iakvvu написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с обороти на Фиат Пунто 1.9JTD 2000г.
Collapse
X
-
EGR-a е проверен, а пък катализатора е заменен с резонаторchaveto написа:Не е от регулатора, този проблем го има при доста италинаки и досега поне аз не съм чел някъде да е разрешен. Аз смених всичко на моята и проблема си остана, по често се появяваше когато е затапен ЕГР-а.
Най-често проблема се проявява Като си надуя бас касата .... От 2 дена касата съм я махнал и за сега не е гаснала ама оборотите от време на време си играят ... Като го закача на компютър и видя какво покаже диагностиката ще споделя
Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX
Коментар
-
За да не правя нова тема направо ще ви питам вас.Механизма за регулиране на седалката по височина ми е строшен. Ако някой продава седалка регулируема и е със тъмно синята тапицерия на точки взимам само шофьорската седалка. Ако някой продава седалки от Пунто 2 Спортинг Ще ги взема и двете, но шофьорската трябва да е регулируема. Другият въпрос е седалките на спортинга по-удобни ли са от нормалните седалки ?Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX
Коментар
-
На спортинга и на HGT седалките са много удобни
, при мен също отказа регулажа, но това стана след като претапицирах седалките, явно нещо в процеса на работа се е откачило/повредило, преди да си купиш нова седалка виж механизма как е
, то и аз трябва да го видя, но незнам кога ще стане.
punto HGT
Коментар
-
Колега, при мен проблема е друг .... Човека , от който купих колата беше 39-ти набор едър по-голям и тежък от мен :D Прави сметка щом аз съм 85кила. Та проблема е, че на дясната релса има счупен метален детайл който има общо с релсата .... седалка си върви екстра напред назад, само нагоре надолу ми я повдига на една страна, като по-ниската точка е от страната на скоростния лостdidich написа:На спортинга и на HGT седалките са много удобни
, при мен също отказа регулажа, но това стана след като претапицирах седалките, явно нещо в процеса на работа се е откачило/повредило, преди да си купиш нова седалка виж механизма как е
, то и аз трябва да го видя, но незнам кога ще стане.Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX
Коментар
-
Така, след като му направиха диагностика изскочиха няколко кода за грешка:P0110010120D60100132020040400155500010100Пу снаха проверка на АБС-а, въздушната възглавница. АБС-а не реагира, а въздушната възглавница реагира, но с много ниско напрежениеЧетоха показания за температура на гориво, скорост на движение на колата, температура на маслото и т.н. обаче стойностите бяха нереални :В състояние на покой показваше скорост на движение 1788км/ч, температура на горивото в резервоара 543 градуса, температура на маслото около 200 градуса и още много други странни показания, които забравих. Възможно ли е всичко това да е от някакви дефекти в компютъра или трябва да си почистя контактите ?Търсих горе описаните кодове кой какво значи, но не попаднах на информация
Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX
Коментар
-
Няма как. Тя беше 800W макс. мощност. RMS-а беше 250W. Ама факт е, че откакто тая каса не е в колата колата не ми е гаснала и оборотите не падат по-ниско от 750 в много редки случаи! Не знам какво да мисля вече. Ще наблюдавам всякак една система всеки ден кое и по колко консумира и като стигна до някакъв извод и решение ще споделя отновоGaTio2 написа:Възможно ли е от тази бас каса, като я усилиш повече, да не може алтернатора да насмогне, да товари двигателя и така да ти падат оборотите?
Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX
Коментар
-
Абе, не е било от бас касата днеска пак почна да ми смъква обороти. Не знам дали ако ЕГР-а не е заминал нямам да прави така. Чисто информативно питам как се чисти ЕГР на пунто или той е капсулован и не подлежи на домашни интервенции?Antonio_Pr написа:Няма как. Тя беше 800W макс. мощност. RMS-а беше 250W. Ама факт е, че откакто тая каса не е в колата колата не ми е гаснала и оборотите не падат по-ниско от 750 в много редки случаи! Не знам какво да мисля вече. Ще наблюдавам всякак една система всеки ден кое и по колко консумира и като стигна до някакъв извод и решение ще споделя отновоGaTio2 написа:Възможно ли е от тази бас каса, като я усилиш повече, да не може алтернатора да насмогне, да товари двигателя и така да ти падат оборотите?
Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX
Коментар
-
може компа ти е да е заминал с такива показания, не може 10 датчика наведнъж да се прецакатAntonio_Pr написа:Така, след като му направиха диагностика изскочиха няколко кода за грешка:P0110010120D60100132020040400155500010100Пу снаха проверка на АБС-а, въздушната възглавница. АБС-а не реагира, а въздушната възглавница реагира, но с много ниско напрежениеЧетоха показания за температура на гориво, скорост на движение на колата, температура на маслото и т.н. обаче стойностите бяха нереални :В състояние на покой показваше скорост на движение 1788км/ч, температура на горивото в резервоара 543 градуса, температура на маслото около 200 градуса и още много други странни показания, които забравих. Възможно ли е всичко това да е от някакви дефекти в компютъра или трябва да си почистя контактите ?Търсих горе описаните кодове кой какво значи, но не попаднах на информация
Коментар
-
Знам ли вече и аз какво е. Отивам за смяна на амортисьори, купувам тези, които отговарят на ЖТД 80коня отивам да ги слагам те не отговарят. Връщам се и издирваха издирваха и накрая ми дадоха амортисьори за пунто ЖТД 100 коня (имало и такава модификация много рядка от 2001 ако не се лъжа) и те паснаха идеално.Има много мистерии около моето пунто и ще трябва една по една да разбирам с какво е свързана, но и аз се замислих дали компа не е развален, ама като изчистихме грешките и в рамките на 2-3 паления не ги записа отново.iwo19 написа:може компа ти е да е заминал с такива показания, не може 10 датчика наведнъж да се прецакатAntonio_Pr написа:Така, след като му направиха диагностика изскочиха няколко кода за грешка:P0110010120D60100132020040400155500010100Пу снаха проверка на АБС-а, въздушната възглавница. АБС-а не реагира, а въздушната възглавница реагира, но с много ниско напрежениеЧетоха показания за температура на гориво, скорост на движение на колата, температура на маслото и т.н. обаче стойностите бяха нереални :В състояние на покой показваше скорост на движение 1788км/ч, температура на горивото в резервоара 543 градуса, температура на маслото около 200 градуса и още много други странни показания, които забравих. Възможно ли е всичко това да е от някакви дефекти в компютъра или трябва да си почистя контактите ?Търсих горе описаните кодове кой какво значи, но не попаднах на информация
Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX
Коментар
-
В тоя ред на мисли би следвало да паснат и амортисьори от HGT
, окачването, както и спортното такова за 1,9JTD и HGT ги водят еднакви.Другото интересно, тази модификация 1,9JTD 100к.с. излиза с предни спирачни дискове на 284мм, а интересно топ версията HGT е с такива на 257мм
иди ги разбери, явно на дизеловото не му стига спирачното усилие, много нютони има под капака
punto HGT
Коментар
-
Ми мойто го дават спирачната система да издържа до 2565км. Напълно възможно е да съм с 284мм дискове. Ще ги проверя и ще споделя, а като капнат първите пари от заплата ще почвам да отсвирвам всеки проблем едно по едно :Ddidich написа:В тоя ред на мисли би следвало да паснат и амортисьори от HGT
, окачването, както и спортното такова за 1,9JTD и HGT ги водят еднакви.Другото интересно, тази модификация 1,9JTD 100к.с. излиза с предни спирачни дискове на 284мм, а интересно топ версията HGT е с такива на 257мм
иди ги разбери, явно на дизеловото не му стига спирачното усилие, много нютони има под капака
Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар