Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Цена на АГУ ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Цена на АГУ ?

    Колеги намислил съм да слагам газова.Колата е 1.4 моно инжекцион.Типо.Колко ще ми струва горе долу уредбата?Някъкви особености при газефицирането на този мотор?
    Fiat Tipo
    Corsa b комби !

    #2
    кола

    Има доста фирми предлагат на различна цена но около 400лв.
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Няма нищо особено при монтажа на АГУ на 1,4и.е. - трябва ти плочка,която се слага под моното и електронен ключ.Бензинът се спира по избор,аз съм го спрял,защото няма никаква полза от въртенето му според мен,но тук мнения всякакви...Колата върви чудесно на газ,гори ми лятото от 11 до 13 градско с климатик,без...кротко до 11 и нещо,с настъпване пак може да си качи 13,то може и още,ама ако си супер състезател Извънградско 12/100 със 150км/ч. 10/100 със 120-130,със 80-100 не съм успявал да засеча никова,защото все е в смесен цисъл с градско.Рекорд 8,5/100 със 120-140 от София към Пловдив,но дали е реално не знам...Значи трябва ти за монтажа:изпарител,плочка,евросонда,зареждачка,бути лка,медни тръби,тръби за вода,релета(2бр.),копче газ/бензин,троиник,газов клапан,троиници за вода,скоби,гаики и буренца за медните тръби,кабелни обувки и т.н. ...Ако всичко това е турско(може би без бутилката) струва около 280лв. +/-10лв. Аз обаче бих сложил газов клапан на Ловато,с което цената отива на около 290лв. за части.Турските изпарители не мисля,че са проблемни,а на имитациите на ловато спокоино после им се слагат мембрани за ловато-оригинал,като се стигне до смяна.Не зная евросондите биват ли - чел съм противоречиви мнения,Не включвам цена на ламбда-емулатор,но аз карам без и нямам проблеми(лампи не светкат).Предполагам за такава уредба ще ти е посочената цена от 400лв. с монтаж.Ако нямаш излишни пари си потърси уредба втора ръка,на 2-3г. макс,може да изпадне някое ловато/брц или друго марково за около 200лв.Мембраните на изпарителя се сменят лесно,ако се наложи по-нататък.По-стара няма смисъл,защото на 5г. се иска водна проба на бутилката,а не знам колко струва вече.Не ми е и ясно дали не е отпаднало това изискване,защото прегледите за АГУ са слети с техн.преглед на автомобила и не съм се зачитал как стои въпроса.Така или иначе,не бих си взел много стара бутилка,освен ако не ти попадне някоя 4г. уредба за 60-80лв...намират се,макар и турски...За втора ръка уредба обаче ще трябва да я монтирате с приятел/и или сам,защото на маисторите не им се занимава със стари тръби.Пък то ако почнеш това ново,онова ново....направо цялата да е нова Ако има нещо или искаш насоки питаи.
      Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

      Коментар


        #4
        Утре ще си копувм компонентите за газовата.350лв всичко ще ми излезне - Ловато.Интересува ме единствено как и къде да монтирам изпарителят за оптимално добра работа,ако има значение.На какво ниво също.Чисто механично ще подредя нещата и имам човек който ще дойде да я настрои.
        Fiat Tipo
        Corsa b комби !

        Коментар


          #5
          Под нивото на разширителният съд, някъде след термостата и преди парното, като го направиш с тройници. И да бъде с ръба по посока на движението (задължително).
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #6
            Ок.В магазина ми казаха,че имат и медни и пластмасови тръби (за газта).Каква е по-добре да взема?При типо има ли как да се сложи мущука за зареждането да е под капачката за резервара и да си навивам само приставката?
            Fiat Tipo
            Corsa b комби !

            Коментар


              #7
              Сефте чувам за пластмасови тръби за газта аз...Ето при мен как е изпарителя и нямам проблеми с отоплението и работата.Не е перпендикулярно,но така сметнах,че това е най-удачното място в коша.Водата се взема много лесно от отоплението на колектора с преходници без да се пипа парно и т.н.А за зареждането има място дори за нормална чашка до капачката за бензина.Малко се орязва гумата,препилва се чашката и се маха едно зъбче от капачето,за да се затваря плътно.Има известна игра,но пък после не се налага всеки пт да навиваш приставка.Ако искаш утре може да ти щракна и зареждачката и маркучите как са http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphoto...81272610_n.jpg
              EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
              Fiat Punto 1.2 16v Sporting

              Коментар


                #8
                Пластмасовите тръби, ако са Faro, са добри.
                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                Коментар


                  #9
                  white_sharkАко имаш възможност покажи някоя снимка.muns61тръбите изглеждат така,ама не питтах за марката.Човека ми каза само,че се огъвали по-лесно.
                  Fiat Tipo
                  Corsa b комби !

                  Коментар


                    #10
                    Ето снимките.Заводското маркуче м/у колектора и тръбата отдолу се реже през средата и нататъка се вижда как става.А тия пластмасови тръби лично на мен не ми вдъхват доверие.
                    Прикачени файлове
                    EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
                    Fiat Punto 1.2 16v Sporting

                    Коментар


                      #11
                      Накупих всичко и го монтирах.Монтажа стана много добре.Оня ден последно сложих плочката закачих и маркучите и затворих докрай тройника за да не дърпа въздух.Свърших всичко тази седмица с идеята утре да я напълня с газ и да я настроят.Проблема е,че след като сложих плочката вчера колата изгори 7 литра бензин (за 20лв.) за 50км.Върви си добре,ама почна да гори 14-15 на 100 бензин което е нечовешко.Тоя разход се яви след като сложих плочката.А сега идеи к’ъв може да е проблема?Може плочката да не ми е качествена,знам ли.(утре снимки)
                      Fiat Tipo
                      Corsa b комби !

                      Коментар


                        #12
                        Освен плочката се поставя още една дебела гарнитура за да отдалечиш дюзата и да направиш отвора за въздушния поток нормален.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          Ами тази дебелата гарнитура си я има (около 3мм),ама е под плочката,а не над нея.
                          Fiat Tipo
                          Corsa b комби !

                          Коментар


                            #14
                            pecata написа:
                            Ами тази дебелата гарнитура си я има (около 3мм),ама е под плочката,а не над нея.
                            Гарнитурата трябва да е над плочката и поне 5 мм.
                            OVB X18XE1 седан+ГИ

                            Коментар


                              #15
                              Така е залепнала тази гарнитура,че немога да я отлепя вече час.Страх ме е да напъвам за да не я счупя.Някъв пиниз ?!
                              Fiat Tipo
                              Corsa b комби !

                              Коментар

                              Working...
                              X