Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Доста високи обороти при палене на студено?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    kiriluz1 написа:
    Ако е като на Темпра карбуратор,освен жилото на смукача има и нещо като автоматична част. Отзад на колектора има един вакум ,който е зависим от температурата,та той в зависимост от температурата е с по силен или по слаб вакум.Вързан е с маркуч към част намираща се на карбуратора и механично вързана с дроселовата клапа(едно лостче звърта дроселовата клапа) та там има винт за регулиране.
    Както казах, вече второ палене, паля я студена и нямам проблем. Просто прекалено много натегнах този винт и един вид съм го неутрализирал и не действа. Имам само ръчен смукач, карам до някъде на 1.200 оборота(на дръпнат смукач - по-средата г/д съм го направил), след което го връщам почти до края, той държи 800-900 оборота, след това изцяло го махам и тя си загрява и нямам проблем. Смазах жила, едно друго, лостчета и прочие.Благодаря на всички.Успех.
    Fiat Bravo 2 1,9 MultiJet 120 < Fiat Punto MK2 1,9 JTD 80 < Fiat Tipo 91, 1.4 карбуратор

    Нищо не може да замени доверието и уважението, а алчността е пагубна.

    Коментар

    Working...
    X