Здравейте колеги. Имам Пунто мк2 1.9JTD 2001 година. Когато започна да ускорявам колата набира скорост но минели 3000 оборота и изведнъж умаля и започва едвам едвам да набира скорост. Гледах в една програма че на 3000 оборота е дават да развива максималната си мощност а на мен точно тогава умира. Също така момента в който омалее започва да пропушва черен пушек. Някой може ли да ми каже от какво може да е ида ми даде съвет как да отстраня този проблем. Днес се возих в на един приятел пунтото. то е същото като моето но при него го няма този проблем. Възможно ли е да е от ЕГР?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
На 3000 оборота спира Пунто мк2 1.9JTD
Collapse
X
-
Re: На 3000 оборота спира
Почва се със диагностика!palavko2 написа:Здравейте колеги. Имам Пунто мк2 1.9JTD 2001 година. Когато започна да ускорявам колата набира скорост но минели 3000 оборота и изведнъж умаля и започва едвам едвам да набира скорост. Гледах в една програма че на 3000 оборота е дават да развива максималната си мощност а на мен точно тогава умира. Също така момента в който омалее започва да пропушва черен пушек. Някой може ли да ми каже от какво може да е ида ми даде съвет как да отстраня този проблем. Днес се возих в на един приятел пунтото. то е същото като моето но при него го няма този проблем. Възможно ли е да е от ЕГР?
-
Тази кола прави без проблем 4500 оборота, като ги достига доста бързо, особено на 2-ра и 3-та, на 4-та и 5-та не съм пробвал защото с кола 1100кг. трябва да не си наред за да караш с повече от 120км./ч. Повече от 4500 оборота не може, предполагам софтуерно може да се премахне, emzo ще каже.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Така е. Аз от първият ден съм си изолирал ЕГР-а и много рядко преминавам 2500 оборота, скоростите за мен са добре изчислени и от 1500 до 2500 оборота колата се кара идеално без да се товари. Въпреки това всеки е различен и може да си чупи колата, негова си еemzo написа:Няма нужда, слага само една ламарина и пей сърце, ако това му е проблема.
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Re: На 3000 оборота спира Пунто мк2 1.9JTD
Колега, обикновено дизелите работят до 3000 оборота и почват да се тормозят, когато MAP сензора или дебитомера са се развалили.Чак черно да пуши не съм виждал, ама провери все пак като изключиш дебитомера(тръгваш по кутията на въздушния филтър надолу и ще видиш една букса на въздуховода, която е съвсем леко под акумулатора. Ако успееш да я свалиш без да сваляш акумулатора начи си големата работа, защото аз си изпонадрах ръцете за операцията).MAP сензора все още не ми се е налагало да се сблъсквам с него, но съм сигурен, че ако поровиш из нета ще попаднеш на точната информация.Ако след тези интервенции колата продължава да си върви така, иди на ECU диагностика в някой читав сервиз и споделяй какво са ти казали, за да се мъдри по-натам.Другото, което знам е, че от ауспуха почва да кади яко ако ти е заминало турбото ама не вярвам при теб да е така(извинявам се ако съм казал някаква глупост ама така знам, че е. Ако греша поправете меpalavko2 написа:Здравейте колеги. Имам Пунто мк2 1.9JTD 2001 година. Когато започна да ускорявам колата набира скорост но минели 3000 оборота и изведнъж умаля и започва едвам едвам да набира скорост. Гледах в една програма че на 3000 оборота е дават да развива максималната си мощност а на мен точно тогава умира. Също така момента в който омалее започва да пропушва черен пушек. Някой може ли да ми каже от какво може да е ида ми даде съвет как да отстраня този проблем. Днес се возих в на един приятел пунтото. то е същото като моето но при него го няма този проблем. Възможно ли е да е от ЕГР?
).И още нещо, на 1500 оборота ти е максимален въртящ момент, поне при моето пунто е така и да споделя за през публиката, че за сега съм стигал до към 3500-4000 оборота максимум на 5-та като на 3800 вече се усеща как почва да се тормози. Възможно е и при мен да не е наред нещо, защото карам с изключен дебитомер
Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX
Коментар
-
Логиката е ,че няма да го вдигне, защото компютъра си има зададена таблица със стойности към които се придържа в случай на някаква повреда. С две думи разхода ще е същият като със запушен въздушен филтър - по-нисък тъй като разхода на гориво зависи от съотношението въздух гориво. Колкото повече толкова повечеpalavko2 написа:А като изключа дебитомера няма ли да ми вдигне разхода на гориво?
Аз съм с изключен дебитомер и ми дава градско под 6л/100км , когато не го карам като Шумахер. Като карам като Шумахер стигам до 6,6 - 7 максимум с много зорАко ти е развален дебитомера ще усетиш разлика в ускорението на колата когато го изключиш
Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX
Коментар
-
Bane -
Тук подкрепям колегата с две ръце. След като пуши черно, значи не ти достига въздуха. Този го ядох доста време, докато открия проблема. При мен се оказа спукан кулер. По-точно дупка колкото левче на пластмасовата част, където влиза въздуха от вентилатора.TopnegoTo написа:Що не си свалиш маркуча на турбото и да го огледаш за спукване? Почти съм сигурен, че ще е това.
Коментар
-
Въздух може да не достига и от ЕГР-аmoko написа:Тук подкрепям колегата с две ръце. След като пуши черно, значи не ти достига въздуха. Този го ядох доста време, докато открия проблема. При мен се оказа спукан кулер. По-точно дупка колкото левче на пластмасовата част, където влиза въздуха от вентилатора.TopnegoTo написа:Що не си свалиш маркуча на турбото и да го огледаш за спукване? Почти съм сигурен, че ще е това.FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
-
Аз пак казвам, че съм почти 100% сигурен, че е от маркуча на турбото. Колегата ще сподели след диагностиката. ЕГР-а дори да е проблемен, не мисля че ще се отрази толкова на вървенето. Същия проблем го имах на Бравото преди. На 3000 оборота губеше силица, а отзад бях като реактивен самолет. Смених маркуча и всичко си дойде на мястото.tambuhtaneca написа:Въздух може да не достига и от ЕГР-аmoko написа:Тук подкрепям колегата с две ръце. След като пуши черно, значи не ти достига въздуха. Този го ядох доста време, докато открия проблема. При мен се оказа спукан кулер. По-точно дупка колкото левче на пластмасовата част, където влиза въздуха от вентилатора.TopnegoTo написа:Що не си свалиш маркуча на турбото и да го огледаш за спукване? Почти съм сигурен, че ще е това.Alfa Romeo 147 1.9JTDm 8v
ex-Fiat Stilo 1.9JTD
ex-Fiat Bravo 1.9JTD
Коментар
-
Не бъди толкова сигурен за ЕГР-а. Точно от не добре затапен ЕГР и прегоряла пластинка, има липса на мощност в ниските и яко кадене. На 2 000 об. тръгваше.TopnegoToЕГР-а дори да е проблемен, не мисля че ще се отрази толкова на вървенето. Същия проблем го имах на Бравото преди."Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар