Здравейте колеги.След около месец и половина с Фобос ГИ, възникнаха и първите проблеми които искам да споделя.Както беше писал и колегата Spike, за сутрешното прехвърляне на газ при студена кола - ето и при мене се получи същото преди няколко дни. Да кажем че подлежи на настройване чрез газовото ЕКУ. Днес ще ми закачат лаптопа за ЕКУ-то и ще видим.Въпросът ми е друг.Забелязвам че когато антифриза на колата не е достигнала поне 60 градуса температура, при потегляне от място колата започва да се чуди дали да гасне - независими дали съм на нормален, спортен или икономичен режим. След достигане на 60 градуса този проблем изчезва.Та към въпроса ми, дали има изпарител който да е със самостоятелно подгряване независещо от антифриза, може би с ел-подгряване ...........Кажете колеги има ли такова животно.Мерси предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Има ли такъв изпарител или си мечтая?
Collapse
X
-
Не съм чувал за подобно нещо. При BRC обръща на газ при темпераура около 60 градуса. При по малко твърдо си на бензин, вероятно и тука ще се замисли...Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
-
Колега,Габровски,при БРЦ обръща на газ както си го настроиш.Разгледай описанието на софтуера и ще разбереш за какво ти говоря.Можеш да го настроиш да ти прехвърля и на 20 градуса,но е препоръчително това да се прави на 40 градуса(ако не ме лъже паметта).Единственият проблем,който имам в момента е да си намеря кабел с хардуерен ключ,за да мога да си правя настройките както искам.Мога да го купя,но не ми се дават 40 евро за един кабел.На самият изпарител на БРЦ има термодатчик,който праща инфо на ЕКУ-то за температурата на водата.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Е в тоя случай си коригирам мнението... моя явно е настроен на 60 градуса. А освен кабела не трябва ли и някаква тапа за да тръгне софтуера?Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Да колега zgabrovski, съгласен съм с това което казваш, въпросът ми е дали няма начин да се подгрява освен чрез антифриза и с някакъв тип ел подгряване самия изпарител или газта минаваща през него, един вид подгряващи свещи вътре в самия изпарител.Тогава мисля че работата на колата ще е 100% безпроблемна на газ и няма да зависи от състоянието на охладителната система, тоест от нейната температура.Колега dudulia, това което казваш е така, но пак зависиш от температурата на антифриза, а аз искам да го изолирам този фактор, защото според мене това бърка яко работата на колата независимо дали си с обикновено АГУ или с ГИ.ПоздравиDriving Marea Weekend 1.8 16 V on LPG
Коментар
-
няма как да стане като ти е студен антифриза да не замръзва испарителя, такъв вариант не съществува/е понякога може и да ен замръзва, лятото основно, но зимата няма начин/ затова и хората са си го направили да си минава автоматично след еди колко си градуса на газ. какъв е проблема 1 минута работа на бензин?иначе съм чел някъде за такива нагреватели, кохто се завиват на блока и поддържат някаква температура на самия двигател, оттам и водата. има и системи специално за това някаква фирма само с това се занимаваше ама помпата дето върти водата с нагревателя струваха 1200 лв или евро не си спомням. беше със автономно захранване, не си спомням как точноLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Колега хвърли ме в джаза........Аз все пак ще поумувам как да затопля НЕ антифриза а самия изпарител............и тук не става въпрос за 1 минута работа на газ ами поне 10 през есенно зимния период докато докараме 60 градуса на антифриза.Както е да е, ще го мисля и ще го споделя днес и със собственика на Фобос да видим и той какво ще кажеpakumba написа:няма как да стане като ти е студен антифриза да не замръзва испарителя, такъв вариант не съществува/е понякога може и да ен замръзва, лятото основно, но зимата няма начин/ затова и хората са си го направили да си минава автоматично след еди колко си градуса на газ. какъв е проблема 1 минута работа на бензин?иначе съм чел някъде за такива нагреватели, кохто се завиват на блока и поддържат някаква температура на самия двигател, оттам и водата. има и системи специално за това някаква фирма само с това се занимаваше ама помпата дето върти водата с нагревателя струваха 1200 лв или евро не си спомням. беше със автономно захранване, не си спомням как точноDriving Marea Weekend 1.8 16 V on LPG
Коментар
-
Само умната - да няма "бум"! И да споделиш опит от опитите...Richard Burns написа:Аз все пак ще поумувам как да затопля НЕ антифриза а самия изпарител............и тук не става въпрос за 1 минута работа на газ ами поне 10 през есенно зимния период докато докараме 60 градуса на антифриза.Както е да е, ще го мисля и ще го споделя днес и със собственика на Фобос да видим и той какво ще кажеVIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Е чак пък 10 минути.. при мен след 2-рия км и то по нанадолнище вече е обърнала на газ и то при -10 градуса навън...Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Аз доколкото съм разглеждал в нета има друго поколение газов инжекцион дето е без изпарител и използва те4ната фаза на газта и при него маи няма да трябва загряване. Ето руския газов инжекцион например http://www.gigbg.com/Само дето не съм видял никъде отзиви из нета. Никои ли не си е сложил такъв ?
Коментар
-
Руския определено не е такъв с течно впръскване. Там няма изпарител а има един "шлаух" с вложена тръба по която тече топлия антифриз и там се "изпарява" газта.В течна фаза инжекциона е на Vialle мисля се казваше фирмата но беше здрава цифра ( над 4000 лв).Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Точно такъв е колега Vialle, холандска разработка, принципът на работа е точно както го описваш, и наистина е към 2000 евро и то в най-добрия случай.Така сега да понапиша какво се случи с моята колица вчера.След като закачихме лаптопа с Ивайло, се оказа че няма изменения от направените от него настройки, НО също така се оказа , че налягането на изпарителя е паднало от 1600-1620 каквото беше при монтажа до 1500-1520 , което се дължало на напасване на мембраните - подобно на нормалните изпарители, и съответно настройките за работа на инжекторите вече не бяха съответсващи на новото налягане.45 минути разходка след направените нови настройки и качване на нова версия на софта за газовото ЕКУ и колата заспа.Много интересно се оказа че бензиновите инжектори имат различен режим на работа ( милисекунди за отваряне) при различна температура на антифриза - това също беше настроено и при газовите и всичко си дойде на мястото.А сутрешното прехвърляне на газ се дължеше в грешка при софтуеъра (вече я няма с новата версия) която като стане навън под +10 градуса и ЕКУ-то разбира че е +100 :D и съответно хайде на газ.И така днес превключи след 5 минути работа на бенц плавно и без да придърпва и като подам газ си тръгва.В заключени пак ще кажа че собственика на Фобос е голям пич и специално се вдигна от Плевен да види какъв е проблема при мене.В същото време успях да се запозная и с колегата Spike, който също дойде за настройка но мисля че той най-добре щя обясни как е протекло всичко при него.Поздравиzgabrovski написа:Руския определено не е такъв с течно впръскване. Там няма изпарител а има един "шлаух" с вложена тръба по която тече топлия антифриз и там се "изпарява" газта.В течна фаза инжекциона е на Vialle мисля се казваше фирмата но беше здрава цифра ( над 4000 лв).Driving Marea Weekend 1.8 16 V on LPG
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар