Здравейте колеги. Утре ми предстои смяна на мембрани на електрически изпарител "Landi Renzo’ (Пропан-бутан).Може ли да ме посъветвате нещо, което ще бъде в мой + при демонтажа/монтажа на мембраните и изпарителя.Благодаря ви.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Предстои ми смяна на мембрани на изпарител
Collapse
X
-
Проблемите са следните.Газовата е монтирана в италия и така е дошла колата в бг.Взех я преди година и половина, а преди да я взема колата е била в България 4 години. Дефакто и се връзват 5 години и половина без смяна на мембраните. Когато я взех гореше 7/100 извънградско газ, а в момента под 11 не мога да я сваля.Много често почна да ми прави номера с оборотите. Когато освободя от скорост оборотите забиват на 2000-3000 и не спадат. Налага се да натисна спирачка и да пусна съединител за да си дойдат на място оборотите. Също така оборотите си играят когато е в покой, от 850 скачат понякога на 900 понякога на 1000.Изпарителят е този от снимката и има болт най-отдолу. Този ли е въпросният болт, от който се регулира газовата?
Коментар
-
Re: Предстои ми смяна на мембрани на изпарител
Мисля, че си за смяна на стъпков мотор.achov написа:Здравейте колеги. Утре ми предстои смяна на мембрани на електрически изпарител "Landi Renzo’ (Пропан-бутан).Може ли да ме посъветвате нещо, което ще бъде в мой + при демонтажа/монтажа на мембраните и изпарителя.Благодаря ви.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Re: Предстои ми смяна на мембрани на изпарител
На бензин колата работи добре.Стъпковия мотор мисля, че не играе при обикновена газова?Plastex написа:Мисля, че си за смяна на стъпков мотор.achov написа:Здравейте колеги. Утре ми предстои смяна на мембрани на електрически изпарител "Landi Renzo’ (Пропан-бутан).Може ли да ме посъветвате нещо, което ще бъде в мой + при демонтажа/монтажа на мембраните и изпарителя.Благодаря ви.
Коментар
-
Не перфектно си пали.Днес смених мембраните. Голямата беше здрава, но малката гумената беше твърда като балатум. Сега след смяната се усеща разлика в ускорението на колата...със старите мембрани ако подам рязко газ преди 2000 оборота не се усеща, че ускорява, а сега този проблем изчезна. Също и глъхненето го няма. Остана да я откарам на регулаж, въпреки, че имам инсталиран (стъпков мотор на газта). Но заради оборотите ще я мина и на регулаж.Ще пиша тук, след като я мина и я засека колко харчи да ви кажа резултата.П.П. @kolev за около 1 час и 15 минути протече цялата процедура. Никаква играчка не е, стига да запомниш кое къде е.kolev написа:играе, ама тия магарии които описваш най-вероятно са от изпарителя. сутрин пали ли трудно понякога колата.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар