Газовия инжекцион е biGas и захранването на ЕКУ е директно от акумулатора.Днес измерих разхода на ток в покой и резултата е 75 mAh.Утре ще меря консумация с изключено ЕКУ.Съмненията са ми защото автомобила не го ползвам от 2 месеца и преди дни не успя да завърти стартера.По схема газовото ЕКУ точно така трябва да се свързва.Ще изключа и радиото за да видя как ще е както няма да активирам и алармата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Консумация на STAND-BY на газов инжекцион
Collapse
X
-
Направо съм дръпнал минусовата клема.Вчера не знам как се случи ,но запали и то добре.Цяла нощ с откачена клема и тази сутрин реших да отида с колата на Планиското Варна ама нъцки ходих с автобус.emzo написа:Сега изключи и алармата, ако имаш такава и радиото и нещата може да си дойдат на мястото.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Re: Консумация на STAND-BY на газов инжекцион
За съжаление така са. Харчат! Това реално не е приблем дори автомобила да стои 1 месец, но не повече. Тлябва просто да се има в предвид. И моят ГИ е така и съм се замислил да го спирам автоматично с контакта, но не с реле. ............Tornado написа:Газовия инжекцион е biGas и захранването на ЕКУ е директно от акумулатора.Днес измерих разхода на ток в покой и резултата е 75 mAh.Утре ще меря консумация с изключено ЕКУ.Съмненията са ми защото автомобила не го ползвам от 2 месеца и преди дни не успя да завърти стартера.По схема газовото ЕКУ точно така трябва да се свързва.Ще изключа и радиото за да видя как ще е както няма да активирам и алармата.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Ако се съхранява в гараж може да се забоде едно такова Устройство само да се намери на 220 Vivan_pop написа:Според мен колата като не се кара повече от една седмица е редно да се откачи акумулатора.Скоро на един такъв дето не си беше карал колата цяла зима,му правих нова настройка на ГИ че ги беше забравил.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
u_bo -
Ако се откачи акумулатора ГИ не си забравя настройките.Забравя ги ако акумулатора падне както си е на колата.Tornado написа:Ако се съхранява в гараж може да се забоде едно такова Устройство само да се намери на 220 VOVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
u_bo
Не се опасявам, ами съм сигуренemzo написа:Той по-скоро се опасява от нулиране на адаптацията на ЕКУ бензин, поне така си мисля.
Коментар
-
Нищо не се опасявам от 4 дни колата е с демонтиран акумулатор.Утре ще я паля за проба и ще пиша какво е станало.Остава ми още половин месец в който няма да я ползвам и задължително ще я държа с откачена минусова клема.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар