Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Леко играене на оборотите при студен старт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Леко играене на оборотите при студен старт

    Колеги последните пъти като палих колата сутрин, забелязах че за 3-4 секунди оборотите играят леко в диапазона 800-1000 и съответно леко претриса двигателя и след това всичко се нормализира. На какво може да се дължи това? Също така вчера я включих с кабел и имаше записана грешка P0683 - Preheating control unit (feedback). Пишеше че в момента не я отчита, но е била записана... до сега единствената лампа, която ми е святкала по таблото беше за акумулатора и то за няколко секунди в движение...Възможно ли е да е от това, че 3 от вихорите клапи съм ги оставил отворени а едната е затворена?
    Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

    #2
    Ето днес как запали след приблизително 24 часа престой.... https://www.youtube.com/watch?v=_XS4...u.beмисля абсолютно нормално, но днес беше доста топло... иначе предните пъти сутрин на студено точно тези 3-4 секунди претрисаше все едно пали на 3 цилиндъра и веднага след това заспиваха оборотите. Проверих грешката, която е записал компа - изгубена връзка с подгревна свещ, възможно ли е някоя свещ да е дала фира?
    Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

    Коментар


      #3
      Здравей колега. И аз имам нещо подобно от време на време при студено палене на сегашните температури. Не виждам да играе стрелката на оборотите, но е точно подобно усещането, все едно някой(и) цилиндър не работи оптимално. Отново говорим за броени секунди, което при мен е съпроводено със свиркане от еластичния ремък (но това е друга тема, за което съм писал ). Моето обяснение е, че става въпрос за смесообразуване, т.е. въздух и гориво. Това означава или проблеми с дюза(и) или проблеми с неадекватно количество въздух по отделните цилиндри. Няколко секунди след запалването се включват корекциите по дюзите и нещата се нормализират. В този ред на мисли, е напълно възможно при теб да иде реч за дозирането на въздуха, което има връзка с вихровите клапи. При мен едва ли е това, т.к. си мисля, че системата с вихровите клапи работи адекватно (виждам, че шината с клапите се мести привидно адекватно и няма омаслявания около клапите). Подгревните свещи със сигурност имат връзка с паленето, но нямам идея дали при сегашните температури това има значение.
      Fiat Croma 2.4 Multijet/20V '06, 939A3.000
      ex. Lancia Lybra 2.4JTD/10V SW '00, 839A5.000

      Коментар


        #4
        Пффф най-много се притеснявам да не е дюза. Може ли да се види с диагностика това?
        Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

        Коментар


          #5
          И като е дюза , какво ?Дюзи под път и над път.Запали колата студена и веднага виж корекциите на дюзите.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            emzo написа:
            И като е дюза , какво ?Дюзи под път и над път.Запали колата студена и веднага виж корекциите на дюзите.
            Ще ги видя довечера как са.. Иначе за дюзите ме притеснява, че нова си е цифра, а не знам ремонтират ли се успешно
            Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

            Коментар

            Working...
            X