Абе какво е това нещо. Нали е инжекцион. Аз доколкото знаех газовите уредби са с изпарител или инжекционни . Ама нещо съм се пообъркал явно ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Един може би глупав въпрос за изпарител на газов инжекцион
Collapse
X
-
Е има и такива.За течната фаза става въпрос,ама още не са навлязли и няма отзиви много много.Иначе и при обикновена и при инжекционна система,предназначението на изпарителя е именно да превърне пропан-бутана от течност в газ.dudulia написа:Има и такива!popara801 написа:И как си си представял инжекционната газова система без изпарител ли?
FIAT BRAVO 1.6
FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW
Коментар
-
Точно редуктора служи за "редуцир-винтил". При инж. системи ти понижава налягането до около 1.2 бара, а при някъде обикновените до 0.5-0.7 (говоря по спомени).И да, само при течната фаза дюзите разпръскват газта както правят бензиновите инжектори. Ако имаш излишни едни 3500лв за ГИ на течна фаза и караш по мнооого хил. км. на година - сложи такова нещо. Колата става по-икономична в сравнение с бензина и работи по-добре отколкото на бензин
"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар