Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мазда 6 2.0Д 136hp 2005г (на Бащата) Разход на масло HELP

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мазда 6 2.0Д 136hp 2005г (на Бащата) Разход на масло HELP

    Mazda-та на Татко гори 2л масло за 3000 км ...реших че е от турбото ама работи перфектно мощност колко ти душа сака (ама не повече от JTD-то ) почнах да оглеждам колата на подемника има масло отзаде стекло се по турбото ... тръгнах да махам маркучите на изхода от турбото и скобата не беше въобще стегната ... махнах на цяло маркуча и гледам масло вътре няма .... викам на Бащата свети аз ще я запаля ти гледай дали ще фърля масло ... паля и от турбото почва да излиза нещо като пара с мирис на ддз, изгоряло масло , подадох газ 2 пъти до 2000 об. и Бащата вика спри че ми опръска масло на всякаде ... без да се замислям си викам "турбо" 840 лв рециклаж от RealTurbo ...обаче на другия ден гледам пак и взех че отворих капачката за доливане на масло на двг и като почна да бликат капчици масло и едно яко духане от там със същата тая пара дето излизаше от турбото ...е те тва са кво е ... писах в мазда форума ама те там скарани с писането 400 гледания на темата и нито един коментар и пиша тука щото вече незнам кво да правя много странен двг ... до сега не съм виждал такива дюзи (т.е. не ги видях ... няма ГНП само едни метални маркучи влизат в едни кубчета отгоре на двг )

    #2
    Провери да не е запушена вентилацията на картерните газове и да надува маслото в цилиндрите. А турбото не го пробвай с разкачени маркучи за маслото, че едно форсиране до 2000 об/мин може да му дойде много, да не говорим за повече експерименти. Другите варинти са неподходящо масло или износени маслообирачи на клапаните (дето им викат "гумички за клапани"). С какво масло я кара, и какво препоръчва производителя ? Пробвай и с добавка за горивото, може да има залепнали сегменти, дано се отлепят.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #3
      маслото е 5в30 мобил ESP formula на 6000к километри .... до испания няма проблеми от там насам почнала да гори маслото и са го бара бая горе маркуча не е запушен

      Коментар


        #4
        Преди да си почнал да правиш основен ремонт си смени дифтунгите на дюзите. Само оригинални от Мазда. Дюзите са вътре в маслото и тн. Предполагам ти е ясно какво се получава. Пробвано е.

        Коментар


          #5
          super8 написа:
          Преди да си почнал да правиш основен ремонт си смени дифтунгите на дюзите. Само оригинални от Мазда. Дюзите са вътре в маслото и тн. Предполагам ти е ясно какво се получава. Пробвано е.
          Можеш ли да обясниш каква е връзката между харча на масло с дифтунгите на дюзите, и как дюзите са вътре в маслото? Може би не само аз не схващам.
          Фиат Крома 1.9 16v+
          Фиат Браво 1.6 16v
          Фиат Мареа 1.6 16v

          Коментар


            #6
            pi4_s_bravo написа:
            super8 написа:
            Преди да си почнал да правиш основен ремонт си смени дифтунгите на дюзите. Само оригинални от Мазда. Дюзите са вътре в маслото и тн. Предполагам ти е ясно какво се получава. Пробвано е.
            Можеш ли да обясниш каква е връзката между харча на масло с дифтунгите на дюзите, и как дюзите са вътре в маслото? Може би не само аз не схващам.
            Няма нищо странно - дюзите са разположени между двата разпределителни вала и минават през средата на капака на клапаните, който е един за двата вала. Така част от дюзата се къпе в маслената баня на разпр. валове, което означава че ако дифтунгите на дюзите са скапани, ще засмуква масло през тях, както и ще изпуска компресия през тях в обема около разпр. валове. Изглежда тъпо на пръв поглед, но това прави ДВГ по-компактен.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар

            Working...
            X