Ами уно-то ми и то беше така - клюфва все едно ще запали ама не пали.....оказа се износен елемент на горивонагнетателната помпа.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
кой е като мен-с пунто дизел и пеша на работа..какво следва?
Collapse
X
-
значи може и при мен да е нещо такова защото когато запаля колата вместо да е с високи обороти е с ниски и едвам държи да не загасне бачка на 600 оборота-а не трябва да е така прердполагам...като поработи 30 секунди се закрепва на 700-750 оборота...днес запалих на 10-тата минута е навън беше 7 градуса?!?! ужас направоFIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA
Коментар
-
Здравейте колегиНов съм във този форум,но много обичам темите за дизелите и мога да кажа смело,че имам доста опит с тях
Сега вярно темата е стара,но аз ги чета наред от скоро и ме заинтригува
Моето мнение е че дизелите на Фиат винаги са палели (за разлика примерно от Форд 1.8 дизел,на който генетично е заложено в студените месеци да е на трупчета
Та по темата,ако може колегата да каже реши ли се проблема и как,но имам тука един комшия със Фиат Регата Дизел 1.7 и вече около 10 години и в най-големите студове си пали
В двата случая,на които съм станал свидетел за да не запали и да има идентични признаци,за които говори и колегата бяха,че гарнитурата на главата беше духнала(но забележете) между два цилиндъра и прехвърля от единия в другия и като се друпне на въже пали,но гасне ако не поддържаш газта и прекъсва.Досега в нито един пост не видях някой да дава конкретни резултати за измерена компресия,а това според мен е много важно,макар обаче и само един клапан пригорял да имаш и резултата да те хвърли в тъча
Че в този ред на мисли и да попитам,ако някой случайно е мерил да даде тука точни данни,ако не му представлява трудност
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
itan75 написа:Здравейте колегиНов съм във този форум,но много обичам темите за дизелите и мога да кажа смело,че имам доста опит с тях
Сега вярно темата е стара,но аз ги чета наред от скоро и ме заинтригува
Моето мнение е че дизелите на Фиат винаги са палели (за разлика примерно от Форд 1.8 дизел,на който генетично е заложено в студените месеци да е на трупчета
Та по темата,ако може колегата да каже реши ли се проблема и как,но имам тука един комшия със Фиат Регата Дизел 1.7 и вече около 10 години и в най-големите студове си пали
В двата случая,на които съм станал свидетел за да не запали и да има идентични признаци,за които говори и колегата бяха,че гарнитурата на главата беше духнала(но забележете) между два цилиндъра и прехвърля от единия в другия и като се друпне на въже пали,но гасне ако не поддържаш газта и прекъсва.Досега в нито един пост не видях някой да дава конкретни резултати за измерена компресия,а това според мен е много важно,макар обаче и само един клапан пригорял да имаш и резултата да те хвърли в тъча
Че в този ред на мисли и да попитам,ако някой случайно е мерил да даде тука точни данни,ако не му представлява трудност
.. наскоро ми писаха на лични за измерена такава 23,28,28,28... Темпра дизел.Аз съм на мнението, че подобни измервания са твърде субективни.. и ти добре си го схванал, поради текущото състоянието на клапаните и второ, едва ли вече някой го интересува този параметър.Причините за едно палене/не палене са много повече от нивото на компресия и не е редно да обвиняваме само нея.Кажи какво конкретно е правил твоя приятел с Форда, борейки се с този проблем и да разсъждаваме конкретно.Но за доброто палене са "виновни":Състоянието на подгревните свещи, състоянието на помпата, състоянието на дюзите/разпръсквачите/, състоянието на стартера/акумулатора, херметичността на горивната система и на ПОСЛЕДНО място бих сложил степента на компресия! Е, не говорим за някой архаичен и жестоко износен двигател!
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Колега Нино (а както виждам и модераторзначи тоя Форд на моя приятел,аз го спазарих и до някъде съжалявам,защото тука малко като стана студено и тотално отказа да пали
Значи не искам да ме разбираш погрешно,но аз се занимавам с двигатели и донякъде с това си вадя хляба.Всичките дейности,които си описал сам ги сменил лично аз:4 броя чисто нови подгревни свещи,нов акумулатор 74а.ч,лично аз съм свалял разпръсквачите и съм ги качвал на стенда и въпреки,че и една не пикаеше го накарах да купи 4 нови като му ги регулирах на по 125 атмосфери.Лично съм му мерил компресия като стойностите бяха 27-29-28-30 като на първия цилиндър понеже беше с най-малка компресия му налях и около 30-40 грама моторно масло и като навих манометъра показа 36 атмосфери като направо искаше да запали само с навития манометър
Това автоматично ме навежда на мисълта за износване на цилиндро-буталната група и по-специялно сегменти,които сега нямам време да му сменя. Нещо повече измислих му една свещ,която закрепих на мястото на EGR klapana да си я включва с един бутон заедно с другите сещи при първоначален подгрев и пак нахуй
пали след най-малко десет стартирания за по около 30-тина всяко! Авера ми пък не му стигнала само тази свещ ми докато ме гледал как свалям първия път колектора му дошла гениалната идея сам да си го свали и след като го закарал на стругар да му направи резба му хакнал още една свещ
Сега го питам как е.) вика ми сутрин като ги включа и двете свещи колектора става червен направо не се пипа и пак трудно пали,НО ПАЛИ! Сега вярно е топло много,но ако стане около -10градуса незнам как ще е макар и 6 свещи! Та за финал да обобщя това Форд 1.8 дизел е гаден мотор и по техния форум чета и от други майстори колеги съм чувал,че трябва да има минимум по 31атмосфери компресия,че да ти е сигурен старта сутрин.
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Да прав си, и не виждам какво още може да му се направи!Съседа ми продаде миналата зима подобен екземпляр 1.8TD, който и така не успя да запали!
Виж боецът им 1.6D е добра машинка.
ПП... сетих се нещо и допълвам постта си.На тези мотори май даваха хлабина на клапаните: на изпускателен 0,30-0,40мм и изпускателен 0,45-0,55-0,57мм.. доста по голяма от другите мотори и специално Фиатовите.Да не са пренатегнати клапаните?
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Малко разводнявам темата като не говоря за Фиат,а за омразния Дизел 1.8 на Форд,но понеже засега само ти Нино проявяваш интерес ще ти отговоря направоЯвно и ти много четеш и си запознат с големите хлабини на клапаните на тези мотори,но аз ще те оборя с това като ти кажа,че компресията я мерих и при напълно загрят двигател(е хайде за 5 минути колко да е истинал докато развия с камък 27 4-те дюзи) и на студен,което елиминира удължението на клапана! Въпреки всичко съм ги мерил естествено с пластина и бяха в границите,но ако знаеш те са с парички(които стават от Самара
и е малко нахуй реглажа,щото всеки път трябва да махаш разпределителния вал,че и на всичкото отгоре и с два ангренажни ремъка го направили мамка им
За 1.6 д наистина това е така,но ако знаеш аз във какъв филм съм влизал с точно това моторче няма да ми стигне тука сървара да ти опиша,но само ще ти кажа,че това ми е един от първите мотори,които съм отварял сам на паркинга пред блока ей тъй една сутрин от многото в които каза НЯМА да запаля го разкостих точно за около 4 часа и буталата бяха вън
Пък и незнам кво му е толкова хубавото(е може би за времето си) но е много голям,адски тежък с тази чугунена цилиндрова глава и за какво като се замислиш за едни мизерни 54к.с и още по мизерен момент от около 100н.м
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар