vesko_brava_103hp написа:
					
				
				
			
		Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Монтаж на обикновенна газова на Брава 1.6
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Не е просто, и аз не мога да ти обясня нищо, хем при положение, че довчера бях с газово на браво. Първо при мен имаше и плочка, като това, което ми се струва необходимост към нея беше клапата, която /уж/ пропуска само в една посока. После за спиране на бензиновата помпа имаше разни действия, които така и не разбрах как точно се правят. Не е карбуратор, че да праснеш един клапан на бензина и край.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Има.Трябва ти електронен изпарител, който може да монтираш:- зад акумулатора - има една пластмасова стойка, на която е много лесно да го поставиш - там е моя- под акумулатора- между ЕКУ и термостата/бобината- към купето, зад двигателя от дясната страна до бомбето........... и още много удобни места, които може и сам да откриешСпоред мен е добре да си вържеш емулатор на дюзи и симулатор на ламбда сонда. Като си набавиш всички материали може да се запознаеш с техническите им данни и да се пробваш да монтираш.Щом си се спрял на АГУ (а не ГИ) ти препоръчвам да си набавиш и монтираш ламбда контрол. В такъв случай отпада симулатор на ламбда сонда.vesko_brava_103hp написа:Няма ли някой колега с обикновенна газова на този мотор, да вдигне капака и да каже как е монтирана неговата???Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ще стане само мерак и малко сиво сиво вещество трябва под черупката.Моя редуктор на газовия ми инжекцион кисна 3 часа във обезмаслител защото колкото е голям отвън толкова беше станал и отвътре ,а аз се мъча с настройки с компютри кабели и кво ли не.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Е чак майстор... не е толкова сложно да сложиш един редуктор и да набучиш щуцерите/плочката към него. Обаче аз вече не бих купил употребяван редуктор (изпарителя). Само НОВ, при това от прилична марка. Достатъчно го ядох дебел и мазен заради калпави редуктори. Нито пък ще се занимавам повече с подмяна на платна. А я да питам тук - какво мислите за маркучите за пропан-бутан, които се продават напоследък вместо медните тръби? Става въпрос за горивопровода от бутилката до редуктора. П.С.vesko_brava_103, не си спирай бензиновата помпа. Само прекъсни плюса към бензиновите инжектори (това става или с реле, или по-добрият вариант - емулатор на дюзи)."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
А я да питам тук - какво мислите за маркучите за пропан-бутан, които се продават напоследък вместо медните тръби? Става въпрос за горивопровода от бутилката до редуктора. По-добро решение са,като сметнеш ,че са еластични и можеш сам да си ги ’пуснеш’ където ти е удобно!Имам познат газаджия ,който работи само с такива-по-скъпото са снадките-подобни на ПВЦ тръбите за парна инсталация!Brava 1.6 16+ АГУ(Landi Renzo)
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
веско спри си помпата задължеSynthy написа:Е чак майстор... не е толкова сложно да сложиш един редуктор и да набучиш щуцерите/плочката към него. Обаче аз вече не бих купил употребяван редуктор (изпарителя). Само НОВ, при това от прилична марка. Достатъчно го ядох дебел и мазен заради калпави редуктори. Нито пък ще се занимавам повече с подмяна на платна. А я да питам тук - какво мислите за маркучите за пропан-бутан, които се продават напоследък вместо медните тръби? Става въпрос за горивопровода от бутилката до редуктора. П.С.vesko_brava_103, не си спирай бензиновата помпа. Само прекъсни плюса към бензиновите инжектори (това става или с реле, или по-добрият вариант - емулатор на дюзи).
 а на дюзите се прекъсва - минуса, средното кабелче на буксата се пада 
							
						Брава 1.6
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Дюзите са си спрени от минус още в завода :DАз лично на колата на жената ще сложа маркуч, вместо медна тръба. Още повече, че е и по-евтин
Помпата - по избор. Субективно е 
 Или мен послушай, или недялко 
							
						"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Сложи си тръба, по добрия вариант е.vesko_brava_103hp написа:Е в Ботевград цената е еднаква на маркуча и тръбите. Но и аз май ще сложа маркуч, защото ще ми е по лесно да го прекарам.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	


Коментар