ЗдравейтеПреди 5 години стилото (JTD 115) странно изгуби мощност и отзад огромно количество бял пушек. Въпросния "майстор" я закачи на комп и отсече клапан регулатор високо налягане в рейла (тогава ме одра 440 лева). После колата вървеше но 1 път пак направи тоя номер - палиш я, тя не пали. т.е. тресе двигателя и отзад бял пушек.. но това не се повтори почти 5 години.Сега всичко се повтаря. Както караш и в един момент изгубва мощност - отзаде бял пушек на умиране и не може да се форсира .. след малко се оправя и все едно нищо ... но след ден- два пак така само че вече не се оправя .. фактически вече изобщо не пали - само притриса мотора и бял пушек ..дали да троша пари по пишман майстори или директно да сменям ПАК тоя клапан регулатор високо налягане?и защо ПАК се скапва?Къде да търся и какво да проверя?П.П.колата се кара в София, помагайте с диагностик и къде да я карам да се прави?Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Клапан регулатор високо налягане
Collapse
X
-
Дай ми 440 лева на мен и това ще ти е най-скъпата смяна на горивен филтър. Къде зареждаш гориво? Да не сипваш някоя специална нафта? Я свали филтъра и излей съдържанието му в нещо тясно и високо и го остави да се утаи, после снимай и ни покажи. Виж в раздела за сервизи и магазини, има теми с отзиви за сервизите, прегледай я и избери някой. Преди това - ако успееш да дойдеш на среща на форума - все ще има някой да я закачи предварително, да се види какво пише в паметта на компютъра. Ама ако решиш да го правиш - преди това пиши в темата за срещите.
-
И какво общо има горивния филтър с тресенето......Ако е ниско налягането в рейла няма да запали, затова отпада регулатора. Според мен проблема е в дюза, провери ги като видиш обратното гориво и дали въобще държат клапаните на дюзите.ogi28b написа:Дай ми 440 лева на мен и това ще ти е най-скъпата смяна на горивен филтър. Къде зареждаш гориво? Да не сипваш някоя специална нафта? Я свали филтъра и излей съдържанието му в нещо тясно и високо и го остави да се утаи, после снимай и ни покажи. Виж в раздела за сервизи и магазини, има теми с отзиви за сервизите, прегледай я и избери някой. Преди това - ако успееш да дойдеш на среща на форума - все ще има някой да я закачи предварително, да се види какво пише в паметта на компютъра. Ама ако решиш да го правиш - преди това пиши в темата за срещите.
Коментар
-
Уточнение: колата в движение не е правила проблем- проблема е при палене- в началото одимила квартала за 5 минути и проработила, след това е направила над 50 км. с няколко спирания и паления без проблем. Проблема се появил отново след престой от няколко дена, но вече още по зле- сваля обороти и гасне, дори и с чисто нов клапан регулатор. Докато работи- натискането на педала води само до повече пушек и минимално, дори незабележимо повишаване на оборотите- от 900 на 1000 примерно.Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
Коментар
-
При мен проблема беше идентичен с колегата stooes. Изведнъж изчезва мощността на двигателя,колата не може да се форсира,отзад пуши бяло и мирише на нафта. След няколко минути се оправя и колата е добре.Така карах 2 дена и на третия направо спря. Мотора започна да тресе и не може да вдигне 1000 оборота и пуши като локомотив.След няколко опита спря да пали и я закачихме на въже и право в сервиза. Проблема казаха ,че е в останал в отворено положение EGR клапан (Блокирал от сажди и мръсотия).Отваря ли са го да го чистят и след това не можах да си позная колата.Стана по пъргава и педала на газта е по-чувствителен от преди.В сервиза имаше едно Стило при него беше блокирал в затворено положение и като иска да ускори с колата му светва чека и колата забивала и няма мощност. При въпрос към майстора мога ли да го затапя този EGR клапан каза ,че не може защото ще ми трупа грешка и дебитомера или компютъра взима някаква информация от него.Направих опит и разкачих кабелите му.Колата не запали и светна чека.Fiat Stilo 1.9JTD Multiwagon 115кс 2004г.
Коментар
-
Провери нещо да не запушва отвора за входящия въздух, какво е състоянието на въздушния филтър, какво е състоянието на турбината. Чека свети ли, и в какво състояние е ЕГР -а. Ако тия неща са наред, следва мерене на компресия и евнтуално смяна на разпръсквачи, ама малко вероятно. Симптомите са за недостиг на въздух ... а може би грешка в момента на впръскване (аванса). Провери датчика на коляновия вал и фазовия датчик на разпределителния вал.stooes написа:Уточнение: колата в движение не е правила проблем- проблема е при палене- в началото одимила квартала за 5 минути и проработила, след това е направила над 50 км. с няколко спирания и паления без проблем. Проблема се появил отново след престой от няколко дена, но вече още по зле- сваля обороти и гасне, дори и с чисто нов клапан регулатор. Докато работи- натискането на педала води само до повече пушек и минимално, дори незабележимо повишаване на оборотите- от 900 на 1000 примерно.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Малко пояснение- Stooes е брат ми и цялата история стана при мен- сега аз ползвам колата. Стефанело просто уцели в десятката- След репатрак и разходка до Вентура / горещо препоръчани от близък познат/ се бях подготвил за ремонт с поне 3 цифри... там ми казаха 70 лева и бонус затапен EGR, за да нямам повече проблеми. Колата вече е на над 500 км. след ремонта и нямам проблем с паленето или вървежа. Въпрос, едва ли свързан с това- тези 500 км. са изцяло и само в градска среда на по 15, максимум 20 км. на палене. Веднъж ми се наложи да се правя на състезател и ми светна червената лампа за мотора след 2500 оборота, реших че не трябва да се състезавам повече, но на контролна проба при подобни условия /подгрята кола и пълна газ на 3-та/ пак ми светна. Има ли общо със затапването на EGR или трябва да се притеснявам?stefanelo написа:При мен проблема беше идентичен с колегата stooes. Изведнъж изчезва мощността на двигателя,колата не може да се форсира,отзад пуши бяло и мирише на нафта. След няколко минути се оправя и колата е добре.Така карах 2 дена и на третия направо спря. Мотора започна да тресе и не може да вдигне 1000 оборота и пуши като локомотив.След няколко опита спря да пали и я закачихме на въже и право в сервиза. Проблема казаха ,че е в останал в отворено положение EGR клапан (Блокирал от сажди и мръсотия).Отваря ли са го да го чистят и след това не можах да си позная колата.Стана по пъргава и педала на газта е по-чувствителен от преди.В сервиза имаше едно Стило при него беше блокирал в затворено положение и като иска да ускори с колата му светва чека и колата забивала и няма мощност. При въпрос към майстора мога ли да го затапя този EGR клапан каза ,че не може защото ще ми трупа грешка и дебитомера или компютъра взима някаква информация от него.Направих опит и разкачих кабелите му.Колата не запали и светна чека.
Коментар
-
Споко, няма общо с ЕГР-а.Но ако не са го затапили, наистина му сложи една тапа.Лампата най-вероятно се дължи на пренадуване на турбото.Беше ли мокро в тоя ден, в който си я мачкал ?Абе обади ми се, като се прибереш да ти я прегледам от... до ... Тоя клапан на турбото се чисти лесно, за 10 мин работа е.
F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар