Охладителната система не винаги е под налягане. Под налягане е когато загрее, преди това не. В случая, Danchojn е прав. Това, че някой няма проблем с редуктор монтиран по-високо от разширителния съд в никакъв случай не прави монтажа правилен. При една отворена система, каквато е охладителната в автомобилите, нищо не седи по-високо от разширителният съд, точно защото е отворена - разширителният съд служи за обезвъздушаване. Всъщност, като се замисля - охладителните системи са 2 - отворена и затворена (двата кръга). Първо е затворена, след като отвори термостата се превръща в отворена под налягане. Затова най-добре е изпарителя да е по-ниско от казанчето. Сложнотия...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спешно помощ ГИ
Collapse
X
-
Хора, стига сте писали неверни неща. Чакайте да се обезвъздуши сам чрез разширителя мотор 1,8. А ако някой реши да последва съветите ви за загряване при отворен разширител, да наблюдава доста отдалеч когато отвори втория кръг. И ако му хареса гледката и иска да и се полюбува, да е близо до сервиз за ремонт на главата най-малко.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Еми... 1.8 точно се обезвъздушава сам. Трябва да се обезвъздуши единствено радиатора. Друга пробка за обезвъздушаване няма. А ти като имаш друго мнение - сподели го. Аз лично не твърдя, че всичко написано от мен е вярно, само така предполагам
"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Когато съм написал нещо, това значи це задължително е минало през ръцете ми. На изуст не говоря. Ако не знам нещо питам. Така че, глупостите запази за себе си. Явно ти си човека, който не е правил подобни процедури, за да ми напишеш това. Минуси има колкото щеш. Плюсове 1 - по-лесно е за монтажиста.keisis99 написа:Danchojn не пиши глупости,пробваи някоя кола от ваг групата да я загреееш до перка с отворено казанче,Къде ще седи изпарителя в система под налягане няма значение.плюсове няма но няма и минуси.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
При мен има 2 пробки - на малкия кръг , за парното и на радиатора.Примерно като си сменям изпарителя, който е последователно на масления топлообменник, нищо не правя, сама се обезвъздушава.Synthy написа:Еми... 1.8 точно се обезвъздушава сам. Трябва да се обезвъздуши единствено радиатора. Друга пробка за обезвъздушаване няма. А ти като имаш друго мнение - сподели го. Аз лично не твърдя, че всичко написано от мен е вярно, само така предполагам
F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Глупости! Заповядай с изправен автомобил - ще го направя пред теб! Не с такъв чиито разширител е по-ниско от нещо друго! Казах вече по-горе. Повече от година карах Пандата с отворена система!veselin10 написа:Хора, стига сте писали неверни неща. Чакайте да се обезвъздуши сам чрез разширителя мотор 1,8. А ако някой реши да последва съветите ви за загряване при отворен разширител, да наблюдава доста отдалеч когато отвори втория кръг. И ако му хареса гледката и иска да и се полюбува, да е близо до сервиз за ремонт на главата най-малко.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Еми щом се обезвъздушава радиатора значи не се обезвъдушава сама, пък на 1.8 ако не я обезвъдушиш като хората, хвърчат капачки, скоби. Пък който иска да отваля капачка на разширштелен съд при загрял двигател, само ще му кажа че трета седмица не са ми минали раните по ръцете, макар че съвсем леко я охлабих.Пък това че ако монтираш изпарителя/рудектора над разширителния съд и при теч той замръзвал притока на газ спирал/ дотук добре/, ама после обръща на бензин САМА, щото е решила че и е паднало налягането и си караме до първата отбивка да видим аджеба кво е станало, спираме и ЧЕСТИТО МОМЧЕНЦЕ 3.600кг.Synthy написа:Еми... 1.8 точно се обезвъздушава сам. Трябва да се обезвъздуши единствено радиатора.....Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Не ми се спори за неща за които съм чел и правил. Просто съвет: Не отваряйте разширителя на загряла кола и обезвъздушавайте ръчно. Конкретно за колата от подписа: Ако не е обезвъздушена, прегрява за около3-4 минути и поразиите са .... абе ясни са
Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Системите са два вида:отворена и затворена.Разликата е че едната е под налягане а другата не,под налягане беше 0.8 1 бар и на топъл и студен мотор независимо кой кръг е отворенSynthy написа:Охладителната система не винаги е под налягане. Под налягане е когато загрее, преди това не. В случая, Danchojn е прав. Това, че някой няма проблем с редуктор монтиран по-високо от разширителния съд в никакъв случай не прави монтажа правилен. При една отворена система, каквато е охладителната в автомобилите, нищо не седи по-високо от разширителният съд, точно защото е отворена - разширителният съд служи за обезвъздушаване. Всъщност, като се замисля - охладителните системи са 2 - отворена и затворена (двата кръга). Първо е затворена, след като отвори термостата се превръща в отворена под налягане. Затова най-добре е изпарителя да е по-ниско от казанчето. Сложнотия...FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
-
Е даде, аз какво съм казал, факт е че през казанчето сама няма да се обезвъдуши иска си развиване на пробките на радиатора. Последния път антифриза ми смъкна кожата на пръстите. За главата е ясно.И никога не наливайте студена вода при загрял двигателveselin10 написа:Не ми се спори за неща за които съм чел и правил. Просто съвет: Не отваряйте разширителя на загряла кола и обезвъздушавайте ръчно. Конкретно за колата от подписа: Ако не е обезвъздушена, прегрява за около3-4 минути и поразиите са .... абе ясни са
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар