Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

На 3000 оборота спира Пунто мк2 1.9JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    На 3000 оборота спира Пунто мк2 1.9JTD

    Здравейте колеги. Имам Пунто мк2 1.9JTD 2001 година. Когато започна да ускорявам колата набира скорост но минели 3000 оборота и изведнъж умаля и започва едвам едвам да набира скорост. Гледах в една програма че на 3000 оборота е дават да развива максималната си мощност а на мен точно тогава умира. Също така момента в който омалее започва да пропушва черен пушек. Някой може ли да ми каже от какво може да е ида ми даде съвет как да отстраня този проблем. Днес се возих в на един приятел пунтото. то е същото като моето но при него го няма този проблем. Възможно ли е да е от ЕГР?

    #2
    Re: На 3000 оборота спира

    palavko2 написа:
    Здравейте колеги. Имам Пунто мк2 1.9JTD 2001 година. Когато започна да ускорявам колата набира скорост но минели 3000 оборота и изведнъж умаля и започва едвам едвам да набира скорост. Гледах в една програма че на 3000 оборота е дават да развива максималната си мощност а на мен точно тогава умира. Също така момента в който омалее започва да пропушва черен пушек. Някой може ли да ми каже от какво може да е ида ми даде съвет как да отстраня този проблем. Днес се возих в на един приятел пунтото. то е същото като моето но при него го няма този проблем. Възможно ли е да е от ЕГР?
    Почва се със диагностика!

    Коментар


      #3
      Без диагностика само ще гадаеш.1вото , което можеш да направиш е да запушиш ЕГР-а.Само не питай как, ами потърси. Теми - бол.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Тази кола прави без проблем 4500 оборота, като ги достига доста бързо, особено на 2-ра и 3-та, на 4-та и 5-та не съм пробвал защото с кола 1100кг. трябва да не си наред за да караш с повече от 120км./ч. Повече от 4500 оборота не може, предполагам софтуерно може да се премахне, emzo ще каже.
        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

        Коментар


          #5
          Няма нужда, слага само една ламарина и пей сърце, ако това му е проблема.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            emzo написа:
            Няма нужда, слага само една ламарина и пей сърце, ако това му е проблема.
            Така е. Аз от първият ден съм си изолирал ЕГР-а и много рядко преминавам 2500 оборота, скоростите за мен са добре изчислени и от 1500 до 2500 оборота колата се кара идеално без да се товари. Въпреки това всеки е различен и може да си чупи колата, негова си е
            Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
            Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

            Коментар


              #7
              Re: На 3000 оборота спира Пунто мк2 1.9JTD

              palavko2 написа:
              Здравейте колеги. Имам Пунто мк2 1.9JTD 2001 година. Когато започна да ускорявам колата набира скорост но минели 3000 оборота и изведнъж умаля и започва едвам едвам да набира скорост. Гледах в една програма че на 3000 оборота е дават да развива максималната си мощност а на мен точно тогава умира. Също така момента в който омалее започва да пропушва черен пушек. Някой може ли да ми каже от какво може да е ида ми даде съвет как да отстраня този проблем. Днес се возих в на един приятел пунтото. то е същото като моето но при него го няма този проблем. Възможно ли е да е от ЕГР?
              Колега, обикновено дизелите работят до 3000 оборота и почват да се тормозят, когато MAP сензора или дебитомера са се развалили.Чак черно да пуши не съм виждал, ама провери все пак като изключиш дебитомера(тръгваш по кутията на въздушния филтър надолу и ще видиш една букса на въздуховода, която е съвсем леко под акумулатора. Ако успееш да я свалиш без да сваляш акумулатора начи си големата работа, защото аз си изпонадрах ръцете за операцията).MAP сензора все още не ми се е налагало да се сблъсквам с него, но съм сигурен, че ако поровиш из нета ще попаднеш на точната информация.Ако след тези интервенции колата продължава да си върви така, иди на ECU диагностика в някой читав сервиз и споделяй какво са ти казали, за да се мъдри по-натам.Другото, което знам е, че от ауспуха почва да кади яко ако ти е заминало турбото ама не вярвам при теб да е така(извинявам се ако съм казал някаква глупост ама така знам, че е. Ако греша поправете ме ).И още нещо, на 1500 оборота ти е максимален въртящ момент, поне при моето пунто е така и да споделя за през публиката, че за сега съм стигал до към 3500-4000 оборота максимум на 5-та като на 3800 вече се усеща как почва да се тормози. Възможно е и при мен да не е наред нещо, защото карам с изключен дебитомер
              Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX

              Коментар


                #8
                А като изключа дебитомера няма ли да ми вдигне разхода на гориво?

