Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

газ за пунто мк1 1.1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Fiat_Punto11 написа:
    muns61 написа:
    Fiat_Punto11 написа:
    ГАЗ градско 10-тка , с яко мачкане а и да не е пак Изън градско 8 .... 8 и нещо може и по малко ако караш с 70-80 и не вдигаш над 2500 оборота ... нормален разход 10 на 100 :Д ако ти се прави на гъзар и имаш повечко пари . Помисли за газов инжекцион с 4 инжектора въпреки ,че е моно , на газ ще стане пълна и кончетата от 55 ще скочат кам 60-65 а й ще имаш нормално хранене на всички цилиндри.Незнам само как стоят нещата с смукателния колектор но мисля ,че може да стане . Е ГАЗОВа инжекция е скъпа алтернатива ,но ... Незнам какво мислят колегите ?
    Пиши неща, които си изпитал! Ще станат кончетата 65, ама трябва да го поливаш повече това фиатче, та да порасне и стане Ферари!На този мотор ГИ е като на циганин - копач да му сипеш 12-годишно уиски! С обикновена газова си е супер, а за 10 градско с яко мачкане са мечти! Може, ама градското да е нощем по околовръстното в Сф!
    e хубу де ? 1.2 моно и 1.2 пална инжекция намат особена разлика , освен в смукателния колектор , и в борд компа за впръскване на горивото ,и че единия е с един инжектор над дросела пак другия е с рейка и 4 инжектора след дросела, едното е 60 коня , другото е 75 коня ... Като слагаш ГИ невиждам ко те барка ( не че особено съм запознат с ГИ но просто избяваш загубата на въртяш момент което го има при моно изпълненията) Или пък като сложеш на пълна инжекция проста газова не е ли пак цигания ? То е ясно ,че може да е с по малко пари , но ... всичко си има примущества. Относно 10тка на газ си я гори при мен градско и ако карам 120-130 извън даже и я подмнива :Д Мотора си яде колкото и да ми го хвалите. И като гледам критичната скорост на Мк-1 (без GT )е 160-2-3 км ... 1.2 16v oчаквах поне да бяга с 180 ... а други викаха пълни 200 ... а то май на всичики максимума е 160 просто го достигат за различно време ... Според мен адското избарвне на двигател на газ е ГИ + ТАP вярно ,е че излиза солено но пък изпипано ми се вижда http://www.youtube.com/watch?v=3kNjuyPeG2U
    Тия отделните инжектори как ще знаят кой кога да пръсне, като е моноинжекцион?

    Коментар


      #17
      Има кой да им каже на инжекторите, ама няма смисъл. Добра обикновена газова уредба с добра настройка не се различава от ГИ по разход и вървеж. Друг е въпросът, ако се пълнят с газ дълги колекторни тръби.Който не вярва за вървеж и разход, да дойде да го повозя!
      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

      Коментар


        #18
        Добре как тряа да стане настройката май на слух само понеже дозировката на гориво въздух е едно кам гиотере и единственото коет оправлява компа на газ е подаването на искра , и то пак не са получава много ефективно изгаране всички знаем защо , но няма как да се измени предверието на запалване без ТАП при газ ... И колко е разхода при тебе колега на далаг пробег при мен с една бутилка 20 литра на дълго мога да напрая 250 км (при скорост 70-80 не повече) , в началото каточели правех 280 ... ( но може и да съм бил в заблуда) а градско си ми е 1 литар 10 км има няма там ... Сега карам с 15ки с гуми 195/50/15 :Д и невиждам особена разлика в разхода пак си ми е същия.Само дето е малко по тромава при ускорението , но пък вади яка стойка
        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

        Коментар


          #19
          rotdot написа:
          Тия отделните инжектори как ще знаят кой кога да пръсне, като е моноинжекцион?
          Колега незнам колко е вярно Но от хора които са се занимавали с инжекторите на пунто 75 коня мисля ,че отварянето им е в един и същи ред смисал отварят се едновремнно и 4-те и впраскват гориво , а като се отвори клапана той си го взема от колекторната тръба ... колко е вярно незнам. А за газовата има си има отделен ЕЦУ дет си оправлява газовите инжектори ... Въпроса е че при моното горивната смес се приготвя на общо и после влиза колекторните траби и цилиндрите които са най блиско са най-богато снабдени с горивна смес , а до далчените не достига такова количество остават леко гладни , от там идва загуба на въртящ момент ...
          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

