Пичове писна ми да сипвам по 10лв бензин на седмица и отделно газ и да паля на изпарения... Газовата ми е Lovato и принципно пали на бензин и като се изфорсира до 2000 оборота минава на газ,но вчера някой ми беше източил бензина в лозенец и бях спрял под наклон и колата няма палене на бензин..... бутах я наравно та я палих на изпарения
Кажете ми по лошо ли ще е като пали на газ,защото в момента много въртя на бензин докато запали и като запали моментално изфорсирам до 2000 и мисля,че е същата работа като да си пали на газ.Копчето на газовата ми е BRC,кажете как да го направя да пали само на газ и много ли е по вредно от мойто положение?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да си направя колата да пали на газ и много ли е лошо?
Collapse
X
-
Re: Как да си направя колата да пали на газ и много ли е лош
И аз съм като теб. Но при мен има копче когато го натисна и си пали само на газ. Но не е препоръчително да го натискам непрекъснато така каза газаджията. Ако си намериш такъв бутон може и да станеAbarth. написа:Пичове писна ми да сипвам по 10лв бензин на седмица и отделно газ и да паля на изпарения... Газовата ми е Lovato и принципно пали на бензин и като се изфорсира до 2000 оборота минава на газ,но вчера някой ми беше източил бензина в лозенец и бях спрял под наклон и колата няма палене на бензин..... бутах я наравно та я палих на изпарения
Кажете ми по лошо ли ще е като пали на газ,защото в момента много въртя на бензин докато запали и като запали моментално изфорсирам до 2000 и мисля,че е същата работа като да си пали на газ.Копчето на газовата ми е BRC,кажете как да го направя да пали само на газ и много ли е по вредно от мойто положение?
-
Колега, и аз съм така. И аз дълго време си мислех, че остана ли без бензин и край - няма палене. Обаче точно тук във форума прочетох, е отзад на ключето има едно лостче, дето като го бутнеш и палиш на газ директно. Моя ключ, мисля, е БРЦ и има две положения (няма междинно) - бензин и газ. Като е на бензин - свети червена лампа. Като колата е изключена и ключът е на газ - свети червената лампа плюс една оранжева, която мига. Така се пали на бензин и при форсиране минава на газ, тогава тези двете изгасват и светва зелената. Сега - даваш контакт и бъркаш от задната страна на ключето и напипваш въпросното лостче. Побутваш го и на ключа вече светят червената и оранжевата, но оранжевата не мига а си свети постоянно. Сега ако завъртиш да запалиш ще запали директно на газ. Аз проблем от самото палене на газ не виждам. Но е добре да имаш поне толкова бензин, че като дадеш контакт да се напълни системата, че иначе се разсъхват маркучите. Аз с предната кола един път направих няколкостотин метра диря широка една педя преди да се усетя що ми мирише на бензин. Добре, че не се намери нито един идиот да си хвърли фаса, че - и аз, и бензиностанцията....Обаче като дойде зимата - нещата ще се променят. Първо не знам как се пали на газ при -10 или -20 градуса. Има хора, които твърдят, че си палят и може и така да е, но съм чувал приказки за втвърдяване на мембрани и т.н.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Значи ключето и на мен ми е така в моментаvesko написа:Колега, и аз съм така. И аз дълго време си мислех, че остана ли без бензин и край - няма палене. Обаче точно тук във форума прочетох, е отзад на ключето има едно лостче, дето като го бутнеш и палиш на газ директно. Моя ключ, мисля, е БРЦ и има две положения (няма междинно) - бензин и газ. Като е на бензин - свети червена лампа. Като колата е изключена и ключът е на газ - свети червената лампа плюс една оранжева, която мига. Така се пали на бензин и при форсиране минава на газ, тогава тези двете изгасват и светва зелената. Сега - даваш контакт и бъркаш от задната страна на ключето и напипваш въпросното лостче. Побутваш го и на ключа вече светят червената и оранжевата, но оранжевата не мига а си свети постоянно. Сега ако завъртиш да запалиш ще запали директно на газ. Аз проблем от самото палене на газ не виждам. Но е добре да имаш поне толкова бензин, че като дадеш контакт да се напълни системата, че иначе се разсъхват маркучите. Аз с предната кола един път направих няколкостотин метра диря широка една педя преди да се усетя що ми мирише на бензин. Добре, че не се намери нито един идиот да си хвърли фаса, че - и аз, и бензиностанцията....Обаче като дойде зимата - нещата ще се променят. Първо не знам как се пали на газ при -10 или -20 градуса. Има хора, които твърдят, че си палят и може и така да е, но съм чувал приказки за втвърдяване на мембрани и т.н.
На копчето пише S и като се натисне пали само на бензин и работи на бензин(това е като свети непрекъснато червената лампичка),а като пали на бензин и минава на газ (мигат червената и зелената и като се запали и изфорсира червената изгасва и свети само зелената това като е на газ),но отзад имам само един куплунг не напипвам никакво лостче,как изглежда това лостче?
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Ми, никога не съм го виждал, само съм го напипвалAbarth. написа:как изглежда това лостче?
Мисля, че снопът кабели влиза в лявата част на ключето а лостчето е отдясно. Съвсем мъничко е, но се усеща...
Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Щраках нещо,но само започва да премигва по бързо и пали и работи на бензинvesko написа:Ми, никога не съм го виждал, само съм го напипвалAbarth. написа:как изглежда това лостче?
Мисля, че снопът кабели влиза в лявата част на ключето а лостчето е отдясно. Съвсем мъничко е, но се усеща...
Как ли не го цъках неще на газ и тва е
Някъв друг фокус да се сещате?
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
За фокус не знам, но знам друго-вече 3 години си паля колата на газ.И зимата и лятото нямам проблеми.Работи си идеално и всичко е ОК.Мембрани съм сменял веднъж-преди 8 месеца.Вече не си спомням откъде се сипваше бензин
== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
А на бензин как еСлав написа:За фокус не знам, но знам друго-вече 3 години си паля колата на газ.И зимата и лятото нямам проблеми.Работи си идеално и всичко е ОК.Мембрани съм сменял веднъж-преди 8 месеца.Вече не си спомням откъде се сипваше бензин
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
купи си едно копче от старите, с тези модерните копчета човек не може да си кара на каквото поиска
има едни кръгли, върти се газ-бензин пък като го натиснеш е обогатител, ако искаш спокойствие, че няма да изгори си купи такова, иначе си има по 7-8 лева са тези с 3 степени газ бензин и автоматично преминаване
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Малка кутийка с едно малко копченце "S" и две диодчета (единия зелен (газ) а другия червен (бензин),от задната страна на кутийката има нещо като малко лостче,щраках го в какви ли не положения какво ли не,просто започват да мигат по бързо и като се натисне "S" си почва нормално да мига..pugsy написа:какво ти представлява копчето за газтакутийка или е изведено само едно копченце и диод някъдеex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Немога да пипам нищо да сменям,защото газовата ми е в гаранция и ако сменя кутийката ми отпада гаранциятаpakumba написа:купи си едно копче от старите, с тези модерните копчета човек не може да си кара на каквото поиска
има едни кръгли, върти се газ-бензин пък като го натиснеш е обогатител, ако искаш спокойствие, че няма да изгори си купи такова, иначе си има по 7-8 лева са тези с 3 степени газ бензин и автоматично преминаванеex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
ако имаш възможност пусни снимка на ключа. на мойто "тъпо" е същата работа - минава на газ след 2000 оборота, но отдолу на корпуса на самия ключ има едно малко бутонче, което е навътре т.е. не е изпъкнало и непосредствено след като започна да въртя го натискам и пали веднага на газ. провери дали нямаш такова копченце. дано си ме разбрал.Abarth. написа:Немога да пипам нищо да сменям,защото газовата ми е в гаранция и ако сменя кутийката ми отпада гаранцията
Коментар
-
Хмм...на бензин я карах около 200 км. на отиване към морето и нямах проблеми.Надявам се, че и занапред няма да имам.В интерес на истината преди да тръгна откачих акумулатора за около 2 часа за всеки случайAbarth. написа:А на бензин как еСлав написа:За фокус не знам, но знам друго-вече 3 години си паля колата на газ.И зимата и лятото нямам проблеми.Работи си идеално и всичко е ОК.Мембрани съм сменял веднъж-преди 8 месеца.Вече не си спомням откъде се сипваше бензин

== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
Реклама
Collapse





Коментар