Днес забелязах следното...Когато колата е в движение със скорост над ~17,5км/ч (толкова показва МЕС)...и на свободна оборотите са около 900...в момента в който падне под тази скорост оборотите отиват на 850...опитах различни варианти...по инерция и да намаля сама...да използвам спирачките...няма значение...при скорост над 17,5км/ч на свободна оборотите ми са 900...под нея са 850? Каква е идеята или проблема си е в моята кола...ПС. Вече е със затапен ЕГР и изключен...скоро е разглабяно тротъл бодито за почистване и ЕГР също и повечето датчици които успях лесно да сваля...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за обороти na стило?
Collapse
X
-
Re: Въпрос за обороти na стило?
Ами нормалните обороти за комън рейл са 850 на празен ход. Не знам от какво се притесняваш.А другото, което се сещам е, че над тая скорост се променят центробежните сили и увеличава оборотите, за да компенсира. По принцип на празен ход ти харчи повече отколкото ако я пуснеш на предавка от там ми идва логиката за това нещоkiselo написа:Днес забелязах следното...Когато колата е в движение със скорост над ~17,5км/ч (толкова показва МЕС)...и на свободна оборотите са около 900...в момента в който падне под тази скорост оборотите отиват на 850...опитах различни варианти...по инерция и да намаля сама...да използвам спирачките...няма значение...при скорост над 17,5км/ч на свободна оборотите ми са 900...под нея са 850? Каква е идеята или проблема си е в моята кола...ПС. Вече е със затапен ЕГР и изключен...скоро е разглабяно тротъл бодито за почистване и ЕГР също и повечето датчици които успях лесно да сваля...
.Ако съм излъгал поправяйте ме
Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX
-
при първия отговор...не съм се притеснил...по скоро ми е любопитно...
по втория...съмнявам се, че 50об разлика ще направят ускорението "по-лесно"...в този ред на мисли няма никакво значение...ако колата се движи с 80км/ч и включа 3-та...дали ще скокне от 850 или 900об...виж от 850 и 2500 със сигурност има разлика....сега остава да видя дали има и горна граница на тези обороти...примерно при скорост над 60км/ч пак да си падат на 850...но това по трудно ще го проверя...
Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
-
Когато е на предавка тогава със сигурност има запас за спирачките, обаче като не е на скорост има огромна вероятност да ти откажат спирачките, така че не съм съгласен, че тия 50 оборота повече са за по-добра работа на сервото на спирачките. Тия 50 оборота са като да имаш 2см ***ПИИП*** да ти се надърви още 0.5см повече и да питаш жената дали го е усетила и дали и станало по-добре :DИзвинявам се за цинизма ама случая е такъв. Мен ми се е случвало карам карам пускам по инерция и първоначално падат до 1000 оборота след тва плавно 900 и чак тогава 850 и това в рамките на десетина секунди. Не съм се замислял защо може да е така, но със сигурност не е обвързано със спирачкитеtodorakiggg написа:+1 Точно това е, имам същото наблюдение и при някои японски марки.slav4o_vt написа:Предполагам е направено с цел да работи по-добре сервото на спирачките.
Малко по-така с примерите.Редактирано мнение.Модераторски екип на fiat-bg.org
Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар