Колега,това забиване е нормално,колата си иска обороти.При рязко натискане и ниски обороти пада скоростта на въздуха.Забиването е различно в зависимост от обороти и наклон.И моята е така ,при плавно подаване на газ няма проблем,иска си обороти
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
запушване на газовата система ?
Collapse
X
-
Не съм съгласен. Колкото повече натискаш газта, толкова по-рязко тръгва да ускорява, а не да забива.янко написа:Колега,това забиване е нормално,колата си иска обороти.При рязко натискане и ниски обороти пада скоростта на въздуха.Забиването е различно в зависимост от обороти и наклон.И моята е така ,при плавно подаване на газ няма проблем,иска си обороти
Коментар
-
Развий един оборот от тройника и карай.Emo91 написа:аз натискам до долу педала при 2000-2300 оборота да кажем не е при ниските обороти проблема. Дори на 4та на 80 да кажем е около 3000 оборота и дам до долу педала спира да ускорява ако го държа в средно положение натиснат си ускорява.FIAT BRAVO 1.6
FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW
Коментар
-
popara801 написа:Еми да сам си си обяснил пълни се с графит.Струва 2лв или го смени или го продухай с въздух и си ти.Emo91 написа:п.с. никой нищо не казва за почистване на този газов клапан защо ли останах с впечатление че в него имаше филтърче което се сменяшеEmo91 написа:Въпроса е къде е как се стига до него...не в 2та лева.BMW E46 coupe
Fiat Punto 1.1 LPG - ex
Коментар
-
Еми някъде по системата.Незнам как да ти кажа като не съм ти виждал колата.От тези снимки дето си пуснал е това в което влизат 2-те тръби.Emo91 написа:popara801 написа:Еми да сам си си обяснил пълни се с графит.Струва 2лв или го смени или го продухай с въздух и си ти.Emo91 написа:п.с. никой нищо не казва за почистване на този газов клапан защо ли останах с впечатление че в него имаше филтърче което се сменяшеEmo91 написа:Въпроса е къде е как се стига до него...не в 2та лева.FIAT BRAVO 1.6
FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW
Коментар
-
Пунто не съм карал ,но за застава 55, ритмо 60, а и за мареята 1,6 2000-2300 са си ниски обороти.Натисни газта почти до долу,после отпусни почти напълно и пак натисни и виж как тръгва,това съм го забелязал на всички инжекционни коли които съм имал,карбураторните се държат по-различно.Мареята тръгва след около 3500,все пак тежи 1250кг ,а тея малките моторчета си искат обороти.Все пак пробвай да отвиеш тройника с половин оборот,в повечето случаи големия разход е от бедна смес.А филтъра трябва да е в газовия клапан,това с двете тръбичкиEmo91 написа:аз натискам до долу педала при 2000-2300 оборота да кажем не е при ниските обороти проблема. Дори на 4та на 80 да кажем е около 3000 оборота и дам до долу педала спира да ускорява ако го държа в средно положение натиснат си ускорява.FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
-
Веднага те насочвам как да смениш филтърчето за минути.Спираш притока на газ напред от крана на бутилката.Палиш да изгори наличното по тръбата.После развиваш тръбичката от дъното на филтъра и със зегер-клещи махаш зегерката,за да падне дъното.Вземаш филтърчето и отиваш в магазин за газови уредби да си купиш същия.Сглобяването по обратния ред...В тоя ред на мисли каква марка е тоя клапан?И само да вметна,че при мен НОВ клапан от магазина се беше напълнил за около 6-7000км. почти догоре.Правете си сметка за чистотата на горивото...EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
Да това е.А зегера,с чието махане ще разглобиш клапана е онова незатворено пръстенче с 2-те дупки за човките на зегер-клещите
Щом не знаеш марката задължително със стария филтър в магазина,за да си вземеш същия...дано да има нещо ако не същото поне подобно щот аз сефте виждам такъв клапан.
EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
Така е както са ти казали колегите,а и аз в последното си мнение по темата.Вероятно е да няма такъв филтър по магазините,въпреки,че не е нищо особенно освен една цедка.Ако не намериш същия свали целия клапан с цедката в него и ги продухай със сгъстен въздух.Монтирай по обратния ред и като пуснаш газ от бутилката си провери снадките на тръбите със сапункена вода.След това караш и на следващата среща идваш да почерпиш.
FIAT BRAVO 1.6
FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW
Коментар
-
Аз разбрах че се чудиш защо е така,при по големи смесители са нормални такива аномалии,на едни обороти работят добре а при други зле.Но щом е работила добре имаш някакъв проблемEmo91 написа:ама аз тази кола я карам от година и половина и знам как се държеше предиp.S.Днес почистих от пробката изпарителя и веднага усетих разлика само за 5000 км се беше задръстило сега остана и това филтърче да намеря и да го почистя моля да ме насочитеFIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар