Заслужава ли си човек да си вземе газова уредба на старо за 200лв?При положение че е маркова?Горе доле каква е цената за поставяне на такава уредба, при положение че си има всичко?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Заслужава ли си човек да си вземе газова уредба на старо?
Collapse
X
-
Аз лично не бих
, но това си е мое мнение
при условие, че и колите и жените са ни "на старо" защо не и газова :D :D :D
● MB Е320 CDI 4 Matic 11.2007 ● Mazda 3 BL 08.2011 ● Toyota Hilux 2,5 D-4D 05.2007 ● Punto 1,2 SPI 10.1998 ●
o Експертни оценки на имоти. Бизнес оценки o
-
И по груби сметки излиза около 300лв,а за 350лв ти слагат нова с всичкоpugsy написа:за 200лв бих я взел веднагамонтаж 60-70лвсмана на мембрани на изпарителят (ако се наложи) към 50лв
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Да бе , то щото някой ще се навие вече втвърдилата се тръба да ти я сложи наново, а ако не стигне?... и щото всички маркучи , ленти и скоби ще стават за нещо , и щото плочката ще си я свалил от същата кола и щото бутилката ще може да се смести в багажника и щото се занимавате с глупости...макс 100 лв , даже са много за уредба 2-ра употребаГазови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
Коментар
-
Точно за такова нещо става дума. Уредбата е Ланди Лоренцо и е свалена от Дедра 1.6ГТБутилката е идеално малка.Вече съм говорил с човека, но както ставаше въпрос и преди, кората ми е на тенекеджия още та това са груби сметки. Една турска не е ли 350лв най-евтината?The_Machine написа:Да бе , то щото някой ще се навие вече втвърдилата се тръба да ти я сложи наново, а ако не стигне?... и щото всички маркучи , ленти и скоби ще стават за нещо , и щото плочката ще си я свалил от същата кола и щото бутилката ще може да се смести в багажника и щото се занимавате с глупости...макс 100 лв , даже са много за уредба 2-ра употребаСега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Взимай я, най малкото защото на една газова само мембраните се "износват" - всичко друго просто си стои. По добре втора ръка нещо хубаво от колкото нов боклук!Много ми беше смешно някой в форума беше като пита дали да си вземе бутилка на старо, и някой му беше отговорил нещо от сорта "по добре нова, недей да рискуваш, нам кво си нам що си"... баси това е парче желязо, ко ще на 100 години да е пак си е същата бутилка както както когато е била нова! (тук естествено изключвам варианта ако от бутилката падат люспи ръжда...)П.С. Що винаги докато пиша отговор в тема форума ще вземе да забие и като натисна "Прати" ми казва че сървъра го няма... и аз подивявам щото съм писал 15 мин една педя текст който отива на м....а си... и естествено ме мерзи същото да го пиша пак... Ама му ’фанах цаката
- копирам преди да пратя щото не се знае... ае със здраве!
Brava 1.6 16v
Коментар
-
мен ме посъветваха да си взема 1 нов италиански изпарител....бил около 120 лева - верно ли е???бутилка ще ми докарат от италия - втора употреба - почти без пари... от онези дето се слагат вместо резервната гума.и ми трябва 1 майстор да ги монтира....някой може ли да ме насочи за свестен майстор в Бургас?????Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
подминаваш салона на Опел - Боваи веднага след него има един платен паркингтам има майсторказва се Вескотрудът обаче е към 100 леване знам на другите места как е ценатаdonnna написа:мен ме посъветваха да си взема 1 нов италиански изпарител....бил около 120 лева - верно ли е???бутилка ще ми докарат от италия - втора употреба - почти без пари... от онези дето се слагат вместо резервната гума.и ми трябва 1 майстор да ги монтира....някой може ли да ме насочи за свестен майстор в Бургас?????
Коментар
-
Абе неслучайно производителите на съдове за течности/газове под налягане дават срок на годност (около 20 г.) , както и се изисква периодичен хидравличен тест... имаш умора на материала , корозия...Нова турска уредба при нас е 310 лв , на уредба втора ръка обикновено какво се прави: газовия клапан трябва да се отвори и сърцевината му да се почисти и полира , защото най-вероятно вече заяжда , клапана в изпарителя също , нови мембрани на изпарителя, тръбата е хубаво да е нова , защото медта кородира , особено ако няма изолация отгоре.t_i_t_o написа:Взимай я, най малкото защото на една газова само мембраните се "износват" - всичко друго просто си стои. По добре втора ръка нещо хубаво от колкото нов боклук!Много ми беше смешно някой в форума беше като пита дали да си вземе бутилка на старо, и някой му беше отговорил нещо от сорта "по добре нова, недей да рискуваш, нам кво си нам що си"... баси това е парче желязо, ко ще на 100 години да е пак си е същата бутилка както както когато е била нова! (тук естествено изключвам варианта ако от бутилката падат люспи ръжда...)П.С. Що винаги докато пиша отговор в тема форума ще вземе да забие и като натисна "Прати" ми казва че сървъра го няма... и аз подивявам щото съм писал 15 мин една педя текст който отива на м....а си... и естествено ме мерзи същото да го пиша пак... Ама му ’фанах цаката
- копирам преди да пратя щото не се знае... ае със здраве!Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
Коментар
-
И аз мисля че бутилката си има експлоатационен срок на годност. Да не говорим че бутилките се проектират с идеята като ги зареждаш да не се пълнят догоре, а у нас масово поплавъците не работят и като кажеш на газостанцията "До горе" това наистина означава буквално до горе. Следват повишени усилия от температурни разширения и кой знае още какво, за което не се досещаме ....И откъде сме сигурни как предишния собстввеник се е грижил за бутилката - ами ако е била раъждясала и за да я продаде той просто я е пребоядисал ....минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар