Спретнах си набързо днес стендчето.Веднага си проверих рейката с дюзи biagioti fast.Направих ги всичките на 0,5 защото предния път при калибровката с шублера нямаше чак такава точност.Вече гоня нисък разход с този лаком турбо мотор.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Калибровка на газови дюзи.
Collapse
X
-
Какъв дебит колега повечето сервизи занимаващи се с монтаж на АГУ не разполагат и с това да не говорим ,че примерно bigas в Казанлък ,Стара Загора дори Ведраре където също поставят ГИ не могат да закачат bigas за настройки.Така ,че и това е доволно за момента.Все пак горе долу успях да смъкна 147 к.с двигател с турбо и то на ван на около 9/100 извънградско през проход.muns61 написа:По-добрата калибровка е по дебит.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Стенд за настройка по дебит е елементарен за направа.Идея си нямаш, колко различно пускат отделните инжектори, даже след калибровка с индикатор. А пък ако и дюзите са разпробивани с дрелката - нещата са тотално омазани!Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
На струг, умнико! :Dqnis4 написа:Ти твоите с лазер ли ги разпробиваш.muns61 написа:Стенд за настройка по дебит е елементарен за направа.Идея си нямаш, колко различно пускат отделните инжектори, даже след калибровка с индикатор. А пък ако и дюзите са разпробивани с дрелката - нещата са тотално омазани!Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Ок, съгласен! Ако искаш, разпробивай и с маткап...Между другото, кой супорт участва в пробиването?Калибровка по дебит - трябва източник на постоянно налягане на въздух, ток за отваряне на клапана, съд с вода, в който се вкарва въздуха и засичане на време.qnisZ написа:А защо си мислиш че там няма проблем,*стругарю* особено ако си я наточил на криво а да не говорим ако е разбити супорта нештата са тотално омазани *както каза сам* .
Става и с дрелка стига да знаеш как стават работите. :D Както са казали хората за всичко си има чалъм.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Имам едно питане колега. Вместо да се правят всички тези неща по калиброване не е ли по-удачно да се ползват калибрирани инжектори от рода на Кейхин, БРЦ, Хана...?И другото ми питане е: Доколкото ми е известно хода на буталото при инжектори Рейл, Валтек е препоръчително да бъде 0,45 -0,5 мм. Ако калибрираме по дебит няма ли да променим този ход и няма ли той да бъде различен за всеки инжектор? Това от своя страна води ли до други проблеми?muns61 написа:Ок, съгласен! Ако искаш, разпробивай и с маткап...Между другото, кой супорт участва в пробиването?Калибровка по дебит - трябва източник на постоянно налягане на въздух, ток за отваряне на клапана, съд с вода, в който се вкарва въздуха и засичане на време.qnisZ написа:А защо си мислиш че там няма проблем,*стругарю* особено ако си я наточил на криво а да не говорим ако е разбити супорта нештата са тотално омазани *както каза сам* .
Става и с дрелка стига да знаеш как стават работите. :D Както са казали хората за всичко си има чалъм.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Да го кажа така - кейхин, хана и матрикс и т.н. на кола 1.6/1.8 та дори и 2.0 .... на бас, че няма да усетиш разликата.Валтекоподобните се забързват прилично при ход 0.45dudulia написа:Имам едно питане колега. Вместо да се правят всички тези неща по калиброване не е ли по-удачно да се ползват калибрирани инжектори от рода на Кейхин, БРЦ, Хана...?И другото ми питане е: Доколкото ми е известно хода на буталото при инжектори Рейл, Валтек е препоръчително да бъде 0,45 -0,5 мм. Ако калибрираме по дебит няма ли да променим този ход и няма ли той да бъде различен за всеки инжектор? Това от своя страна води ли до други проблеми?F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Ако можеш да си позволиш цитираните от теб марки, няма да караш Фиат и подобни... Пък и те се прецакват понякога и ще те боли повече.dudulia написа:Имам едно питане колега. Вместо да се правят всички тези неща по калиброване не е ли по-удачно да се ползват калибрирани инжектори от рода на Кейхин, БРЦ, Хана...?И другото ми питане е: Доколкото ми е известно хода на буталото при инжектори Рейл, Валтек е препоръчително да бъде 0,45 -0,5 мм. Ако калибрираме по дебит няма ли да променим този ход и няма ли той да бъде различен за всеки инжектор? Това от своя страна води ли до други проблеми?muns61 написа:Ок, съгласен! Ако искаш, разпробивай и с маткап...Между другото, кой супорт участва в пробиването?Калибровка по дебит - трябва източник на постоянно налягане на въздух, ток за отваряне на клапана, съд с вода, в който се вкарва въздуха и засичане на време.qnisZ написа:А защо си мислиш че там няма проблем,*стругарю* особено ако си я наточил на криво а да не говорим ако е разбити супорта нештата са тотално омазани *както каза сам* .
Става и с дрелка стига да знаеш как стават работите. :D Както са казали хората за всичко си има чалъм.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Мога. На едната кола съм с БРЦ инжектори и не ми пречи да си карам фиат. На другата съм с Рейл по простата причина,че към момента на поставяне не бях чулал някой в България да предлага Хана, както и все още не ми е известен магазин,вносител, който да предлага Хана. Аз бих си купил Хана пред Рейл или Валтек. Цена от 40 лева на дюза ми се струва абсолютно нормална. Вярно е 2 пъти по-скъпа от рейл или валтек. Освен това колата която карам не е показателна какво мога и не мога да си позволя. Все пак нека да не разводняваме темата. Би ли отговорил на въпросът, който поставих в предният си пост,а именно: Доколкото ми е известно хода на буталото при инжектори Рейл, Валтек е препоръчително да бъде 0,45 -0,5 мм. Ако калибрираме по дебит няма ли да променим този ход и няма ли той да бъде различен за всеки инжектор? Това от своя страна води ли до други проблеми?muns61 написа:Ако можеш да си позволиш цитираните от теб марки, няма да караш Фиат и подобни... Пък и те се прецакват понякога и ще те боли повече.dudulia написа:Имам едно питане колега. Вместо да се правят всички тези неща по калиброване не е ли по-удачно да се ползват калибрирани инжектори от рода на Кейхин, БРЦ, Хана...?И другото ми питане е: Доколкото ми е известно хода на буталото при инжектори Рейл, Валтек е препоръчително да бъде 0,45 -0,5 мм. Ако калибрираме по дебит няма ли да променим този ход и няма ли той да бъде различен за всеки инжектор? Това от своя страна води ли до други проблеми?muns61 написа:Ок, съгласен! Ако искаш, разпробивай и с маткап...Между другото, кой супорт участва в пробиването?Калибровка по дебит - трябва източник на постоянно налягане на въздух, ток за отваряне на клапана, съд с вода, в който се вкарва въздуха и засичане на време.qnisZ написа:А защо си мислиш че там няма проблем,*стругарю* особено ако си я наточил на криво а да не говорим ако е разбити супорта нештата са тотално омазани *както каза сам* .
Става и с дрелка стига да знаеш как стават работите. :D Както са казали хората за всичко си има чалъм.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар