Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тресене на колата от 70 до 110км/ч

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Карета се намират и втора ръка. Не го отчайвай колегата. Каре вътрешно не е толкова скъпо - макар че се сменя само трипода. Ако чашката е износена вече си на полуоска. http://www.axm-auto.com/index2.php?b...ъншното каре се намира за 150 и някой лев отгоре.
    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    Коментар


      #17
      Croma1990 написа:
      Ще разменя гумите първо, макар че така като чета написаното май ще е полуоска защото забелязах, че като отпусна гаста и спира. Благодаря за съдействието
      Здравейте, от скоро и аз съм със същата Крома аз имам точно същия проблем и ще бъде полезно да споделиш решението при теб.Аз понеже е най-лесно почнах първо с баланс на гумите днес - имаше малко дебаланс ,но нищо особено. При разклащане хоризонтално на гумата от ляво имаше много голям луфт. Колеги възможно ли е от това да тресе от 70-100км/ч ?
      Фиат Крома 1,9 Mjet 150 автоматик
      Крайслер Вояджер 2,5 CRD 144
      ex:Lancia lybra 2.4 jtd

      Коментар


        #18
        От луфт по кормилните болтове ще залита като пияна по неравности, но няма да тресе. Има вариант и от там да тресе, но все пак нещо трябва да накара една от гумите да почне да трепери и разбитото просто усилва ефекта.

        Коментар


          #19
          Полуоска е. При Либрата ми симптомите бяха същите. Точно в определен диапазон, под и над него все едно няма нищо.Ако е гума/джанта ще го има и при други скорости не само в този диапазон.С написаното визирам проблема на Croma1990. А относно разбитите кормилни накрайници, така и така са за смяна - смени ги, и ако пак имаш такива вибрации, отиваш и ти на горния вариант.
          "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

          ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
          Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

          Коментар


            #20
            .

            Ако концепцията е като на Либрата си е точно полуоската и лагера към нея.Лесно се диагностицират,между чашката и трипода не трябва да има луфт.
            Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
            EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
            EX.Fiar Ritmo 105TC

            Коментар


              #21
              баланса,добре,а проверявани ли са джантите дали са криви?

              Коментар


                #22
                да, джантите са добре , но с тези 18-ки незнам до кога ще бъдат прави Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 . утре влиза в бокса и ще пиша какъв е резултата
                Фиат Крома 1,9 Mjet 150 автоматик
                Крайслер Вояджер 2,5 CRD 144
                ex:Lancia lybra 2.4 jtd

                Коментар


                  #23
                  Колега, проблема ти е във вътрешното каре на Кромата. Стига си дава парите за баланси, смяна на гуми, въртене и всякакви други. Минавал съм през това с моята Крома.Не е болка за умиране, 150лв ти струва рециклирането. Поне при мен момчетата го направиха грамотно. Ново каре е около 800-900лв.Рециклирай и си карай колата

                  Коментар


                    #24
                    Колеги последните 2 пъти като пътувах извънградско и аз усетих, че при скорост от 60 до към 90 км/ч, ако колата е под товар - повечко подадена газ, някакъв наклон и т.н. се получава едно "лашкане" и вибриране на купето, което при по-ниска или по-висока скорост го няма.... както и ако не подавам газ. Явно и при мен е същия проблем. Направо се стреснах кви са тия цени 800-900лв за каре, баси мамата...
                    Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                    Коментар


                      #25
                      Да, за съжаление цените са подобни (възможно е да има някаква минимална разлика, защото аз проверявах миналата година). Това си е проблем при всички Кроми. Хубавото е, че се оправя без голяма драма. Рециклиране, което е около 150лв. на каре и си караш

                      Коментар


                        #26
                        Колеги и при мен се оказа разбито вътрешно каре - сменено с втора у-ба за 150лв. Сега след смяната на двата носача, кормилните накрайници и полуоската е съвсем друга кола
                        Фиат Крома 1,9 Mjet 150 автоматик
                        Крайслер Вояджер 2,5 CRD 144
                        ex:Lancia lybra 2.4 jtd

                        Коментар


                          #27
                          имах подобен проблем...от 90 до 120 тресе при подаване на газ...ако птдържаш само не тресе....но при натоварване тресе в тоя диапазон...отидох при моя майстор и вегнага ми каза вътрешно каре на полуоската...понеже му вярвам веднага му казах да го сменяме..отидохме до моргата за "нова" полуоска и проблема се оправи. Тва е моя опит...не те карам да сменяш полуоска, но просто ти трябва читав майстор който да знае кво да гледа и още повече тая крома е доста нова кола и още майсторите не са и хванали проблемите, че да ги знаят на изуст.
                          Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                          Коментар


                            #28
                            Какви са тия 150лв за каре втора употреба? Аз смених 2-та трипода на вътрешните карета за 100лв с чисто нови, смених им греста и скобите и от тогава пей сърце. В действителност само едната чаша имаше следи от трипода,но като направи проблем ще я нося да я рециклират.
                            Фиат Крома 1.9 16v+
                            Фиат Браво 1.6 16v
                            Фиат Мареа 1.6 16v

                            Коментар


                              #29
                              Колеги, Axm-auto предлагат вече заместители на вътрешните карета на Крома... често срещан проблем е, та може на някой да му е от полза
                              Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                              Коментар


                                #30
                                Рециклирах и 2те полуоски в Пловдив. Всичко 360лв.Симптомите бяха същите като описаните по горе.
                                Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

                                Коментар

                                Working...
                                X