а от какви съображения не казваш,то колкото повече ги криеш толкова по-лошо,нека се знаят некъдърниците,за да не се набутват хората,а иначе аз живея в кранево,което си е близо и мога да погледна какво са сътворили,а също си мисля ,че това е сервиза на главния път за каварна
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с дюзи
Collapse
X
-
Колега как реши че дюзите са проблемни?Колата си е вървяла добре докато скъса ремък-значи търсиш проблем с зацепване,хлабини на клапани и където е барано от "майсторите"cveiba написа:Няма да кажа кой е сервиза , стана ясно че разбират колкото мен . Тук в Балчик няма специалисти , скъсах ремък и трагедията почна с емплозия в портфейлът ми 720лв съм назад и колата не върви . Преди да скъсам ремъка вървеше като разпрана . След шлайф на главата и смяна на два клапана които бяха леко криви понеже тя скъса ремък на свободни обороти на място . Сменени ролки, ремъци, гарнитури , регулирани клапани ,райберовани и припаснати колата е пълен мъртвец . Не пуши дори и за майтап , а преди си испушваше яко но и вървеше . Само с дюзите не съм се занимавал че с тях ще подмине ремонта 1000лв
Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Много ни е малък градът за да работи някой не кадърно , много бързо се разчува всичко и остава без клиенти .ivel написа:а от какви съображения не казваш,то колкото повече ги криеш толкова по-лошо,нека се знаят некъдърниците,за да не се набутват хората,а иначе аз живея в кранево,което си е близо и мога да погледна какво са сътворили,а също си мисля ,че това е сервиза на главния път за каварнаFiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Коментар
-
Значи не знам къде могат да объркат майсторите. Свалиха главата , изкараха клапаните и я закарахме във Варна във Кортекса .Там я шлайфаха че била леко крива и райбероваха клапаните . Аз лично ги напасвах (въртях всеки клапан в леглото си )отне ми около 7-часа , после сложиха клапаните по местата си и сложиха главата стегнаха я след това зацепиха ангренажа пред мен по ауто дата както ги дават белезите до оборудваха главата дюзи ,шапламенти разни водни съединения и така на татък . Запалиха я клапаните трябваше да се реголират там с паричките нямаха време отидох при друг майстор направи ги човека обаче колата е мъртвец и то още от първия сервиз кадето не ми риголираха клапаните . Днес направих теста с дюзите с излишното гориво при загрял мотор 1-дюза/7.5мл 2-дюза/8мл 3-дюза/7.5мл 4-дюза/6.5млnsn написа:Колега как реши че дюзите са проблемни?Колата си е вървяла добре докато скъса ремък-значи търсиш проблем с зацепване,хлабини на клапани и където е барано от "майсторите"cveiba написа:Няма да кажа кой е сервиза , стана ясно че разбират колкото мен . Тук в Балчик няма специалисти , скъсах ремък и трагедията почна с емплозия в портфейлът ми 720лв съм назад и колата не върви . Преди да скъсам ремъка вървеше като разпрана . След шлайф на главата и смяна на два клапана които бяха леко криви понеже тя скъса ремък на свободни обороти на място . Сменени ролки, ремъци, гарнитури , регулирани клапани ,райберовани и припаснати колата е пълен мъртвец . Не пуши дори и за майтап , а преди си испушваше яко но и вървеше . Само с дюзите не съм се занимавал че с тях ще подмине ремонта 1000лв
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Коментар
-
Да и тук до колкото знам никой няма уреди да ми направи точна центровка. Ще пробвам на едно място ако там не успеят значи няма кой в Балчик да я направиspecialista написа:Много пъти съм казвал че този тест със излишното не е най-показателното нещо.Това със зацепване на мотора по белези и меко казано не точно!Успех!
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Коментар
-
хайде бе,голям си специалист си и ти,има си начин да се зацепи правилно,т.е да се определи гмт,но това е друг проблем,а как можеш да караш мотор с нерегулирани клапани,предполагам някои натегнати,а някои хлабави и да чакаш да върви и пак ще кажа направили сте като онази дето си измила гъза ,а си нацапала пу....а
Коментар
-
Голям пример даде много се смяхivel написа:хайде бе,голям си специалист си и ти,има си начин да се зацепи правилно,т.е да се определи гмт,но това е друг проблем,а как можеш да караш мотор с нерегулирани клапани,предполагам някои натегнати,а някои хлабави и да чакаш да върви и пак ще кажа направили сте като онази дето си измила гъза ,а си нацапала пу....а
. Кога ще си идваш към Кранево да ти покажа творението ми ? :D
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Коментар
-
Разбира се че има как да се направи.Човек когато иска намира начин. Това със клапаните е направо недопустимо. Сравнението е напълно уместно!Поздрави!ivel написа:хайде бе,голям си специалист си и ти,има си начин да се зацепи правилно,т.е да се определи гмт,но това е друг проблем,а как можеш да караш мотор с нерегулирани клапани,предполагам някои натегнати,а някои хлабави и да чакаш да върви и пак ще кажа направили сте като онази дето си измила гъза ,а си нацапала пу....а
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар