Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Стило 1.9JTD 140 HP 16v пуши черно и няма мощност

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Стило 1.9JTD 140 HP 16v пуши черно и няма мощност

    Здравейте пускам тази тема, защото имам проблем с моя Фиат Стило (1.9 JTD 140 HP 16V 2004г. ). Проблемите започнаха първо с EGR клапана. ..................... и след това с дебитомера. (Колата започна да забива до 2500 оборота на всяка предавка и започна да пуши черно AGR се разпаднал ). След направена компютърна диагностика, се установи, че EGR не работи. Намерих клапана заедно с дебитомера от морга комплект, свалени от една кола. След смяната и направената компютърна диагностика се оказа, че EGR работи, но нито един от двата дебитомера - НЕ ! .......... Няма ускорение до 2500 об. , кога започва да върви след 2500, и е муден при ниски обороти, пуши черно и качи разхода на горивос около 1.5 литр.) Извода беше, че дебитомера прави проблем. Закупих нов дебитомер на Магнет Марели . с които колата се поуправи до някаква степен , но не е тази кола дето беше пуши черно на поразия докато се развърти до 2400-500 об. Прикачил съм клип, направен при последната компютърна диагностика днес. Моля Ви, помагайте ! Благодаря !http://vbox7.com/play:85e0a201c2

    #2
    Сложи една пластина на ЕГР-а.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Слагах и пластина на агр , в смисъл запушвах го ... ефекта е нулев и я махнах ... Колата пак вдига 200 ама работата е че гори повече и пуши срамно и до 2000 об. я няма никъде

      Коментар


        #4
        Ти немска кола ли си карал досега ?Запознат ли си със спецификациите на колата ?Под 2000рпм НЕ я търси.Направете логове на турбото и на горивото, на 4та предавка с пълна газ от 1400 до 4500рпм.Ама ако може да не е с аутокома ами с MES.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Колега колата я карам от година минал съм 25 000 км. и знам как се е държала на пътя и как е теглила ... а сега има и повишен разход и пушене ... забравих да кажа че чистиха геометрията на турбината ... Стоиностите на въздуха как ви се струват и на налчгането в реиката ?

          Коментар


            #6
            Като направиш лог, ще ти каже някой.Актуатора пипали ли са, като са чистили геометрията ?
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Катализатора махнал ли си?

              Коментар


                #8
                не е пипано нищо по настроиките на турбината ... просто е отворено и почистено .... резултат нулев

                Коментар


                  #9
                  Bane написа:
                  Катализатора махнал ли си?
                  катализатора си е на колата .. за експеримент откачих преди него тръбата и остана само до меката връзка ... пак нямаше промяна ...

                  Коментар


                    #10
                    dreamy1 написа:
                    Bane написа:
                    Катализатора махнал ли си?
                    катализатора си е на колата .. за експеримент откачих преди него тръбата и остана само до меката връзка ... пак нямаше промяна ...
                    Да не би тогава да се е запушил изпускателния колектор с гняс от ЕГР-а?

                    Коментар


                      #11
                      Да бе, така се запушва изпускателен колектор.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        emzo написа:
                        Да бе, така се запушва изпускателен колектор.
                        И аз реагирах точно така когато бях пред дилемата дали да затапя егр-а, ама като видях в тубата на едно JTD колко гняс имаше в колектораи въобще не се замислих какво ще направя.Пича като го разглоби с пароструйка го чисти и такива гнилочи изтекоха, че ти е бедна фантазията... а пък с качествените горива в България кой знае каква изненада има всеки от нас.

                        Коментар


                          #13
                          Направих исканите замервания .. със затапен AGR ...днес като че ли колата си беше както преди .... не е карана два дни ... моля които разбира да коментира http://vbox7.com/play:1cb170ace6http...lay:6d63819ead

                          Коментар


                            #14
                            EGR колега, EGR Exhaust Gas RecirculationИмаш л.с. с инструкции как да направиш логовете.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              Моята алфа е 140хп и така като тебе не ме кефеше нещо , то после ЕГРа бил зле , и направо спрях да се занимавам с глупости Отидох при Dagi ремапна я изключи всички глупости дето не ми трябват и сега си карам на воля и съм като бензин от отзаде и то само с 6/100 разход само софииски градско предимно сутрин и вечер
                              Power Under Pressure

                              Коментар

                              Working...
                              X