Здравейте искам да попитам, тъй като ми предстои махане на катализатора: Мисля заедно с катализатора да си отидат и някои от гърнетата.Как е по удачно права генерация без гърнета или с едно крайно? (месец след това мисля да направя и ремап)Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Права генерация 1,9 Jtd 105
Collapse
X
-
Да направя ремапа преди генерацията?Ремап при Брезел в Годеч-300лв с динотоРемап при друг човек(който също е доста в час)-200лв без диноЗа мен не е важно толкова да я замервам, но все още не съм решил колко да я засилвам, мислех да пипна генерацията първо,защото е на 280 000 км и катализатора е аут и си мислех за права генерация, тъй като имам двама познати с тди-та които ме посъветваха да махна излишните неща. Ако ще започвам да я подобрявам това било едно от първите неща, после ремап, пък ако не ми стигне можело и по-голямо турбо и челен кулер... Но едва ли ще стигна до там. Техните тди-та са по170-180к.с. и дърпат страшно, едното съм го карал стоково 110-ка и после с чип на Брезел 140к.с. беше ми достатъчно като вървеж, jtd-то може би ще е малко по тромаво с ремапа, но се надявам да ми стигне...Та, ако някой колега с жтд е слагал разни тръби и грънци да даде съвет, ще съм благодарен : )FIAT BRAVO 1.9 JTD 105, 99г.
Коментар
-
колега 200 кинта са многомои приятел ще ти направи и за 100.Оточнявам не сваля готови софтоери както правят повечето.Тои пише сам за всqка една кола прави тест и пак преглежда наново.Малко илх много колите които караме са си на години затова не всяка кола се получава с готов софтоер.Иначе на жтд турбото е мн малко ако ти се влагат пари дейсвай и челен кулер доста помага.А за тди’тата знам имам приятел с 230 кс голф 2 1.9 тди мотора е фабрично 90кс.
Коментар
-
Колега p.b.stoyanov, излишнишни неща няма :D Има дефектирали и износени ! Като ти е заминал катализатора, което не е нормално за дизелов ДВГ, сложи на негово място резонаторно гърне, за да запазиш параметрите на изпускателната система. Зарежи митовете и легендите за "прави генерации" и тем подобни. Ще съкратиш живота на и без това вече поостарелия си ДВГ.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Прав прав, зависи какво се цели! Докато му стане нещо на мотора от правата генерация, колата ще е за вторични :D Лошо няма да се поотпуши генерацията щом човека си е решил, но си става по- шумна колата.kris_dif95 немога да се съглася с това, което си писал да се остави само най-задното гърне. Според мен точно с него трябва да се започнеkris_dif95 написа:моят катализатор е много запушен без него има разлика но аз си го оставих.Dido lyubenov е прав. (у)
FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Достатъчно, за да ти надуе главата от Пловдив до София. Естествено, има екстремисти, на които им харесва, но гарантирано ще се повиши шума.Ibiza написа:Колко пък да бръмчи с права генерация един дизел .... сега за старото браво с правата генерация и гърнето беше малко лудница .. не си чувах мислите :D
Коментар
-
Днес махнахме катализатора... сложихме резонатор някакъв бая скъп (на колегата му беше застоял даде го с голяма отстъпка).Катализатора не можах да го разбера колко е запушен (виждаше се през него, но си беше като мноооого малка светлинка в тунела).По мои наблюдения разлика има, по-добро ускорение при над 2500 оборота а също и двигателя си промени звука при тези обороти (не звучи така измъчено като преди).Абе май съм доволен :Д трябва само тампоните на другите гърнета да сменя че нямаше такива под ръка...FIAT BRAVO 1.9 JTD 105, 99г.
Коментар
-
Щом си виждал през него, значи не е бил много запушен, но си постъпил правилно, като си поставил резонаторно гърне на негово място, вместо права тръба. То компенсира съпротивлението на изправен катализатор.p.b.stoyanov написа:Днес махнахме катализатора... сложихме резонатор някакъв бая скъп (на колегата му беше застоял даде го с голяма отстъпка).Катализатора не можах да го разбера колко е запушен (виждаше се през него, но си беше като мноооого малка светлинка в тунела).По мои наблюдения разлика има, по-добро ускорение при над 2500 оборота а също и двигателя си промени звука при тези обороти (не звучи така измъчено като преди).Абе май съм доволен :Д трябва само тампоните на другите гърнета да сменя че нямаше такива под ръка...Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Здравей колега, на моята кола изтърбушихме катализатора за да не слагам резонатор и за да не си играя да изтърбушвам и задното гърне(защото имаше части от катализатора набити в задното гърне), понеже при мен средно гърне няма, направо го отрязахме и сложих тръба с малко по-голям диаметър и резултата е налице... преди колата спираше да върви на 3000 оборота, а сега турбото надува до 4000 оборота... Звука се увеличи само когато я настъпвам след 3000 оборота и турбото се чува когато разтоварваp.b.stoyanov написа:Днес махнахме катализатора... сложихме резонатор някакъв бая скъп (на колегата му беше застоял даде го с голяма отстъпка).Катализатора не можах да го разбера колко е запушен (виждаше се през него, но си беше като мноооого малка светлинка в тунела).По мои наблюдения разлика има, по-добро ускорение при над 2500 оборота а също и двигателя си промени звука при тези обороти (не звучи така измъчено като преди).Абе май съм доволен :Д трябва само тампоните на другите гърнета да сменя че нямаше такива под ръка...
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар