Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да сменявам ли изпарителя?...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Да сменявам ли изпарителя?...

    Имам мареа 1.6, с обикновена газова, монтирана в Италия в средата на 2006 година. Аз я взех лятото на 2009 и досега съм минал около 45 хиляди (за 3 години в Италия, предполагам са минали поне 50). В най добрия случай, мембраната на изпарителя е на 60-70 хиляди. Имам желание да я сменя, но изпарителя ми няма никаква марка или отличителни знаци. Откарах я на "майстор" и ми казах, че няма гаранция, че ще намеря мембрана за смяна и ми препоръчаха нов изпарител. Турски 70 + 15-20 монтаж, или Ловато - 150 + 15-20 лв за монтаж. За смяна на мембраната с нова, само за работа ми искат от 35 до 50 лв! Изпарителя ми е заврян някъде си, и достъпът до него е изключително ограничен(използвам снимка намерена в google)около 25 см надолу, умело скрит и много тегав за сваляне.Разхода е в границите на нормалното (средно около 10), но колата е изключително тромава - баири, изпреварвания ... тъжна история...Когато я взех имах ламда контрол, мембраната беше по-нова, колата вървеше като на бензин, не беше проблем да вдигна 180 по магистралата. След като стъпковото моторче на ламда сондата издаде багажа, усетих увеличаване на разхода с около литър и максималните километри се ограничиха до около 160. С течение на времето започна да се "задъхва" и да покачва разхода. Имам нови свещи, бобина и кабели. Въздушният филтър го сменям вече на 5-7 хиляди. Дори и сега да си втълпявам, някога трябва да сменя пустата мембрана и пак ще падне търсене на резервни части и прочие...Сумата от 170лв за смяна на мембраната основателна ли е, или да търся друг "майстор". Притеснява ме факта, че в четвъртък ще пътувам, и ако до тогава сменя изпарителя, няма кога новата мембрана да се отпусне и изпарителя да се донастрои - тогава ефектът от смяната на изпарителя няма да имам...Някакви идеи

    #2
    кола

    Да си възстановиш стъпковото моторче .после опитай се да е настроиш или иди на друг майстор да е настрой .или да свалиш старите мембрани и да търсиш по тях други Ама първо пробвай с почистване на изпарителя и въздушния филтър да е чист.
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Колега-вземай нов изпарител-турски и си карай-ще изкара поне 2 год-ще се оправи и разход и вървеж И аз бях пред такава дилема.Сега съм с Фема-няма грижи-50лв.
      Brava 1.6 16+ АГУ(Landi Renzo)

      Коментар


        #4
        Лошото е, че не мога да намеря само стъпково моторче, а и не мога да намеря майстор, който да настрои ламда контрола... Като цяло, не бих се захванал да махам изпарителя, защото е много разправия, а пък ако наистина ми вземат 50лв за смяна на мембраната... къде отиваш ти може би...Попитах за турските - "еми гледй батка, както уцелиш, за тия пари какво искаш" ....:X Сменя ли изпарителя, замина ми морето :D:D:D

        Коментар


          #5
          ремонтният комрлект струва 20-25 лв, но трябва свалиш и след това качиш изпарителя, а и е чичкава работа сняната на менбраните...
          ...хладилник, карам хладилник...

          Коментар


            #6
            Това, е че не ми дават гаранция, че новия комплект мембрани (даже не зная и от къде ще го намеря) ще пасне точно и няма да има изтичания и прочие. А за 35-50лв за ремонт и смяна на мембраните, по добре да взема турски за 70 + 15-20лв поставяне. Да ми свали с 1 литър на 100, за 1 година ще го избия новия изпарител (стига да има фйда)Притеснява ме и факта, че от него изтича антифриз - под педалите, при стелката на водача винаги е подгизнало, при положение че в началото на миналата зима смених радиаторчето за парното, заедно с О пръстените и др. щуротии. Този антифриз, просто няма от къде другаде да е. Явно някак се стича надолу и влиза под педалите, и стелката си е нон стоп мокра. При положение, че вече съм с напълно изправна охладителна система (нов реостат, първа, втора степен, нов термостат, капачка, почистен от вътре и вън радиатор, нормална работна температура) няма от къде да се стича антифриз. На газ вече трябва да държа на полу-съединител 2 пъти по дълго, отколкото на бензин, то след 10-20 хиляди ще пусна тема и за нов съединител ... :X:X:X:XЕдинствено ме притеснява факта, че в четвъртък-петък ще пътувам и до тогава новата мембрана няма да може да се отпусне и да ми направят втората донастройка на изпарителя ...

            Коментар


              #7
              Типична българска дилема - как да дам най-малко пари и да получа максимален кяр? С нов изпарител Ловато, БРЦ, или нещо от сорта, ще си решиш проблема. Като не знаеш какъв ти е изпарителя, как ще му купиш мембрани? И като ти се виждат много парите за изпарител и за труд, карай на бензин, няма да плащаш на майстор!
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар


                #8
                100% съгласен с muns61
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  muns61 написа:
                  Типична българска дилема - как да дам най-малко пари и да получа максимален кяр? С нов изпарител Ловато, БРЦ, или нещо от сорта, ще си решиш проблема. Като не знаеш какъв ти е изпарителя, как ще му купиш мембрани? И като ти се виждат много парите за изпарител и за труд, карай на бензин, няма да плащаш на майстор!
                  Ще ме извиниш , но не си напълно прав.Как за нов турски изпарител ще му искат 70лв, при положение че цената им е под 50лв.Вариант 1: http://www.autogasmarket.com/shop/pr...Вариант 2: http://www.autogasmarket.com/shop/products/18.htmlДа не говорим за разликата в обявената цена при Ловато: http://www.autogasmarket.com/shop/products/133.html (къде са 150лв)Като добавим и отстъпките, които използват "майсторите", "картинката" става друго яче. То майсторите вече трябва да работят с две фирми - едната с ремонтна насоченост, а другата с търговска (препродажба на авточасти с минимум 30% надценка).Не зная къде е това "Местожителство: Of the road and off road", но препоръчвам да си купи сам изпарител и да използва услугите на "майстор" САМО за монтаж и настройка.
                  Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                  Коментар


                    #10
                    Цените не ги коментирам, всеки може да потърси и да намери най-евтиното.А пък ако някой си мисли, че има на пазара италианско производство изпарители за обикновени газови уредби...
                    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                    Коментар


                      #11
                      Моя изпарител е заврян на същото място. Захванат е с планка за стойката на акумулатора. Предполагам при теб е същото. Вярно, има половин час сваляне и после още поне толкова за монтиране обратно. Добре е да имаш помощник. Самите мембрани се сменят за 10-15 минути. След това си трябва регулиране. След 500-1000км пак се регулира.Хората имат 2 часа работа по колата ти. Ако не си вързан в ръцете, не ти се дават пари на майстори и не те е страх да счупиш нещо просто си ги сменяш сам.
                      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                      Коментар


                        #12
                        Антифризът под педалите няма как да е от изпарителя, търси по отоплението.
                        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                        Коментар


                          #13
                          Точно това щях да пиша за теча.Антифриза е най-вероятно от радиаторчето на парното.Или е пукнато или има хлабава връзка на някой маркуч.
                          FIAT BRAVO 1.6
                          FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
                          LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

                          Коментар


                            #14
                            И моята беше тромава и като смених филтърчето на газта- полетя! Беше черно на кюмур. :D
                            Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                            Коментар


                              #15
                              Радиаторчето и О пръстените са сменени началото на зимата. Днес след около 20 тина км каране, усетих миризма на газ, спрях и видях как от уплътненията на изпарителя ми свисти газ, а надолу сълзи антифриз...Утре съм на майстор и май ще слагам ловато изпарител ....

                              Коментар

                              Working...
                              X