Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Един може би глупав въпрос за изпарител на газов инжекцион

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Един може би глупав въпрос за изпарител на газов инжекцион

    Абе какво е това нещо. Нали е инжекцион. Аз доколкото знаех газовите уредби са с изпарител или инжекционни . Ама нещо съм се пообъркал явно ?
    FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
    FIAT Punto sx 75 '94

    #2
    И как си си представял инжекционната газова система без изпарител ли?
    FIAT BRAVO 1.6
    FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
    LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

    Коментар


      #3
      popara801 написа:
      И как си си представял инжекционната газова система без изпарител ли?
      Има и такива!
      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

      Коментар


        #4
        При ГИ се нарича редуктор.При АГУ - изпарител.Иначе и при двете изпаравя газта ама .... Само при метана сваля налягането до 1.5-2 бара.С течната фаза не съм запознат, ама изобщо.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          dudulia написа:
          popara801 написа:
          И как си си представял инжекционната газова система без изпарител ли?
          Има и такива!
          Е има и такива.За течната фаза става въпрос,ама още не са навлязли и няма отзиви много много.Иначе и при обикновена и при инжекционна система,предназначението на изпарителя е именно да превърне пропан-бутана от течност в газ.
          FIAT BRAVO 1.6
          FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
          LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

          Коментар


            #6
            emzo написа:
            При ГИ се нарича редуктор.При АГУ - изпарител....
            Дори се казва "редуктор-изпарител". Защото хем редуцира налягането, хем изпарява газта. :D
            Stop giving directions, just say "Follow me."
            Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
            Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

            Коментар


              #7
              Аз си мислех че има нещо като редуцир вентила на газовите бутилки (за котлони) преди дюзите, а при обикновената газова потока от този редуцир влиза в ипарител вместо в дюзите. Значи само при варианта с течната фаза се разчита на разпръскване от дюзите.
              FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
              FIAT Punto sx 75 '94

              Коментар


                #8
                Точно редуктора служи за "редуцир-винтил". При инж. системи ти понижава налягането до около 1.2 бара, а при някъде обикновените до 0.5-0.7 (говоря по спомени).И да, само при течната фаза дюзите разпръскват газта както правят бензиновите инжектори. Ако имаш излишни едни 3500лв за ГИ на течна фаза и караш по мнооого хил. км. на година - сложи такова нещо. Колата става по-икономична в сравнение с бензина и работи по-добре отколкото на бензин
                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                Коментар

                Working...
                X