Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Висок разхо-остана ми само ремонт на изпарителя.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Висок разхо-остана ми само ремонт на изпарителя.

    Мареа 1.6, с обикновена газова. Зимата нямах никакви проблеми с разхода - 10-11, извънградско 9.Преди 2 месеца почна да ми гори много газ - от 10, стана на 12, 15, сега минава 17 на 100Имам нов филтър, бобината, свещите и кабелите ми са на не повече от 10 хиляди.Компютри, майстори, регулажи и днеска като ми изгасна след зараждане с 18литра при изминати 100 км, ми стана лошо...(става въпрос за среден разход от близо 18л на 100км)Като вариант ми остана изпарителя. Нямам никакъв достъп до него - намира се почти под предното стъкло - слаган е в Италия. От доста време изпарителя си се поомазнява от антифриз, но това са минимални количества.От 2008 до сега съм минал около 40 хиляди, а уредбата е слагана 2006 в Италия - значи поне още 40-50-60 преди да я взема. Да предположим 100 000 хиляди изминати с този изпарител - дали не му е дошло времето за чистене и ремонт? От известно време надушвам и остра миризма на ГАЗ когато чакам на светофар или кръстовище. Проверих тръбите от газопровода с веро и гъба - никъде не открих изтичане. Интересното е, че от време на време почва да държи 2000-2500 оборота на празен ход и отново почва да мирише на газ. Ходих на компютърна диагностика - казаха, че всичко е ОК. Стъпковото моторче го чистих края на зимата.Има ли приблизителен живот на мембраната в изпарителя или всичко е относително. Познавам един, който мина 150 хиляди за 4 години с турски изпарител и досега никакви проблеми не е имал.Питам, понеже ми писна да давам пари на измислени майстори. Последния път ми взеха 20лв за "НАСТРОЙВАНЕ ПО УСЕТ" и накрая - все същото. Защото отида ли на майстор и му кажа - съмнявам се в изпарителя, като нищо ще ми заслага нов, или ще тръгне да го ремонтира (без значение дали има нужда или няма)Има ли връзка изпарителя и неговото правилно функциониране с нереално високия разход от 15-17-18 литра на 100км (смесено) или да търся проблема другаде и да не се набивам със сваляне, отваряне, и "уж" ремонтиране на изпарителя?

    #2
    На бензин какъв разход дава?
    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

    Коментар


      #3
      най-добре си смени изпарителя с нов ,щото и да смениш мембраните 40-50 лв оригинални не е ясно дали не е зашушен и самия той,а нов ти е 100-120 лв

      Коментар


        #4
        muns61 написа:
        На бензин какъв разход дава?
        ... и какъв е изпарителя.

        Коментар


          #5
          На бензин е малко трудно да се каже какъв разход ми дава, защото дюзите са ми запушени и работата на двигателя не е напълно нормална. Но накъде средно идва към 7.5-8.5. Изпарителя и представа си нямам какъв е, защото е забит ТУКи нямам никаква възможност да видя какъв е. Наблъскали са всичко по такъв начин, че даже не се вижда и врътката за регулиране на ниските обороти - трябва да се местят маркучи и да се бръкне надълбоко за да се стигне до нея - още едно оправдание на "майсторите" да ми вземат 5, 10лв отгоре, понеже била "трудна за работа" . Един майстор ми обясняваше, че "боклуците" останали от ламда контрола ебават нещата, но аз се съмнявам, при положение, че вече нямам моторче за регулиране на количеството въздух (дефакто вече нямам ламда контрол). Дали ще имам карантии от ламда контрола, или не, по какъв начин ще ми влияе на разхода ?Чета из форумите, че италиански ЛОВАТО, нов е някъде към 120лв, а турски такъв - 60.Може би ще се прежаля за италиански, но дано това да не са пари на вятъра. ако имам проблем с мембраната, не трябва ли де връща газ в охладителната система?

          Коментар


            #6
            сутрин как палиш, проблеми има ли. хубаво е да видиш какъв ти е изпарителя, все от някъде се вижда. ако ще го сменяш по-добре турски. за какво да се набутваш двойно.

            Коментар


              #7
              Сутрин нямам проблеми с паленето. ОТ изпарителя виждам една малка част, но как да разбера какъв е? Не виждам нито име, нито някакви надписи или цифри. Четох, че турските изпарителя не били много удачна инвестиция с оглед по-висок разход от италианските. (не зная къде е логиката)Нещо което пропуснах - когато карам на газ, стрелката за температурата не пада под 100 градуса На бензин си стои по средата, на газ рядко мърда под последната стрелка, често пъти я и минава (особено като пусна климатика и изкачвам наклон, стига и до червено)

              Коментар


                #8
                по газовото даже и турско винтче не се слага.

                Коментар


                  #9
                  nedialk00 написа:
                  по газовото даже и турско винтче не се слага.
                  Твойто Ловато къде е сделано?@Ma®tinНе е нормално! Трябва да си стои на средата точно както на бензин, а лятото в града или климатик е нормално да се качва, но далеч не до червено, а малко над средата и като включи втора степен да пада пак на средата бързо.
                  The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                  Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                  Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                  Коментар


                    #10
                    най-евтиния ти вариант е да вземеш български ремонтен комплект -15-20лвтова са цени само за материалитедругия вариант е оригинален ремонтен комплект 40-50лвако изпарителя ти се окаже ланди, лично аз не бих ти препоръчал да го ремонтираш. преценката си е твоянов турски изпарител копие на ловато може да се намери между 40-60лв - мимгаз волтран и подобнинов ловато ~ 120лвта ясно е мисля защо хората предпочитат турските изпарители.при всички случаи обаче направи и ревизия на клапана за газта преди изпарителя.

                    Коментар


                      #11
                      Препоръчвам BRC.
                      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                      Коментар


                        #12
                        wwalker написа:
                        nedialk00 написа:
                        по газовото даже и турско винтче не се слага.
                        Твойто Ловато къде е сделано?@Ma®tinНе е нормално! Трябва да си стои на средата точно както на бензин, а лятото в града или климатик е нормално да се качва, но далеч не до червено, а малко над средата и като включи втора степен да пада пак на средата бързо.
                        Дали това не е предпоставка за проблем с изпарителя? Перката включва и първа и втора степен, но когато карам на газ, не слиза под последната бяла черта (приблизително 100 градуса)

                        Коментар


                          #13
                          Не вярвам работата на газ да дава такова отражение на рзботната температура. За тази цел имаш охладителна система(радиатор, термостат, вентилатор, течност...), която при изправна работа ще държи температурата на средата и ще я свали до средата много бързо, ако по някаква причина(градско лятото, климатик) се повиши. Аз бих почнал от промивка на радиатора.
                          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                          Коментар


                            #14
                            кола

                            По ниска е Т щото нали минала и през изпарителя не е ли висока Т 100 градуаса Смени мембраните ако са стари и почисти изпарителя може да не затваря хубво.
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #15
                              Ma®tin написа:
                              wwalker написа:
                              nedialk00 написа:
                              по газовото даже и турско винтче не се слага.
                              Твойто Ловато къде е сделано?@Ma®tinНе е нормално! Трябва да си стои на средата точно както на бензин, а лятото в града или климатик е нормално да се качва, но далеч не до червено, а малко над средата и като включи втора степен да пада пак на средата бързо.
                              Дали това не е предпоставка за проблем с изпарителя? Перката включва и първа и втора степен, но когато карам на газ, не слиза под последната бяла черта (приблизително 100 градуса)
                              има вариант да е спукана мембрана. оттам да надува газ в антифриза, да се получава въздушна възглавница и прегряване и висок разход. ако е така и продължиш да караш ще сменяш и гарнитура на глава после + други екстри.

                              Коментар

                              Working...
                              X