Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Масло в интеркулера

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Масло в интеркулера

    Нормално ли е да има масло по маркуча, който отива към интеркулера. Става въпрос за масло от порядъка на 4-5 капки, но най-вероятно отива и до самия кулер.
    Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

    #2
    Аз съм с ТД100 и при мен го има това с маслото. Ти мисля че беше с някъкво ЖТД, но и при теб мисля, че картерната вентилация е включена там и от там е и маслото по турбо пътищата.
    Fiat Bravo 1.9 TD100

    Коментар


      #3
      Re: Масло в интеркулера

      madunko написа:
      Нормално ли е да има масло по маркуча, който отива към интеркулера. Става въпрос за масло от порядъка на 4-5 капки, но най-вероятно отива и до самия кулер.
      По-скоро ще се очудя ако няма.Дет се вика, за 4-5 капки - дишай
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Re: Масло в интеркулера

        emzo написа:
        madunko написа:
        Нормално ли е да има масло по маркуча, който отива към интеркулера. Става въпрос за масло от порядъка на 4-5 капки, но най-вероятно отива и до самия кулер.
        По-скоро ще се очудя ако няма.Дет се вика, за 4-5 капки - дишай
        М ако са повече?
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          И при мен има и си го складира в кулера.Ива от тръбичката на масления сепаратор.Тази кутия на "пандора" не я знам дали бачка адекватно. Замислил съм да махна маркуча от вентилацията, да го удължа и пусна под двигателя.Така ще спре мазането на турбопътищата.Ако някой знае друг лек да за това да сподели.
          Fiat Brava 1.9 JTD

          Коментар


            #6
            S_BANKOV ако никога не са сваляни тръбите и кулера може и половин литър да излзезе :D :D Аз примерно моя го свалям да го чистя всяка пролет и събира толкова колкото да се разбере че в тая кола има масло :D :D
            Fiat Bravo 1.9 TD100

            Коментар


              #7
              Аз кулера не съм го свалял, просто беше се скъсала едната прикрепяща скоба и така и така ще я сменям реших да видя вътре как е. За днес обмислям да видя в кулера как е положението. Проблема обаче е, че е страшно мудна... 1 и 2 скорост между 2000 и 3000 оборота набира след това тотална смърт, на 3-та е доволно, за 4 и 5 са пълен ужас, имам чувството, че я бутам и това при скорост между 90-120. Та си помислих, че може кулера да е задръстен с някакви боклуци. А ако някой има представа от какво може да е да споделя. Катализатора като го свалих си беше нормално черен, питата си е здрава и не е запушен. И да не забравя колата е Брава 1.9 жтд 105к.с.
              Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

              Коментар


                #8
                madunko написа:
                Аз кулера не съм го свалял, просто беше се скъсала едната прикрепяща скоба и така и така ще я сменям реших да видя вътре как е. За днес обмислям да видя в кулера как е положението. Проблема обаче е, че е страшно мудна... 1 и 2 скорост между 2000 и 3000 оборота набира след това тотална смърт, на 3-та е доволно, за 4 и 5 са пълен ужас, имам чувството, че я бутам и това при скорост между 90-120. Та си помислих, че може кулера да е задръстен с някакви боклуци. А ако някой има представа от какво може да е да споделя. Катализатора като го свалих си беше нормално черен, питата си е здрава и не е запушен. И да не забравя колата е Брава 1.9 жтд 105к.с.
                Колега, ако искаш може да се видим и да ти дам някои насоки.
                FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                Коментар


                  #9
                  madunko написа:
                  Аз кулера не съм го свалял, просто беше се скъсала едната прикрепяща скоба и така и така ще я сменям реших да видя вътре как е. За днес обмислям да видя в кулера как е положението. Проблема обаче е, че е страшно мудна... 1 и 2 скорост между 2000 и 3000 оборота набира след това тотална смърт, на 3-та е доволно, за 4 и 5 са пълен ужас, имам чувството, че я бутам и това при скорост между 90-120. Та си помислих, че може кулера да е задръстен с някакви боклуци. А ако някой има представа от какво може да е да споделя. Катализатора като го свалих си беше нормално черен, питата си е здрава и не е запушен. И да не забравя колата е Брава 1.9 жтд 105к.с.
                  Откачи буксата на дебитомера и карай.
                  Bravo 1.9d 97г

                  Коментар


                    #10
                    nsn написа:
                    Откачи буксата на дебитомера и карай.
                    +1
                    "Без сърца, сме просто машини"
                    Toyota Prius 1.5 Hybrid
                    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                    Коментар


                      #11
                      Никой не каза как да се спре сълзенето на масло от маркуча на масления сепаратор.Опитах се да го разглобя но има два маркуча дето без канал няма как да откача.А иначе мудността идва от дебитомера. И аз имах този проблем като я взех.Смених го за не скромна сума и тръгна.
                      Fiat Brava 1.9 JTD

                      Коментар


                        #12
                        nemobg написа:
                        Никой не каза как да се спре сълзенето на масло от маркуча на масления сепаратор.Опитах се да го разглобя но има два маркуча дето без канал няма как да откача.А иначе мудността идва от дебитомера. И аз имах този проблем като я взех.Смених го за не скромна сума и тръгна.
                        Примерно промивка на двигателя, за да се очистят всички затлачвания по маслените магистрали и да не се получава повишено налягане?
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          А някой колега може ли да ми покаже със снимка къде точно се намира този датчик на дебитомера ?
                          Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

                          Коментар


                            #14
                            madunko написа:
                            А някой колега може ли да ми покаже със снимка къде точно се намира този датчик на дебитомера ?
                            На дебитомера, монтиран е с две рапидки в дебитомера.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              Благодаря колега. А каква точно е ролята му, че може да го откача и да си карам спокойно ?
                              Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

                              Коментар

                              Working...
                              X