Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Повишено налягане във смукателния колектор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Повишено налягане във смукателния колектор

    Така, проблема е следния от изпарителя има маркуч за вакум който влиза във всмукателния колектор като маркуча по средата е срязан и има тройнок който дава инфо към МАП сензора на ГИ за налягането в колектора. карайки така маркуча се сцепва в някой от двата края. и на таблото ми светва чека за грешната горивна смес.извадя ли маркуча от колектора чека не свети но и колата не върви като хората, проблема се появява при каране извън града. Някакви идеи що се случва, На диагностика на Бензиновото ЕКУ не дава грешки, на Газово ЕКУ също няма грешки. ГИ е ФОБОС и с два отделни датчика за налягане един за налягане на газта и един за налягане в колектора.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    #2
    Колко е налягането в колектора при бензин ?Колко е на газ ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Довечера или утре ще ги меря отново ама преди това ще търся маркуч че вече не ми останаха
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        С какъв изпарител си?
        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

        Коментар


          #5
          Stefanelli Geo 110 M 115 kw
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Раздели забора за изпарителя и МАП - а.
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              #7
              В смисъл да сложа още един щуцер на колеткора и там да монтирам мапа?
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Да. И не е зле да свериш Мап - а с един точен вакууммер, дали е верен. Фобос са тегави с резервни датчици за старите версии.
                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                Коментар


                  #9
                  КОлеги проблема продължава, смених термостата и сега държи работна температура. Съмненията бяха че влиза течна газ в смукателя, въпреки че няма детонации. Оказва се също че и се появява само когато пусна педала на газта и ДВГ влезе на ППХ. Оказва се че стефанелито/ редуктора/ има някаква защита за предпазване от повишено налягане на газта, точно от там пуска газ в смукателния колектор.Та тая защита ремонтира ли се и какво всъщност представлява? Че в тоя студ не ми се ровичка да се мокря за нищо.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    muns61 написа:
                    Да. И не е зле да свериш Мап - а с един точен вакууммер, дали е верен. Фобос са тегави с резервни датчици за старите версии.
                    Та те са тегави за всичко не само за частите. Дмес им званях 100пъти за един кит 8ц. и пак не стана нищо пускати в продажба а въобще не са ги правили. :D

                    Коментар


                      #11
                      Банков, ти си с МАФ бе, какъв мап сензор бълнуваш на твоята кола? Или си правил някакви интервенции??
                      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                      Коментар


                        #12
                        MAP на ГИ.Няма начин да не се ремонтира, поръчвай си ремонтен комплект и го отваряй тва стефанели прехвалено, особено ако има 2 лета каране, пиши го насрано вътре.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          Аха, ясно. Банков - зарежи го този редуктор. Той не работи добре с вакуума включен (идея си нямам защо). Ако можеш го смени с нещо друго, ама не го ремонтирай - няма смисъл. Много хубав изпарител е, ама ако е нов и е затворен в завода. Както казва емцо - 2 години ако е каран вече за нищо не става лайното му с лайно.
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            #14
                            Всъщност тая му е 5-та година без да го пипам
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              Е не мислиш ли, че е крайно време да го смениш
                              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                              Коментар

                              Working...
                              X