Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Твърд съединител Fiat Stilo...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Твърд съединител Fiat Stilo...

    Здравейте. Става въпрос да Fiat Stilo 1.9 JTD 2004. Съденителя е доста е твърд но пък колата е пъргава, отделя още в самото начало и ако забравиш направо подскача. Скоростите влизат с една идея по голямо усилие от нормалното. Според вас на какво може да се дължи това? До колкото разбрах тези съединители не са със жило и не подлежат на никаква регулация...

    #2
    КОМПЛЕКТ СЪЕДИНИТЕЛ И СИ ГОТОВ

    Коментар


      #3
      И аз клоня на там. Моля някой по разбиращ от тези двигатели да даде съвет какъв трябва да търся. След съвсем бързо търсене в гугъл в един сайт излязоха 7-8 модела, от 80/90 лв. до 650 ... Нямам представа кой е за тази кола и питам за да си направя някаква сметка предварително ...

      Коментар


        #4
        Дай си номера на шасито.
        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

        Коментар


          #5
          90лв за съединител или само за детайл, че аз не съм виждал по-евтнин комплект от 230лв. Колега, аз карам с по-скъпата версия на Валео, за справка има два вида, единият е с демферни пружините на феродовия диск. Другият е с нитове, като на камионте. Разликата е към 70-80лв, слагаш от скъпият Валео пееш. Имах същия проблем и демферните пружини на феродовия диск бяха омекнали, също съм сигурен, че и притискателя има значително износване, където лагерува лагерпомпата. Поздрави
          Fiat Stilo 1.9 JTD

          Коментар


            #6
            Имах същия проблем, смених съединителя и нещата се оправиха.
            STILO 1,9JTD

            Коментар


              #7
              карай си колата колега, съединител се сменя като приплъзне или затрака яката, хич да не ти дреме колко е твърд педала освен ако нямаш излишни пари

              Коментар


                #8
                ами това си е малко относително...днес сменях на моето стило съединител комплект...че стария след някой интервенции пропя...честно казано не бях виждал толкова износен съединител...беше все едно на...200 000км...нали по принцип има прорези по феродото...този ги нямаше...ужас...след смяната педала е уникално мек...а колата излита въпреки това преди смяната и промяната на настройки никога не е буксувал което явно не е задължителен признак за износване...защото пак казвам моя беше уникално износен...
                Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                Коментар


                  #9
                  което води пак до предишния ми пост - не приплъзва ли , не бутай

                  Коментар


                    #10
                    iwo19 написа:
                    което води пак до предишния ми пост - не приплъзва ли , не бутай
                    Абе ти хамалувай с левият крак пък нека ти е кеф да караш.И при мен педала беше корав и много ме дразнеше.Всеки си решава но съединителя си му отива.
                    Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

                    Коментар


                      #11
                      ако чакаш да приплъзне,може вече да е пръснат,така,че това са разсъждения от времето на ткзс-то.

                      Коментар


                        #12
                        косвено по темата - и аз имах същия проблем - смених сиединител колмплект и лагер помпа. (350 комплекта 130 л.п. + 100 труд) вече всичко е ок педала е мекичък но съединителя отделя много долу. дали е от кофти лагер помпа или има някъде реглаж който трябва да се "занули" да се върне назад или ?!
                        Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                        Коментар

                        Working...
                        X