          Коментар


            #20
            На пълната инжекция има датчик на разпр. вал. от там се взема сигнал да отвори ляв или десен ижектор. Например 1 и 4 бутала слизат надолу, а според датчика се определя дали 1 или 4 смуче, или пък дали 2 или 3 ти, ако пък слизат надолу. Коя двойка бутала слиза на долу се определя от датчик на кол. вал. Искрата може да се подава и на двата цилиндъра едновременно, поне на бравото е така и не пречи, но може и със такъв датчик и с 4 бобини поотделно, но се усложнява.Освен това на пълната инжекция 1.2 е малко по-сгъстен двигателя, но това едва ли е от голямо значение.
            FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
            FIAT Punto sx 75 '94

            Коментар


              #21
              Колеги сложих MIMGAS и незнам каква е причината ,но абсолютно всичко е ново когато отидох да си взема колата качих се да си тръгвам и забелязах ,че трябва много ама мнооого плавно да отделям съединителя на 1 и 2 с многооо газ колата да не изгасне ,когато качи температура работи що годе добре държи оборот макарче като пипна леко газта и то съвсем леко се колебае и бута малко обороти а когато е студена все едно работи на 2 цилиндара и оборотомера играе все едно съм с 2 извадени кабела на свещите падат падат оборотите и гасне ако е съвсем студена пък завърта на газ запалва за секунда и веднага изгасва напрао незнам какво да правя уж правят реглаж като я монтират .....

              Коментар


                #22
                Правиш им рекламация докато си оправят настройката. Не е нормално да е така. Квато и марка да е поне като нова трябва да е ОК.
                Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
                ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

                Коментар


                  #23
                  Сега и направих повторен тест при 90 градуса колата на място си тропа що годе добре не гасне обаче трагна ли да отлепвам на полусъединител на 1ва и подам ли леко газ директно гасне или пада на такива обороти ,че едва е спасявам от загасване в движение същия проблем примерно влизам в завой на втора пускам съединителя подавам си газ и гасне на 90 градуса на място пипам леко газ-та ама съвсем леко ми играе крака трепти върху педала и колата гупи по 200-300 оборота двигателя придърпва аха да изгасне ... аз 500 километра да слегнат мембраните ще е жив ад да мина ако не се прецака и колата

                  Коментар


                    #24
                    Според мен сместа ти е бедна. Как са сложили редуктора - по посока на движението или перпендикулярно, или на "чомпик" ? Трябва да бъде с ръба по посока на движението. Ако не е така, това може да е причина в завой да дава ядове. Обаче настройката и определено куца. Марш обратно в сервиза да си оправят мизериите. Тва вече е безобразие - на тая кола точно една обикновена АГУ да не могат да настроят.
                    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                    Коментар


                      #25
                      Днес бях на реглаж и вече няма нищо общо просто коренна разлика оборотите коват на 1000 и не мардат на свободен ход и не гасне изобщо монтьора ми каза ,че изпарителя е омекнал по бързо и това е много хубаво донастрои е и всичко заспа обаче друго ме притеснява имам 4 зелени индикатора и 1 черен за нивата на газ в бутилката изминал съм 50 км и 2 от лампичките изгаснаха сега светят само 2 зелени бутилката е 20 литра събра 16 и нещо възможно ли е за 50 километра да съм изгорил 8 литра ?!?!?!? направо се шашкам сега ще карам докато колата огасне да няма грам газ в бутилката да видим колко километра ще навърти с остатъка !

                      Коментар


                        #26
                        Здравейте и аз го имам почти сащия проблем.В чудо се жвдях.Днес след прегледа се оказа че СО2 е висок и трябваше да се регулира и се почна едно чудо,сега даже и на бензин ми прави проблеми.Рахода беше 11 /100 градско.АГУ-то е италианско ЛАНДО РЕНЦО.Майстора каза че или по тоците или изпарителя,а ремонта му е около 45 лева,а един нов е 50 лева.Свещи и кабели са сменяни преди 4-5000 километра и не дават искри от кабелите.Остава да е бобината или изпарителя,но на бензин нямаше проблем никак,а след газовото почнаха проблемите.Уредбата е втота рака и не беше работила няколко месеца.дали е от това ?? При десен завой и набиране на 3 предавка се дави,а днес и започна да погармява .Регулира нещо,ама стана по лошо,вече почна да ми писва от тази газова на един обикновен мотор.Изпарителя е зад акумулатора на неговото ниво,има ли значение каде е,не мисля че това мове да се окаже фатално,но знам ли.И оборотите играят между 850-900 поне вижда на оборотомера.а тук-таме и падат доста,амен да загасне.Понякога при ряско натискане на гаста се чуди какво да прави, а исфорсирване на място - няма проблем - не гармирне се дави,но в двежение е мъка.Имате ли идеи каде е проблема ??? Бобината или испарителя

                        Коментар

                        Working...
                        X