Сондата е на Ловато- http://www.gasmagazin.com/components...ересува ме следното:2та кабела за клапана на сондата, единият отива към маса а другият е за копчето газ бензин или за изпарителя ?2та кабела за нивомера към ключа ли са ?Мерси Предварително.
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Бърз въпрос за Евросонда
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ясно.Значи просто 2та ,които отиват към изпарителя(от ключа газ-бензин и от клапана отзад)Нямам такава индикация,някой ден може и да зема.Мерси мн.kolev написа:+ отива на + на соленоида на изпарителя. по същия начин изглежда /син или черен/.кабела от нивомера отива на ключа само ако ключа има светодиодна индикация за нивото и може да работи с такъв нивомер. ако нямаш индикация просто не го слагаш.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
не знам колко ясно стана. значи ключа газ-бензин управлява едно реле /щото за повече няма вътък/ и това реле дава захранване на клапаните /соленоидите/ на изпарителя. та клапана на евросондата трябва точно след релето да го вържеш като най-удобно е на буксите на клапана на изпарителя или на клапана на медната тръба на газта.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
А не трябва ли клапана на Евросондата да се свърже към шоковият сензор не бензиновата помпа? Някак си.. най-удачно и безопасно ми се струва."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Изискването е евросондата да пуска газ само когато работи двигателя. Вече как и къде ще се върже е въпрос на преценка. Закачането на сондата към другите газови клапани удовлетворява изискването тъй като ключа газ-бензин следи оборотите на двигателя и ако той е изгасен се прекъсва и газта, отделно е по-лесно и по-подредено.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Абсолютно правилно е краш бутона да прекъсва притока и на газ към двигателя, моя клапан е вързан към него и при удар прекъсва притока и на двете горива. По добре е да се върже към ел клапан.Synthy написа:А не трябва ли клапана на Евросондата да се свърже към шоковият сензор не бензиновата помпа? Някак си.. най-удачно и безопасно ми се струва.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
Коментар