Здравейте колеги, колата на жената /голф 4
/не върви като хората, смисъл до 2500 оборота набира и след това набира като охлюв, ходих при газаджиите, които слагаха ГИ и ми казаха, че изпарителя е за почистване, но цената от 50лв ми се вижда прекалено висока за сваляне, почистване и качване. ГИ е слаган тук http://www.sofgas.com/, бутилката е турска, компа е български, а изпарителя мисля беше бардолини. Не съм имал никога ядове, но просто на газ неще да вдигне повече от 4000-5000 оборота, а и сигурно факта, че стоя близо 6 месеца в гараж, поради счупени скорости е оказало влиание, но сега я поправихме и вече се кара. Колата е след основен ремонт и на бензин като за 1,6 101к.с. добре се набира, но на газ все едно карам 1,0 моно инжекция
Някой разглобявал ли е изпарител, сложно ли е и с какво се почиства, мисля сам да си я направя операцията и евентуално после да ходя до тях само за донастройка, ако е необходимо ... 50 кинта за тая операция ми се вижда прекалено много
, при положение, че по други сайтове видях, че струва към 30лв, тия нещо са се уляли
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Почистване на изпарител на ГИ
Collapse
X
-
За съжаление след смяна на филтрите промяната беше съвсем минимална, но проблема остана за това си мисля, че не ме мотаят, но взе да ми писва, филтри 35 лв, нищо не се подобри, сега 50лв и ако се окаже, че не е и от това, то само ме набутват с пари без да се реши проблема, за това питам някой дали е правил операцията и има ли нещо сложно да спестя едни 50лвdogydog написа:Колега да нее дате мутаят тея газаджии ,а да трябва да ти се сменят филтрите на газта
punto HGT
Коментар
-
За това ли ми искат 50лвmuns61 написа:Само с почистване не става. Като разглобиш, задължително се сменят мембрани и клапани.
то като гледам ако дам още някой лев направо нов ще си взема, м/у другото колата е карана на газ около 20 000км, не вярвам за толко малък пробег да е за смяна на всичко горе описано или това се явява задължително при отваряне, защото ония пичиве нищо не казаха за смяна на мембрани и т.н., а споменаха само да мина да ми го почистят, според теб дали ще сменят всичко изброено или само ще го духнат и вземи тия 50лв, баси работата, за половин час работа 50лв, що ли не станах газаджия
punto HGT
Коментар
-
Мембраната се деформира от работата и посмъртно няма да застане и работи по същия начин след сглобяването. Освен това, та се явява и уплътнение между черупките на изпарителя и се е смачкала. То картер не се сглобява със старата гарнитура...Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Ми не ти е казал това колегата маи.Обяснил ти е защо не се отваря изпарител без да се сменят мембраните или по-точно защо на веднъж отворен се сменят.Не,че не може и да не се сменят,то много работи може да с е направят не както трябва и ще си работят,но само излишен труд ще отиде.Можеш да си купиш ремонтен комплект мембрани и клапанчета и да си ги смениш сам,ако си горе-долу технически грамотен.Не е толкова сложно и не иска мноооого умения или акъл.Ако се притесняваш тогава отиваи в сервиза,но само ако цената включва и замяна на тези неща,че за едното чистене...Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
-
Според мен те мотаят. Изпарител да здаде багажа на 20К км... не,че е невъзможно,ама е малко вероятно. Закачиха ли ти колата на компа да видят какво става в реално време. Ако е от изпарителя и има недостиг на газ, то инжекторните времена би трябвало да са космически....Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Закачи я, гледа че всичко е нормално, поразгледа маркучите, че бяха малко омотани след сваляне на скоростите и т.н. от предния майстор, оправи ги за 5 минути /на тръгване каза, че ми струвало 10 лв, за 5 минути работа и смяна на едно маркуче около 5см, дето сигурно струва 10 стотинки/ вика бягай да видиш сега как е ... пак същата работа .... закачи я пак и явно налягането го няма никакво и ми вика най вероятно се е задръстил изпарителя, защото му казах че филтрите са сменявани скоро, то май освен задръстване на изпарителя или рейката друго няма какво да се запуши, то с тая газ дето караме голяма мизерия излиза. Сега им звънях на телефона на тия пичове, само почистване без смяна на абсолютно нищо струва 50лв, аз съм с електрически изпарител и ми казаха, че не било нужно да се сменят мембрани или каквото и да било, защото тоя изпарител карал по 100 000км без да има нужда от подмяна на частите вътре, старите изпарители било добре да се подменят мембраните, че се втвърдявали.Интересно ако след почистване нещата не се променят сигурно като я закачат ще кажат .... ми рейката е за почистване дай още 50лв и като драсна чертата накрая, то излиза, че обслужването на газовата ще ми излезе по скъпо от колкото на мотораdudulia написа:Според мен те мотаят. Изпарител да здаде багажа на 20К км... не,че е невъзможно,ама е малко вероятно. Закачиха ли ти колата на компа да видят какво става в реално време. Ако е от изпарителя и има недостиг на газ, то инжекторните времена би трябвало да са космически....
punto HGT
Коментар
-
Колеги, според мен няма как да се предаде каквато и да била част по ГИ при положение, че всичко е монтирано като хората и колата я има я няма минати 20 000км, ако на толко малко километри даваха проблеми тия инсталации едвали някой щеше да се занимава да си модифицира колата на алтернативно гориво.Благодаря за включванията, ще го мисля тоя уикенд какво ще правя
punto HGT
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар