Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изгуби мощност след 3200-3500 RPM ???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: Изгуби мощност след 3200-3500 RPM ???

    dolarcho написа:
    Къде е този МАП датчик ?Какво следва да представлява въпросния клапан и за да се провери дали е от него, предполагам трябва замяна (поне за проба) с друг ??
    Виж картинките. МАП датчика е там, където съм сложил червената стрелка на снимката, намира се от задната страна на въздушния колектор и се закрепва с един винт, към него има включена букса (самия датчик не се вижда на снимката). На другата картинка съм го оградил за да видиш горе-долу как изглежда. На снимката с елипса съм оградил това което мисля, че е вакуумният клапан, управляващ турбото. До колкото знам подлежи на разглабяне и някакво почистване. Това което аз наричам сервизен режим, ти го наричаш авариен. Ако те е страх да правиш сам почистването, отиди в сервиз, не би трябвало да ти вземат много пари, защото свалянето на тези неща е елементарно, хем ще ти видят и каква грешка е вдигната и ще я изчистят.
    Прикачени файлове
    Fiat Croma 2.4 Multijet/20V '06, 939A3.000
    ex. Lancia Lybra 2.4JTD/10V SW '00, 839A5.000

    Коментар


      #17
      emzo написа:
      Иди в сервиз. Не вярвам да ти отрежат главата за една свястна диагностика.
      Вчера ходих, но момчето видимо беше луднал от работа и не успя да я закачи. Ясно е, че без диагностика няма да стане. Кой е Радо и къде е сервиза му в Горубляне ?

      Коментар


        #18
        Свържи се с BO тогава
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #19
          И аз имах подобен проблем. Един приятел с Голф 4 също. И при двама ни излезе спукан въздуховод. Не знам дали е от това, но го имай в предвид.
          Fiat Grande Punto 1.3 Multijet, 75hp (10.2008г.)

          Коментар


            #20
            прегледай турбо-пътищата преди и след турбината най вече между дебитомера и турбото

            Коментар


              #21
              Оказа се забила геометрия на турбината. Та трябва да се свали и почисти.Все още не сме прегледали турбо пътищата, но ще бъде направено. Така или иначе ще се сваля турбото.

              Коментар


                #22
                Чек, чек, актуатора движи ли се ?Мръдни го на ръка.Ето ти сравнително мизерна (за мен) геометрия и въпреки това, се движеше идеално актуатора.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  Нямам представа дали се движи. Момчето, което гледа колата каза, че е забила геометрия. След това друго не е правено. Къде се намира този актуатор и как практически може да се мръдне на ръка ?

                  Коментар


                    #24
                    Колеги, проблема наистина се оказа в блокирала геометрия. Свалиха, почистиха, пръскаха, оправиха и някакво вакуумче и сега колата е просто самолет. Върти гуми до 3-та

                    Коментар

                    Working...
                    X