Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ниски обороти след смяна на мембрани

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Отворих го ама нямаше смисъл,няма от къде да бръкнеш отвътре.Парченцето което извадих както казах беше почти на стружки,снимал съм болта само.Относно демонтажа на изпарителя при мен е най-отгоре и става за 5 минути.

    Коментар


      #17
      Имам само едно питане.Когато спирам на скорост в обороти от 3000 до 2500 колата леко придърпва,това само на газ го прави.По принцип от пластмасовото винтче ли играе роля там ?

      Коментар


        #18
        изпарителя ти как е монтиран - успоредно или перпендикулярно на посоката на движение.

        Коментар


          #19
          Перпендикулярно.

          Коментар


            #20
            ами най-вероятно от там идва проблема. ако е заради това, при бързо намаляне ще го има ефекта, но ако намаляш плавно-няма.

            Коментар


              #21
              По принцип преди го нямаше...при плавно намаляне си го има.

              Коментар


                #22
                Това се получава или от богата, или от бедна смес на ПХ. Опитай с обедняване и с обогатяване, от пластмасовия винт на изпарителя. Ако е богата, може да се наложи да затвориш месинговия.
                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                Коментар


                  #23
                  То хубаво ще го развия примерно обаче се съмнявам че пак ще започнат да ми падат бавно оборотите

                  Коментар


                    #24
                    Ако си направил 500км след смяна на мембраните пробвай да завиеш месинговият винт докрай и да регулираш само от пластмасовият. Както писах, след като улегнаха мембраните при мен си е екстра като се регулира само от него, както другият си стой докрай завит и счупен - перфектни обороти, разход и работа на празен ход.
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #25
                      Нямам 500 км ама така и направих,завих месинговия винта до край и малко развъртях пластмасовия.Сега е добре няма придърпване,работи равномерно на място,обаче май леко ми понамирисва на неизгоряла газ от ауспуха.

                      Коментар


                        #26
                        Щом нямаш 500км навъртяни ще се наложи пак да регулираш скоро. При мен поне тези 500км(че даже май към 700км беше) постоянно си менеше поведението на газ. Както писах и няколко пъти изгасна даже. След това имам навъртяни още 2 000км без проблем, както на магистрали, така и градско. Много съм доволен от смяната на мембрани. Може би завий леко тройника/двойника, за да не мирише на газ. От изпарителят регулираш само празният ход и преходният режим. При мен е с ламбда контрол, която се грижи за оптимална смес(на празен ход не влияе). При теб работата е малко едно към гьотере, но пак се постига добра работа с прецизна настройка от тройника. Най-добре на газ анализатор или поне с мултицет да я настроиш по показанията на ламбдата.
                        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                        Коментар


                          #27
                          За сега няма да пипам,ако намаля тройника ще загубя динамиката която искам,все пак понякога трябва и да се изпреварва Като покарам известно време пак ще пиша ако има промени.А този номер с сондата не го знаех ще потърся какво показания трябва да дава.

                          Коментар

                          Working...
                          X