                Коментар


                  #9
                  palavko2 написа:
                  А като изключа дебитомера няма ли да ми вдигне разхода на гориво?
                  Логиката е ,че няма да го вдигне, защото компютъра си има зададена таблица със стойности към които се придържа в случай на някаква повреда. С две думи разхода ще е същият като със запушен въздушен филтър - по-нисък тъй като разхода на гориво зависи от съотношението въздух гориво. Колкото повече толкова повече Аз съм с изключен дебитомер и ми дава градско под 6л/100км , когато не го карам като Шумахер. Като карам като Шумахер стигам до 6,6 - 7 максимум с много зорАко ти е развален дебитомера ще усетиш разлика в ускорението на колата когато го изключиш
                  Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX

                  Коментар


                    #10
                    Ако е развален няма да усетиш разлика, той така или иначе няма да е работил.

                    Коментар


                      #11
                      Що не си свалиш маркуча на турбото и да го огледаш за спукване? Почти съм сигурен, че ще е това.
                      Alfa Romeo 147 1.9JTDm 8v
                      ex-Fiat Stilo 1.9JTD
                      ex-Fiat Bravo 1.9JTD

                      Коментар


                        #12
                        TopnegoTo написа:
                        Що не си свалиш маркуча на турбото и да го огледаш за спукване? Почти съм сигурен, че ще е това.
                        Тук подкрепям колегата с две ръце. След като пуши черно, значи не ти достига въздуха. Този го ядох доста време, докато открия проблема. При мен се оказа спукан кулер. По-точно дупка колкото левче на пластмасовата част, където влиза въздуха от вентилатора.
                        Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
                        Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
                        Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

                        Коментар


                          #13
                          moko написа:
                          TopnegoTo написа:
                          Що не си свалиш маркуча на турбото и да го огледаш за спукване? Почти съм сигурен, че ще е това.
                          Тук подкрепям колегата с две ръце. След като пуши черно, значи не ти достига въздуха. Този го ядох доста време, докато открия проблема. При мен се оказа спукан кулер. По-точно дупка колкото левче на пластмасовата част, където влиза въздуха от вентилатора.
                          Въздух може да не достига и от ЕГР-а
                          FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

                          Коментар


                            #14
                            tambuhtaneca написа:
                            moko написа:
                            TopnegoTo написа:
                            Що не си свалиш маркуча на турбото и да го огледаш за спукване? Почти съм сигурен, че ще е това.
                            Тук подкрепям колегата с две ръце. След като пуши черно, значи не ти достига въздуха. Този го ядох доста време, докато открия проблема. При мен се оказа спукан кулер. По-точно дупка колкото левче на пластмасовата част, където влиза въздуха от вентилатора.
                            Въздух може да не достига и от ЕГР-а
                            Аз пак казвам, че съм почти 100% сигурен, че е от маркуча на турбото. Колегата ще сподели след диагностиката. ЕГР-а дори да е проблемен, не мисля че ще се отрази толкова на вървенето. Същия проблем го имах на Бравото преди. На 3000 оборота губеше силица, а отзад бях като реактивен самолет. Смених маркуча и всичко си дойде на мястото.
                            Alfa Romeo 147 1.9JTDm 8v
                            ex-Fiat Stilo 1.9JTD
                            ex-Fiat Bravo 1.9JTD

                            Коментар


                              #15
                              TopnegoToЕГР-а дори да е проблемен, не мисля че ще се отрази толкова на вървенето. Същия проблем го имах на Бравото преди.
                              Не бъди толкова сигурен за ЕГР-а. Точно от не добре затапен ЕГР и прегоряла пластинка, има липса на мощност в ниските и яко кадене. На 2 000 об. тръгваше.
                              "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                              ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                              Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                              Коментар

                              Working...
                              X