Когато колата все още не е загряла работи на бензин, но чувам , че цъка някой от газовите инжектори през равни интервали от време. Забележки по начина на вървене нямам. Кажете какво да правя?Колата е с фобос ГИ
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Цъкане на газови инжектори на бензин. Въпрос?
Collapse
X
-
Нямаш подгряване на инжекторите, мога да се обзаложа, а сигурен ли си че не работят на газ. Сега много бързо минават на газ реално е необходимо около 1минута да свери термометрите и да пусне инжекторите, просто работната температура се достига много бързо, щото е топло.Alex_RT написа:ГИ ми е от 2007 януари. Искрено ме съмнява да има подгряване.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Подават се кратки импулси, недостатъчни за реално отваряне. Идеята е в студените дни да се подгреят, защото това е една от причините за трудно превключване на газ с клатене на обороти и придърпване.Лятото е почти ненужно.А за зимата - крайно препоръчително. Проблема е, че за да има ефект трябва да е от 60 до 90сек., а никой не го настройва на толкова, щото идеята е да не се хаби бензин.Решението - инжектори от материал, който не се влияе от отрициателните температури, но тогава газаджията няма да прибере 500лв печалба от 1000лв ГИ, а само 200-250лв и затова не ползват такиваDanchojn написа:Няма да е проблем ако не е пусната газта. Но въпреки това ми се вижда доста глупаво. За мен е нередно. Това подгряване на инжекторите какво представлява, не ми се вижда реално? Бензиновите например кой да ги подгрява предварително. Защо е необходимо на газовите?
Да не говорим, че има и ГИ, които пълнят предварително маркучите с газ, но и пускат кратко и БЕНЗИН в рамките на 1-2 цикъла, ама тоя ГИ не струва 200лв ами 400лв само за ЕКУ-то.
F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Ами не съм на 100% сигурен, цъкането се чува като стартирам и като мине на газ изчезва. След като е загряла колата не го чувам. Не изключвам варианта и да е нещо по ремъци и ролки (понеже са за смяна вече). Ако откача куплунзите на инжекторите на газта с цел да се уверя , че е от тях ще има ли някакви последствия?Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Кабела съм го поръчал и го чакам. Причината да пусна темата е да не оттърве клапана и да смеси двете горива и да изпатка едно хубаво пластмасовия ми колектор да цъфне като харманлийска диня... Явно няма такава опасност
Софта го имам свален ще го разгледам
Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Имаш си кабел за бенз еку,ако смеси ще разбереш веднага. Ще се омаже веднага и няма да върви, няма вариант да изпатка колектора, пък ако се случи слагаш метален без проблем. Скоро на един колега сложиха а при мен я ресетнахме и си работи чудно(колата).На софтуера на Фобос менюто разширени иска парола.Паролата мисля че е vega.
Коментар
-
Кажи моля те защо, защото аз не се сещам за нито една обоснователна причина. Ако моя ГИ прави така директно отива в кофата.kiriluz1 написа:Като махне предпазителя на ГИ колата ще угасне. Познайте защо?
Alex_rt Софтуера на Фобос го има в сайта им, има вариант за тестов режим, можеш да го разгледаш. Някъде там гледах че има подготвителна фаза. П.П Защо не си вземеш един кабел и не го сбориш сам, не е толкова сложно?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар