Имам следния проблем.Когато колата загрее горе долу до средата на скалата и угасва.Та по прочетох из форума за тоя датчик на коляновия вал.Искам да попитам и други препатили дали и при тях е бил такъв симптома.И ако е важно светва една лампа на таблото с двигателче ли е ,помпа ли не знам на какво прилича .Някъде четох .че като въртя на стартер ако не помръдва оборотомера значи е от него.Та въртя си ама нищо не отчита.Дори когато я прбирахме с дърпане наррочно дадох на скорост да превърти и пак оборотомера не показваше нищо.Ако някой може да помогне ще съм благодарен.П.СПри студен двигател проблем няма .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гасне като загрее Punto Jtd
Collapse
X
-
Ето тази лампа свети и не иска да пали.Не знам дали има връзка с нафтата.По принцип не зареждам на Петрил ,но днес направих изключение.Та може ли нещо горивен филтър да се е задръстил и пак да свети тая лампа?Иначе и в движение и на празен ход,като загрее и угасва колата и така.Има ли как да го замеря тоя датчик с мултицет ?Моля помогнете.
-
Сменяй датчика на коляновия.Щом "оборотите ги няма" при неуспешното стартиране на ДВГ - той е.Иначе - да. Това са симптомите. Всеки датчик умира по "свой начин". Моя умря от раз в най-неподходящия момент.Очаквай цени за този датчик от 30 до 60 лева. Не се наемам да ти препоръчвам марка.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Благодаря ти за мнението.Днес ще идва един познат да я закачим на компа да сме сигурни.Иначе тази заран запали и без проблеми.Извадих датчика.При ваденето ми направи впечатление че най отпред имаше една шайба .Малко не логично ми се видя тя.ЗА това като го връщах на мястото му не я сложих.И пак си запали без нея.Някой може ли да каже каква роля играе тая шайба?Иначе о-пръстена е ок ако някой си мисли че за него говоря.Може ли тая шайба да е държала датчика малко по отдалечен и за това да не отчита правилно.ntodorov написа:Сменяй датчика на коляновия.Щом "оборотите ги няма" при неуспешното стартиране на ДВГ - той е.Иначе - да. Това са симптомите. Всеки датчик умира по "свой начин". Моя умря от раз в най-неподходящия момент.Очаквай цени за този датчик от 30 до 60 лева. Не се наемам да ти препоръчвам марка.
Коментар
-
Bane -
Мерси за подкрепатаivel написа:клиентската цена на дкв на бош в еврото е 63лв,а аз го вземам с отстъпката на около47-48лв,монтирал съм доста такива и проблеми няма,така,че не се притеснявай
Надявам се повече да не прави проблем че е много неприятно когато си решил да ходиш някъде и да ти се объркат плановете.
Коментар
-
Още по-гадно е да си някъде и да те остави "някъде". Свиркай си колега. Скоро не чакай проблеми от него. Хубавото е, че в повечето случаи тези датчици "предупреждават" преди да умрат. Когато писах, че моя умря внезапно може би не съм прав, защото месец преди това на един светофар с включен климатик колата угасна нежно, но веднага запали. Случи ми се още веднъж да угасне точно, когато бях хванал ключа да я гася паркирайки пред дома...Последния път беше от раз и внезапно, когато се прибирах от плажа в натоварен момент на пътя Созопол - Бургас - точно пред ЛУК-ойл.Угасна и по инерция се изнесох в страни. Добре, че живея на близо. Прибраха ме. Общото в гореописаните ми случаи беше, че колата си беше прилично загряла, климатикът работеше, а перките я охлаждаха... :P Ако има значение някакво де. Подмененият ми датчик е EPS ( купен за около 60 лв преди 4 години.), а старият ми ( може би и оригиналния от завода) беше на Бош.boyan_kb написа:Мерси за подкрепатаivel написа:клиентската цена на дкв на бош в еврото е 63лв,а аз го вземам с отстъпката на около47-48лв,монтирал съм доста такива и проблеми няма,така,че не се притеснявай
Надявам се повече да не прави проблем че е много неприятно когато си решил да ходиш някъде и да ти се объркат плановете.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар