Привет Колеги,От известно време колата не работи на газ. Случаят е следния : колата превключва на газ без проблем, върви около 30 секунди и забива муцуната, губи мощност (при пълна газ - без реакция) и минава на бензин автоматично.На бензин проблем няма. По уредбата за 5 години са сменяни само филтри ( на 10-15 хил. км) и някакви пластини на инжекторите ( по 5-6 лв. бройката).Закарах я на сервиз и я закачиха на компютъра. Регистрираната грешка е - ниско налягане.Според пичовете в сервиза ниското налягане, както и описания проблем по-горе се свързват с 3 неща : запушени тръби поради насъбрала се мръсотия ( графит от газта), сонда или редуктор.За най-чист вариант най-добре е смяна на 3-те компонента... Да ама пари няма. За това сега се колебая с кое да започна. Тръбите със сигурност ще ги сменя ( тва са 5 години ясно Ви е предполагам кво се случва в тях ).Въпроса е коя комбинация да пробвам 1-во - тръби и сонда или тръби и редуктор ? Моля за вашето компетентно мнение или предположение ако смятате че проблема е от другаде... Преди да спре тотално да иска да задържи на газ ми бяха продухали тръбите с компресор и издържаше известно време ( когато си поиска ест.)Благодаря Предварително !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ГИ Фобос - Ниско налягане
Collapse
X
-
Филтрите са сменяни скоро.. Преди да спре да иска да задържи на газ изобщо ходих 2 пъти в сервиза, като както казах ми продухваха тръбите с компресор и ми дигаха налягането, но без резултат явно..kiriluz1 написа:Аз бих проверил и мап датчика на Фобуса,също така бих вдигнал и налягането от редуктора.Както и смяна на филтър като за началоFiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
Lancia Lybra 1.8 131Hp
Коментар
-
Здравей, ако си с медни тръби (вече се предлагат пластмасови) е нормално да се събере меден окис (нещо такова беше) в редуктора. Според мен той е виновен за ниското налягане. Препоръчително е да смениш тръбите и да провериш редуктора. Според мен няма какво да и стане на сондата ...Провери си връзките към ел. вентилите да не би да затварят в следствие лош контакт...
Коментар
-
С медни тръби съм... Значи ти клониш по-скоро към тръби и редукторshadybg написа:Здравей, ако си с медни тръби (вече се предлагат пластмасови) е нормално да се събере меден окис (нещо такова беше) в редуктора. Според мен той е виновен за ниското налягане. Препоръчително е да смениш тръбите и да провериш редуктора. Според мен няма какво да и стане на сондата ...Провери си връзките към ел. вентилите да не би да затварят в следствие лош контакт...
Някой друг с мнение моля ?
Само да уточня, че говоря за сондата (не знам дали се казва точно така) която е от страна на бутилката.... Бтв от няколко месеца преди да спре, не можех да заредя бутилката до край.... Нещо явно е запушено ?
Fiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
Lancia Lybra 1.8 131Hp
Коментар
-
1. Не се впрягай толкова за смяна на тръби- аз карам 7 г и нямам такива проблеми ( на година минимум по 20 000 км. с фобос 1 )2. Мерихте ли налягане на изпарителя?3. Достига ли достатъчно газ до изпарителя?4. Настройката на самия фобос правилно ли е зададена кога да преминава от един вид гориво към друг?5. Както каза и кирилуз1- погледнете и мапа.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Първо погледнете двата МАП-а за пукнатини и дали случайно не се е извадил маркуча който е забучен в смукателния колектор, после погледнете маркуча за повишено налягане от изпарителя до смукателния колектор да не се е сцепил и после проверете термодатчика за изпарената газ.Каза че си сменял филтри - съществува ли вероятност да си ги поставил наобартно/на практика е възможно/.НО аз повече клоня към заминал МАП сензор, огледай го за пукнатини и за запушвания. Единия МАП трябва да е на смукателния колектор, другия някъде около рейката.Ако си с МАП-ове на Фуджицо, който се вграждаха в системата преди около 5 години е напълно вероятно да са заминали, и много ме съмнява че твойте са последните действащи евентуално/просто са калпави/Отделно при смяната на филтрите е възможно да сте прекъснали термодатчика за изпарената газ, но само при условие че от черната чашка която е филтър излизат кабели/също проблемна част в системата.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Имам 100 000 км за 7 г без да сменям медни тръби и ала бала на предишната кола, която още се кара от друг собственик Темпра 1,6. Евентуално смяна на мембрани и почистване на редуктора. Другото което се сещам е да си провериш клапаните на бутилката и редуктора дали са наред,както е писал колегата по нагоре. На приятел на Лагуната правеше така заради липса на маса, понякога на клапана на бутилката.
Коментар
-
Махнете го това с тръбите, тръби много трудно се запушват, стария ми ескорт се кара 10години на газ и когато го дадох на вторични тръбите си бяха чисти, а и няма как да е друго при положение че през тях минава течност с поне 7-8 бара налягане.Това просто си е трик на газаджиите, за да вземат още повече пари.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Аз съм монтирал много газови втора ръка.Видял съм много запушени тръби.Затова преди да монтирам тръба втора ръка я удрям няколко пъти в земята и след това я продухвам с компресор.При тази процедура много черен прах излиза от тръбата.S_BANKOV написа:Махнете го това с тръбите, тръби много трудно се запушват, стария ми ескорт се кара 10години на газ и когато го дадох на вторични тръбите си бяха чисти, а и няма как да е друго при положение че през тях минава течност с поне 7-8 бара налягане.Това просто си е трик на газаджиите, за да вземат още повече пари.OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
Абе винаги съм си мислел че тия тръби ги удряте в земята не да ги чистите ами да ги изправяте ама явно съм грешил.
Прах че излиза излиза, ама не можеш да ме убедиш че чак да запуши тръбата
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Благодаря на всички за отговорите. Тези мап датчици ако имат проблем не се ли вижда като го закачат на компютър ?Утре я вкарвам в сервиза. В крайна сметка решихме с майстора да почнем от тръбите и редуктора... Та ако не се оправи ще се сменя и сонда....Ще пиша за резултата след някой друг ден
Fiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
Lancia Lybra 1.8 131Hp
Коментар
-
Аз и не искам да те убеждавам!Само споделям,а който иска да ми вярва!S_BANKOV написа:Абе винаги съм си мислел че тия тръби ги удряте в земята не да ги чистите ами да ги изправяте ама явно съм грешил.
Прах че излиза излиза, ама не можеш да ме убедиш че чак да запуши тръбата 
OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
Реклама
Collapse

само термполастична тръба, ако трябва ще се смени след 3-4г., но монтажа и става много по-прибран и красив и лесен
Коментар