Здравейте колеги, колата е Крома 2.4 - 2008 с премахнат ДПФ и затапен ЕГР. На магистрално каране при изпреварване, изведнъж загуби мощност в момента в който достигна около 3500 rpm. След това все едно влезе в нещо като авариен режим, просто спря да върви. Няма мощност вкл и при по-ниските обороти. Интересното е, че в този момент няма никаква видима грешка (поне по бордовия, колата не е закачана на комп). От какво може да е според вас?За да не пускам и друга тема, нещо се получи с външната дръжка на шофьорската врата. Трябва по-силно да дръпна вратата за да се отвори, преди само с подвигането на дръжката вратата се отваряше сама, сега това не се получава.Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изгуби мощност след 3200-3500 RPM ???
Collapse
X
-
Re: Изгуби мощност след 3200-3500 RPM ???
Колега и при мен последните 2-3 дена се появи този проблем. Ако намериш решение ще се радвам да споделиш. Иначе по първата част на проблема ти не мога да помогнаdolarcho написа:За да не пускам и друга тема, нещо се получи с външната дръжка на шофьорската врата. Трябва по-силно да дръпна вратата за да се отвори, преди само с подвигането на дръжката вратата се отваряше сама, сега това не се получава.Благодаря предварително.
Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
-
Не съм запознат в детайли но мисля , че твоята турбина е с променлива геометрия и ако някой датчик се е сбъркал обяснява проблема. Но както те съветват отиди на диагностика не отнема мн. време и не изисква много финанси.Ако на диагностиката не излезе нищо значи най вероятно имаш сериозен проблем с турбото .PS. Тва с махането на катализатори,филтри за твърди частици и т.н. не си е оферта особено на по-новите коли 2004-2005 и нагоре.Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
Недей така всичко се гаси софтуерно на колата даже и олеква от тапата в ....По проблема може да е всичко на живи данни се вежда какъв е проблема така с гадаенето няма как да станеXaus написа:PS. Тва с махането на катализатори,филтри за твърди частици и т.н. не си е оферта особено на по-новите коли 2004-2005 и нагоре.Power Under Pressure
Коментар
-
Интересувал съм се . Катализатор нов около 1600лв. филтър за твърди частици още толкова... Но е по добре да се инвестират 200-300лв да се почистят и рециклират отколкото да се отстраняват.Лично мое мнение. Всеки е свободен да прави каквото си иска с колата е поне в България но това е друга тема.emzo написа:А ти на твоя сценик, ще си купиш нов ли ?Интересувал ли си се, колко аджеба струва ?Xaus написа:PS. Тва с махането на катализатори,филтри за твърди частици и т.н. не си е оферта особено на по-новите коли 2004-2005 и нагоре.Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
Re: Изгуби мощност след 3200-3500 RPM ???
Логни се в ЕКУто и виж грешката, защото твоята кола съм я гледал и турбо и гориво и бяха перфектни.Било ли е мокро , докато ти е дала грешката ? Виж клапана на турбото дали не е като при стило ниско долу.noriaga написа:Колега и при мен последните 2-3 дена се появи този проблем. Ако намериш решение ще се радвам да споделиш. Иначе по първата част на проблема ти не мога да помогна
F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Re: Изгуби мощност след 3200-3500 RPM ???
emzo не ме разбра. Моя проблем е с дръжката на вратата, че се отваря с малко по силно дърпане нагоре, отколкото при другите врати. Иначе от към вървеж нямам грам проблемemzo написа:Логни се в ЕКУто и виж грешката, защото твоята кола съм я гледал и турбо и гориво и бяха перфектни.Било ли е мокро , докато ти е дала грешката ? Виж клапана на турбото дали не е като при стило ниско долу.noriaga написа:Колега и при мен последните 2-3 дена се появи този проблем. Ако намериш решение ще се радвам да споделиш. Иначе по първата част на проблема ти не мога да помогна
Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Re: Изгуби мощност след 3200-3500 RPM ???
Според мен най-лесното като за начало е да си почистиш МАП датчика, да изтриеш грешката и да пробваш пак да видиш дали ще се появи проблема. Аз съм лаик с почти нулев опит в тези неща, но преди време така фикснахме алфа 156 на един приятел, която влезе по същия начин в сервизен режим, но пък и нейното турбо не е с променлива геометрия. Инак за VGT-ата съм чел, че е проблемен клапана за управление PIERBURG, който на 2.4-ката е на много удобно място отпред над/до радиатора вдясно гледано отпред (там някъде ми се струва, че го мернах при мен, но не съм 100% сигурен дали това е въпросния клапан).dolarcho написа:Здравейте колеги, колата е Крома 2.4 - 2008 с премахнат ДПФ и затапен ЕГР. На магистрално каране при изпреварване, изведнъж загуби мощност в момента в който достигна около 3500 rpm. След това все едно влезе в нещо като авариен режим, просто спря да върви. Няма мощност вкл и при по-ниските обороти. Интересното е, че в този момент няма никаква видима грешка (поне по бордовия, колата не е закачана на комп). От какво може да е според вас?
Коментар
-
Re: Изгуби мощност след 3200-3500 RPM ???
Къде е този МАП датчик ?Колата не е влизала в сервизен режим (няма никаква индикация за същото), просто в момента, в който стигна 3500 rpm заби нос, все едно натиснах рязко спирачката. След като рестартирах двигателя, колата продължи да върви сравнително нормално, но в никакъв случай по начина, по който може да върви. Какво следва да представлява въпросния клапан и за да се провери дали е от него, предполагам трябва замяна (поне за проба) с друг ??italcar написа:Според мен най-лесното като за начало е да си почистиш МАП датчика, да изтриеш грешката и да пробваш пак да видиш дали ще се появи проблема.Инак за VGT-ата съм чел, че е проблемен клапана за управление PIERBURG, който на 2.4-ката е на много удобно място отпред над/до радиатора вдясно гледано отпред (там някъде ми се струва, че го мернах при мен, но не съм 100% сигурен дали това е въпросния клапан).
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар