Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с червената лампа, изобразяваща дюза

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с червената лампа, изобразяваща дюза

    Здравейте,колеги! Ще изложа проблема с малка предистория: Миналата есен ми протече ГНП-то/ Лукас, естествено/. Беше от турбокоректора. Свалих помпата и я дадох на майстор да я направи. Срещу 250 лв протече отново на 3-ия километър. Пак от турбокоректора. Но този път светеше прекъснато и чека с дюзата. Прегледах всички кабели - нищо. Карах колата около месец време /през цялото това време чека си светеше/. Свалих ГНП-то, изрезох мембранки от бензинова помпа на Лада, Монтирах помпата. Не течеше. Но тук вече идва и сегашния проблем:Колата върви като "змей". Двигателя работи тихо и равномерно. Но чека свети на празен ход и когато отнемам педала от газта /независимо от оборотите/. Преди около месец време помпата протече /пак от там, но много по-малко/. Ще бъда благодарен на всеки, който може да ми помогне.

    #2
    Нагласи си положението на ТПС-а!

    Коментар


      #3
      Благодаря! Утре ще опитам.

      Коментар


        #4
        Ето две снимки. Първата е малко по-неясна.Още когато взех помпата от майстора ми направи впечатление, че има промяна в положението на TPS.
        Прикачени файлове

        Коментар


          #5
          Направи и компютърна диагностика, може да е от много неща тоя проблем. Позицията на ТПС няма да активира чека (лампата с дюзата) освен ако самия ТПС не прекъсва или да е тотално скапан.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #6
            Dido_Lyubenov написа:
            Направи и компютърна диагностика, може да е от много неща тоя проблем. Позицията на ТПС няма да активира чека (лампата с дюзата) освен ако самия ТПС не прекъсва или да е тотално скапан.
            Дидо,от много време съм спрял да ти опонирам в ефир.Нямаше да го направя и сега ,но това е по скоро директно към мен,а не към човека имащ нужда от помощ.За това заявявам че си в голяма грешка!!!! Защо си въобързяваш че като си собственик на тд 100 ,вече знаеш всичко за модела?Така че напротив мой човек,точно позицията на ТПС-а активира лампата да свети,ако не е позициониран правилно.Другите възможности за неговото състояние не коментирам в момента,но те също принуждават лампата да светне.А и още нещо нали се сещаш на кого и защо са му нужни показанията на тоя ТПС?Поздрави и да знаеш нищо лично към теб,не е важно дали ще се скараме а дали ще си помогнеме!

            Коментар


              #7
              angelov.ad написа:
              Ето две снимки. Първата е малко по-неясна.Още когато взех помпата от майстора ми направи впечатление, че има промяна в положението на TPS.
              Ако имаш или ползваш някаква диагностична апаратура ще е по-лесно.Сложи положението на ТПС-а на 10% и няма да сбъркаш!Успех!

              Коментар


                #8
                Благодаря за съветите.

                Коментар


                  #9
                  specialista написа:
                  Dido_Lyubenov написа:
                  Направи и компютърна диагностика, може да е от много неща тоя проблем. Позицията на ТПС няма да активира чека (лампата с дюзата) освен ако самия ТПС не прекъсва или да е тотално скапан.
                  Дидо,от много време съм спрял да ти опонирам в ефир.Нямаше да го направя и сега ,но това е по скоро директно към мен,а не към човека имащ нужда от помощ.За това заявявам че си в голяма грешка!!!! Защо си въобързяваш че като си собственик на тд 100 ,вече знаеш всичко за модела?Така че напротив мой човек,точно позицията на ТПС-а активира лампата да свети,ако не е позициониран правилно.Другите възможности за неговото състояние не коментирам в момента,но те също принуждават лампата да светне.А и още нещо нали се сещаш на кого и защо са му нужни показанията на тоя ТПС?Поздрави и да знаеш нищо лично към теб,не е важно дали ще се скараме а дали ще си помогнеме!
                  Сори, колега ! Изобщо не е към теб, но щом така си решил, няма да споря. Ето едно директно опониране към теб : ТПС-а трябва да е на 0% при ненатиснат педал на газта ! Тези 10 -15 % от къде ги изсммуквате, не знам !?
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #10
                    Ти на твоята ако искаш и на(-10%) я нагласяй.Това си е твоя работа.Поздрави!

                    Коментар


                      #11
                      по тази логика и регулатора на налчгането в рейла трябва да работи на 0 процента

                      Коментар


                        #12
                        ivel написа:
                        по тази логика и регулатора на налчгането в рейла трябва да работи на 0 процента
                        Налягането в рейла и позицията на ТПС са толкова различни неща, че няма никакво място а сравнение
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #13
                          това е ясно,посто няма какъв пример да ти дам

                          Коментар


                            #14
                            моят проблем е същият като описания от колегата само дето нямам теч(помпата е ремонтирана основно преди 2 години),но така и от разразилят се спор от така да се каже професионалисти не разбирам къде да насоча усилия?Колега разреши ли проблема и как?п.п. колеги ако си помагаме повече от колкото спорим и спамим ще е супер

                            Коментар


                              #15
                              Ами то споренето за съжаление е все от едни и същи хора: знаещи и активни участници във форума.Всички останали искат да научат нещо,да си решат проблема и после не смятат за нужно да уведомят как е станало.Затова и спорещите остават със недоказана теория във повечето случаи.Колегата които започна темата сподели че при подаване на газ лампата при него огасва.За това изказах твърда позиция!При теб как е? Няма как да гадаем.

                              Коментар

                              Working...
                              X