Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Източване на мръсотия от изпарител BRC

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Източване на мръсотия от изпарител BRC

    Абе хора, някой източвал ли е изпарител на BRC - АТ 90 Е? Опитах се да развия стърчащия в долния край винт - ама чеп .....Не ще ..... и с клещи пак не успях Малко ме е страх да напъна да не се пре..е нещо. Изпарителя е монтиран на малко шибано място - зад акумулатора, че и малко по-надолу. Направи вече една година и мисля, че му е време да се източи. Разбрах, че е по-добре да се прави на топъл двигател / изпарител, но пречи ли му ако газта не е свършила? Споделете опит!
    FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
    ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

    #2
    По пътя на логиката,ако си на бензин в този момент няма никъкъв проблем.Тогава си презастрахован,че след клапана няма остатъчна газ в тръбата и няма риск при случайно подаване на контакт да потече газ.Ако искаш си спри газта и от бутилката.Тогава 100% няма да имаш газ и по тръбите!
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    Коментар


      #3
      Re: Източване на мръсотия от изпарител BRC

      brat_John написа:
      Абе хора, някой източвал ли е изпарител на BRC - АТ 90 Е? Опитах се да развия стърчащия в долния край винт - ама чеп .....Не ще ..... и с клещи пак не успях Малко ме е страх да напъна да не се пре..е нещо. Изпарителя е монтиран на малко шибано място - зад акумулатора, че и малко по-надолу. Направи вече една година и мисля, че му е време да се източи. Разбрах, че е по-добре да се прави на топъл двигател / изпарител, но пречи ли му ако газта не е свършила? Споделете опит!
      напъвай няма страшно аз го точа на 1год един път не е нужно да е свършила газта нито да се спира от кранчетата
      TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
      UNO 1.0 FIRE

      Коментар


        #4
        Re: Източване на мръсотия от изпарител BRC

        stef написа:
        напъвай няма страшно аз го точа на 1год един път не е нужно да е свършила газта нито да се спира от кранчетата
        Искаш да кажеш, че въобще не излиза газ! Така ли е? Или само тази от изпарителя излита?
        FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
        ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

        Коментар


          #5
          Ще излезе само тази, която е в изпарителя. Много важно е да ти затваря добре електромагнитния клапан преди изпарителя !!! Ако след като е затворен продължава да излиза газ той също трябва да се почисти.Иначе ще имаш проблеми, включително голям разход на газ
          Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
          двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F

          Коментар


            #6
            Re: Източване на мръсотия от изпарител BRC

            stef написа:
            brat_John написа:
            Абе хора, някой източвал ли е изпарител на BRC - АТ 90 Е? Опитах се да развия стърчащия в долния край винт - ама чеп .....Не ще ..... и с клещи пак не успях Малко ме е страх да напъна да не се пре..е нещо. Изпарителя е монтиран на малко шибано място - зад акумулатора, че и малко по-надолу. Направи вече една година и мисля, че му е време да се източи. Разбрах, че е по-добре да се прави на топъл двигател / изпарител, но пречи ли му ако газта не е свършила? Споделете опит!
            напъвай няма страшно аз го точа на 1год един път не е нужно да е свършила газта нито да се спира от кранчетата
            Да, напъвай смело... само гледай да не бъркаш посоката и да се опитваш да го затегнеш :D Аз съм със същия - БРЦ АТ90 електрически. И при мен беше адски стегнато първия път и успях да го отвия едва с водопроводен ключ. Никаква газ не изтича или фучи, споко! Наистина е добре да се напрви на топло, че иначе "лайната" вътре са гъстички. На мене първия път ми изтече към 50мл. Не знам много ли е малко ли е... и какво пречи... ама си го точа веднъж годишно.п.п.Подложи парцалче или някаква вътр.гума м/у водопроводния ключ и месинговия винт, че ще се надраска. Ако ти пука де. Упсех!
            Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
            --- в сърцето завинаги... ---
            Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

            Коментар


              #7
              Re: Източване на мръсотия от изпарител BRC

              Sandeto написа:
              .....Да, напъвай смело... само гледай да не бъркаш посоката и да се опитваш да го затегнеш....
              Надявам се, че е с нормална резба т.е. развива се по часовниковата стрелка нали!!! А после колко силно го затегна???
              FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
              ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

              Коментар


                #8
                Резбата е нормална. Аз моя го развих с голяма мъка с клещи чирачета, яко напъване беше
                Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                http://forum.fiat-bg.org

                Коментар


                  #9
                  Re: Източване на мръсотия от изпарител BRC

                  brat_John написа:
                  Sandeto написа:
                  .....Да, напъвай смело... само гледай да не бъркаш посоката и да се опитваш да го затегнеш....
                  Надявам се, че е с нормална резба т.е. развива се по часовниковата стрелка нали!!! А после колко силно го затегна???
                  Колега, мисля че всички нормални резби се развиват обратно на часовниковата стрелка.
                  Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
                  Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
                  Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

                  Коментар


                    #10
                    Така е!!! Извинявам се за грешката.
                    FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                    ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                    Коментар


                      #11
                      Re: Източване на мръсотия от изпарител BRC

                      brat_John написа:
                      ............А после колко силно го затегна???
                      не знам... но аз лично моя не го затегнах толкова много... нормално затягане, на усет - да не е прекалено хлабаво, ама и да не е супер натегнато.
                      Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
                      --- в сърцето завинаги... ---
                      Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

                      Коментар


                        #12
                        Днес успях да го отворя :D За целта обаче освен, че махнах акумулатора, ами се наложи да сваля и стойката му, за да мога да навра тръбния ключ...След споменаването на някой други роднини на изпарителя най-после врътката подаде. Очаквайки да изплиска течност - веднага подложих отдолу чашка. След това развих внимателно и ........ нищо!!! Нито капка!!! Постоях малко в очакване и пак нищо!!! Не се сдържах и бръкнах с пръст в отвора с мислъта, че може нещо да е застанало. Напипах някаква гумена мембрана... но никаква течност. Тогава си извъртях пръста към дъното на изпарителя и там имаше нещо кафяво като отработено масло. Стана ми ясно, че напразно съм се мъчил, но нямаше как да установя ако не го бях отворил. Обратното сглобяване беше по-бързо. Явно майстора, който ми газовата се оказа прав, че може и две години да няма нищо в изпарителя, а може и след едно зареждане да се напълни. Аз зареждам само в Лукойл и може би се оказва, че наистина са им чисти горивата.
                        FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                        ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                        Коментар

                        Working...
                        X