Здравейте,някой да помогне ако знае как се свалят маркучите за охлаждане на хидравличната течност на Фиат Браво 1.9 JTD 105 к.с. които минават над интерколера и отиват пред радиаторите,защото някъде са се спукали и ми изтича хидравлична течност.Същата омаслява интерколера и стига чак до скоростната кутия.Предварително благодаря.Ако може оставете тел. за връзка,моят е 0889099955,Валери
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с маркучи на хидравликата на фиат браво jtd 105
Collapse
X
-
Грешиш, Колега! От лявата част на кормилната рейка излизат два маркуча(ниско налягане). Под стойката на акумулатора преминават в тръби. Тръбите са дълги около 30-40см. От тези тръби до охладителя ( дълга подковообразна тръба пред радиаторите) пак са маркучи. Връзките тръба-маркуч са завалцовани. Единствено може да се развие от рейката. Ако пробива е в тръбите- може да се изреже тръбата на мястото на пробива, снадка от маслоустойчив маркуч и скоби в двата края. На моята кола точно такъв беше проблема. Ако пробива е в маркуча- свалят се тръби и маркучи и се отива в сервиз, където произвеждат маркучи за хидравлика на камиони и багери.ivel написа:значи грешката ти е там,че хидравличната течност не се охлажда никъде,а се охлажда въздуха от турбината ,който минава през интеркулера.в твоя случай вероятно имаш спукан маркуч на хидравликата,но тябва малко повече време,да се махне стария,да е вземе здрав и да се монтираFiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
Добре де , снимай щото според мен няма смисъл от тоя радиатор там тъй като ти нито си багер нито си самосвал нито трактор че да ти трябва охлаждане на хидравличната течност ... моето браво няма такъв радиатор нито сегашното нито старото JTDdobrujanetza написа:Да отивам ли да снимам, за да видиш че има охладител на хидравликата?HATPOBEH написа:То няма охлаждане на хидравличната течност ... маслен радиатор не са сложили камо ли пък за хидравликата
Коментар
-
Даже няма нужда да ходи до сервиз за хидравлични маркучи, маркучи се продават на метар, има ръчни снадки и държат на доста повече налягане вместо оригиналните измишлютини с кербовки и ала бала.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Снадки и маркучи има всякакви диаметри, така че ако се ръзтърси човек мисля че така е по добрия варинта за мен. Снадките са със самонарезни резби, а маркуча се пръска със смазка и се навива снадката с ключ.dobrujanetza написа:Има разлика в диаметрите.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар