Колеги значи интересуваме следното , при работа на газ като се превключи копчето то е ясно ,че газта идва в моното през магнет вентил. До тука добре, обаче за работа на бензин как става номера.Понеже бензиновата помпа си ми работи постянно (бензина пордължава да си цирколира) , така обаче като съм мерил кабелите на инжектора при работа на газ , пак получва импулси. Следователно ме интересува как се прекъсва подаването на бензин , при работа на газ ?  Интересуваме във върска , понеже доста време карах на газ , заради прецакана помпа и сега си сложих нова , но инжекотра не впръсква гориво , иначе цирколира горивото и се връща пак в резервоара.Несъм мерил кабелите сега получва ли импулси за отваряне и впръскване ... Но данеби да има някакъв бушон или някое друго нещо зада почне да впръска или просто си е заминал ,щото е седял доста време на сухо.Иначе иглата му се мести натиснах я на ръка потъва и пак се връща ...
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Малко въпросче за газова инсталация моноинжекцион Punto 1.1
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
като слагах моята газова, колега с който я монтирахме искаше да прекъсва единия извод от ЕКУ-то, но мина едно момче от авто сервис и ни каза направо да прекъсваме моноинжектора, или по точно - кабел на моното, и със реле, та те тека си работи пунтото, само свети чека на паблото, но това не ме притеснява за момента, ще му слага едно съпротивленние да лъжа ЕКУ-то, требе само замеря какво е съпротивлението на моноижекциона...
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
М да ... идея си е но дали ще угасне ... та гадина свети и при други грешки ... работата е че разбазиках и реголатора на налягане :D първо ми изби бензин от входящтия маркуч от солното налягане ... после неможа ама немоа и да го пробие ... нещо не е както трябва ... като имам време щего разръчкам пак ... или ще го сменяseninkn написа:като слагах моята газова, колега с който я монтирахме искаше да прекъсва единия извод от ЕКУ-то, но мина едно момче от авто сервис и ни каза направо да прекъсваме моноинжектора, или по точно - кабел на моното, и със реле, та те тека си работи пунтото, само свети чека на паблото, но това не ме притеснява за момента, ще му слага едно съпротивленние да лъжа ЕКУ-то, требе само замеря какво е съпротивлението на моноижекциона...>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
То това се опрая ... то е енада клапа с 2 пружини само я отворих да я почистя и си затворих и от горе има болт за реголиране на налягането, реголаторния болт несъм го бараникал . Попринцип помпата вади малак дебит , смисал бавно тече , но като си запълни маркуча прави страшно налягане може би много бързах да видя дали връща обратно в резервоара а това става май бавно .Ше си поиграя с компресор-а пак да продухам системата.Се тая проблема не е в реголатора а в проклетия инжектор. Ама без нов инжектор май няма да мина ...Тъпото е че неможе да се намери нов. Няма го като резервна част освен ако не си купиш цялото моно .... МНОГО ТЪПО бих казал .Добре че има коли на части та ...seninkn написа:това за налягането и аз го мислех, но нали колата има система за връщане на блензина в резервоара, така че мисля че си върти бензина през системата, ако не си разръчкал нещо по това>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

Коментар