HATPOBEH написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с маркучи на хидравликата на фиат браво jtd 105
Collapse
X
-
Колега, снимки съм качил, двама пишем за охлаждане на хидравликата- вдигни си капака на колата и се загледай! Аз това съм го патил, не пиша наизуст. И колегата "алваново" се сблъска с този проблем.А кара 1,8.ivel написа:абе я слезте на земята ,какви охлажданици ,какви чудеса,колегата правилно е писал-това да не е багер хидромек или jsb.Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
А ти слез под земята (в канала) и проследи хидравличната система. Някои автомобили (не всички) имат една тръба пред или под радиатора през която минава хидравличната течност. Тази тръба служи като охладител. Такива тръби имат не само ФИАТ, а и Ланчия, Опел и други. Маслото в нея е с ниско налягане което се връща в казанчето.ivel написа:абе я слезте на земята ,какви охлажданици ,какви чудеса,колегата правилно е писал-това да не е багер хидромек или jsb.FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST
Коментар
-
Няма нужда от вдигане на капака,то на снимката се вижда,а който вярва само на очите си да се наведе и през решетката на предната броня да види ОХЛАДИТЕЛЯ.dobrujanetza написа:Колега, снимки съм качил, двама пишем за охлаждане на хидравликата- вдигни си капака на колата и се загледай! Аз това съм го патил, не пиша наизуст. И колегата "алваново" се сблъска с този проблем.А кара 1,8.ivel написа:абе я слезте на земята ,какви охлажданици ,какви чудеса,колегата правилно е писал-това да не е багер хидромек или jsb.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
аз съм го глееедал,гледал,това какъв охладител може да бъде-никакъв.първо го няма на всички модели,второ-охладител ще е ако е във вид на радиатор.ако си мислите,че тази тръба минава от там с цел охлаждане-грешите,а и хората не случайно са измислили радиаторите,независимо какъв е маслен,воден или въздушен
Коментар
-
Явно преди да напишеш всичките глупости трябваше да помислиш малко. Защото зимата на -20*С ако имаш охладител такъв какъвто ти искаш да имаш, помпата.... ще кажат зеле, ама е по лесно да се правим на разбирач.ivel написа:аз съм го глееедал,гледал,това какъв охладител може да бъде-никакъв.първо го няма на всички модели,второ-охладител ще е ако е във вид на радиатор.ако си мислите,че тази тръба минава от там с цел охлаждане-грешите,а и хората не случайно са измислили радиаторите,независимо какъв е маслен,воден или въздушенСпирачните маркучи едно време бяха точно с такива снадки, сега не знам дали ги правят още така.S_BANKOV написа:Снадки и маркучи има всякакви диаметри, така че ако се ръзтърси човек мисля че така е по добрия варинта за мен. Снадките са със самонарезни резби, а маркуча се пръска със смазка и се навива снадката с ключ.dobrujanetza написа:Има разлика в диаметрите.
Коментар
-
Ще стане. Там налягането е ниско и обикновени скоби ще станат.vakata5 написа:А мога ли да отрежа тръбите някъде до рейката,да си купя маркучи и да ги свържа с тръбата пред радиаторите,някой знае ли дали е голямо налягането,с обикновенни скоби ще стане ли?Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
Понеже се зародиха големи спорове относно това дали е охладител или не се чух с инженери от Фиат които ми казаха ,че наистина идеята е била да се охлажда маслото на хидравликата ,но отговорника за това закъснял и те решили да оставят тръбите така.Така си и останало във времето :DFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Здрвей, колега имам същия проблем...FIAT Bravo 1.9JTD 105. За последните 800 км съм долял 2 литра атф, като погледнах колата от пред и отдолу в лявата част всичко беше червено, даже 2-3 часа след като я паркирах още се стичаше. Та въпроса ми е следния, в сервиз ли прави цялата работа или сам пред блока? И евентуално ако можеш да ми дадеш малко препоръки и насоки какво точно да направя, имам възможност да я вдигна на подемник обаче няма да може да стои така повече от 1-2 часа, че се работи на него. Предполагам, че единия край на маркуча се развива от рейката, другия от казанчето и след махането на скобите които държат така наречения радиатор се изважда цялото нещо (маркуч-тръба(радиатор)-маркуч) и с него се отива в магазин, където правят хидравлични маркучи и се прави маркуч със съответните накрайници и се закача към рейката и казанчето. С каква дължина трябва да е въпросния маркуч и от къде го прекара в твоя случай?БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!П.С. Ако някой друг е правил подобно нещо- отворен съм за идеи(споделяйте).vakata5 написа:направих го като при TD 100,без охлаждане,сложих си маркуч от казанчето до рейката и махнах и изолирах маркучите които водят пред водния радиатор и си реших проблема с 10 лв,пък ще видим какво ще стане като не се охлажда хидр.течност.Поздрави и мерси за коментарите.
FIAT BRAVO 1.9 JTD 105, 99г.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар