария дизел на Фолксваген, който го има на Пасат, Ибиза и Толедо ? Помпата Лукас ли е ? И щом няма турбо защо е с 10в40 а не с 15в40
мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
На този мотор помпата е доста под разпределителния вал. Аз лично се съмнявам в повдигачите, та те са си болна тема на старите VW-ни. За да си сигурен направи като мен, купи си един стетоскоп и търси чукането с него, като истински доктор Хаус :D Първо го долепи до помпата, после до капака на клапаните, после до картера и си готов. Всичко това трябва да се случи когато мотора чука. Може да ти се стори смешно, но пробвай и няма да съжаляваш.AthlonXP написа:Стария дизел с лукас помпа. Дали е възможно да е избягал аванса от помпата? Колата пали много леко и като загрее както казах започва да се чува чукането .Bravo_16v_103hp написа:Коя година е това поло ? Да не става въпрос за SDI мотор, или стария дизел на Фолксваген, който го има на Пасат, Ибиза и Толедо ? Помпата Лукас ли е ? И щом няма турбо защо е с 10в40 а не с 15в40
Fiat Bravo 1.6 16v 103hp-Forever in my heart - Ex
Fiat Marea 1.9TD 75hp-Family Combi Now
Коментар
-
Имам стетоскоп в събота като съм почивка, ще го заслушам. Чукането на аванс да разбирам, че се чува от помпата, а не вътре в мотора ?Bravo_16v_103hp написа:На този мотор помпата е доста под разпределителния вал. Аз лично се съмнявам в повдигачите, та те са си болна тема на старите VW-ни. За да си сигурен направи като мен, купи си един стетоскоп и търси чукането с него, като истински доктор Хаус :D Първо го долепи до помпата, после до капака на клапаните, после до картера и си готов. Всичко това трябва да се случи когато мотора чука. Може да ти се стори смешно, но пробвай и няма да съжаляваш.AthlonXP написа:Стария дизел с лукас помпа. Дали е възможно да е избягал аванса от помпата? Колата пали много леко и като загрее както казах започва да се чува чукането .Bravo_16v_103hp написа:Коя година е това поло ? Да не става въпрос за SDI мотор, или стария дизел на Фолксваген, който го има на Пасат, Ибиза и Толедо ? Помпата Лукас ли е ? И щом няма турбо защо е с 10в40 а не с 15в40
мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Грешиш колега. AthlonXP, да аванса чука в помпата.Мисля, че аванса на тази помпа се регулираше чрез завъртането и. Ако не се лъжа, не виждам причина да се променя в зависимост от температурата на мотора.specialista написа:Не ,от аванс чука в мотора!Fiat Bravo 1.6 16v 103hp-Forever in my heart - Ex
Fiat Marea 1.9TD 75hp-Family Combi Now
Коментар
-
chaveto написа:Bravo_16v_103hp написа:Грешиш колега. AthlonXP, да аванса чука в помпата.Мисля, че аванса на тази помпа се регулираше чрез завъртането и. Ако не се лъжа, не виждам причина да се променя в зависимост от температурата на мотора.specialista написа:Не ,от аванс чука в мотора!
Е ти пък сега
То при VW нещата са от трета космическа степен. Тия неща само голфаторите ги разбират
Колега, Bravo_16v_103hp, ама ти сериозно ли си убеден в това ? Обясни и ние да разберем каква ти е идеята ?
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
1. На тоя стар тъп фолксваген помпата не се върти защото е със раздвижна главина и аванса се коригира от там който знае как!2.Вслушвай се във думите на хората защото иначе няма смисъл от форума.Хем незнаем хем глупости говорим! Чукало в помпата-скоро не бях се смял така!3.Всеки съвременен дизел които има някакво управление на помпата(в случая авансатор) си променя аванса в зависимост от температурата!Тук не мисля да засягам комънреилите(по обясними причини)!Безмисляно е да визаш в спор,ако нещо не е ясно питай и ще ти се обясни!Поздрави!
Коментар
-
Обясни ни как аванса чука в помпата, дори да не е точно за въпросния ДВГ ? "Аванса чука" е жаргон на "има детонации в цилиндрите в следствие на голямо предварение на запалването". Как тия детонации се пренасят в помпата ?Bravo_16v_103hp написа:Какво има да се обяснява на стар тъп Фолксвагенов дизел ?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Мани заеби, явно някои от нещата на които са ме учили не са точно такива каквито са ми ги обяснили. Сори за спам-а. И незнайно защо аз до преди да прочета темата на ново си мислех, че говорим за Бош помпа :D Yellow_Flash_Colorz_PDT_09Fiat Bravo 1.6 16v 103hp-Forever in my heart - Ex
Fiat Marea 1.9TD 75hp-Family Combi Now
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар