Извинете ме за тъпият въпрос, обаче.. как се монтира това нещо? Бутилката е пура 40л. Купих обтяжни шини, обаче... не разбирам как да ги сложа. Шините са тези от снимката. Има отвори в краищата - ще ги закача за купето. А после? Трябва ли да пробия тази без винта, или нещо пропускам?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
монтаж на бутилка тип "пура"
Collapse
X
-
Пъхаш непробития край в ухото на винта и прегъваш към бутилката.Тези шини са жив ташак, разтеглят се и се изпрошват от вина, с който ще ги хванеш към купето. Аз ползвам шина 20х2.5, или 30х3, с правени от мен обтегачи и подлагам стар пистов ремък. Така никога не се охлабва.Имаше в нета клип, какви поражения прави недобре укрепена бутилка при челен удар...Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
-
Ти сериозно ли ми го казваш това?! Май.. ще пробия шините и ще сложа по едно винтче. Супер идиотско ми се струва да се държи само като се разчита на триенето в бутилката и здравината на шината, която както сам отбеляза е никаква. Лошото е, че не продават други обтегачи. Просто това има по магазините. Благодаря все пак, поне разбрах що за простотия са тези шини."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Нищо им няма на шините добре си държат бутилката. Като сгънеш шината на 180 градуса и я пъхнеш в обтегача няма никакъв начин да се измъкне след като я стегнеш. Сега ако монтираш бутилката надлъжно и при всяко тръгване се опитва да се мести по дължина е друг въпрос.Synthy написа:Ти сериозно ли ми го казваш това?! Май.. ще пробия шините и ще сложа по едно винтче. Супер идиотско ми се струва да се държи само като се разчита на триенето в бутилката и здравината на шината, която както сам отбеляза е никаква. Лошото е, че не продават други обтегачи. Просто това има по магазините. Благодаря все пак, поне разбрах що за простотия са тези шини.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Да, забелязах, че няма как да се измъкне. Макр че на пръв поглед ми се стори доста лендзаво захващането по този начин - здравичко е. Напречно е бутилката, при тръгване/спиране няма как да се изхлузи. Освен ако санорезните рапидки за метал се изскубнат от ламарината на купето и бутилката се започне да се търкаля в багажника."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Ако го захванеш със рапидки ти е гарантирано в един момент изкубването, захвани ги със болтчета 6мм. и задължително шайбички, така ще е здраво.Synthy написа:. Освен ако санорезните рапидки за метал се изскубнат от ламарината на купето и бутилката се започне да се търкаля в багажника.
Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар